- Strona główna
- Postępowanie ID 1013879
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GKTOŚ.272.56.2024 Zakup i posadzenie 100 szt. drzew rodzimych gatunków jak lipa drobnolistna i klon zwyczajny na działkach należących do gminy Barczewo tj. działka nr. 132/1 i 131 obręb Ruszajny zgodnie ze sztuką szkółkarską.
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Fronczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-08 08:24:00
-
Składania2024-11-15 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-15 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Barczewo, dnia 08.11.2024 r.
Znak sprawy: GKTOŚ.272.56.2024
Z A P Y T A N I
E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na
rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo,
REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890
Telefon: (0 – 89) 514 48 39 wew. 86
Adres e – mail: andrzej.fronczak@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny urzędowania: Pn 800–1600 ,
Wt–Pt 700–1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie
swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA i DOSTAWY:
Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i posadzenie 100 szt. drzew rodzimych gatunków jak lipa
drobnolistna i klon zwyczajny na działkach należących do gminy Barczewo tj.
działka nr. 132/1 i 131 obręb Ruszajny zgodnie ze sztuką szkółkarską.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 15.12.2024 r.
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: CENA 100% cena usługi,
5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: Odpowiednie
zaplecze techniczne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz potwierdzone
pisemne doświadczenie w wykonywaniu prac pielęgnacyjnych w drzewostanie.
6. WRAZ Z
OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ: Oświadczenie, że
wykonawca jest lub nie jest czynnym płatnikiem VAT, czy zatrudnia pracowników
oraz nr konta bankowego na który ma zostać przelane wynagrodzenie z podzieloną
płatnością Vat,
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z
WYKONAWCAMI: Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT: Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej
przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą
wzięte pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu: 15.11.2024 r, do
godziny 09.00.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrzone.
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia
od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia
negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte
kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte
w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od
założonej przez Zamawiającego.
6) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań
zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w
Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w
złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem
Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie po
wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców,
którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający zawrze
umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3) Jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego
postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w
przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Załączniki nr.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-12
10:32:33
|
Andrzej Fronczak | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Brak środków w budżecie |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?