- Strona główna
- Postępowanie ID 1012863
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie dwóch operatów szacunkowych na potrzeby ZRID i UW
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Woźnicka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-07 08:11:00
-
Składania2024-11-12 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-12 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Pruszków, dnia 06.11.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
Przedmiot (cel zamówienia): wycena nieruchomości
Opis przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie dwóch operatów szacunkowych. ”
Wykonanie operatu szacunkowego dla potrzeb określenia wartości nieruchomości wywłaszczonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych dla następujących nieruchomości:
ZRID 16/2022 – ul. 3-go Maja, Pruszków:
- dz. nr ew. 252/1 o pow. 0,0021 ha, obr. 8 Pruszków – KW WA1P/00009212/9
Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej dla potrzeb aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego oraz dla potrzeb sprzedaży użytkowania wieczystego na rzecz użytkownika wieczystego – A. Wróbel
- dz. ewid 450/3, 450/4, 450/5, 450,6, 450/7, 450/8, 450/9, 450/10, 450/11, 450/12, 450/13, 450/14, 450/15, 450/16, 450/17 obr. 03 oraz dz. ewid 2/1 i 3/1 obr. 04 Piastów, ul. Warszawska, WA1P/00069115/7, łaczna powierzchnia 42 900m2
Termin realizacji zamówienia: do 10 grudnia 2024 r.
Cena oferty:
w cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu, ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy geodezyjnej itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty.
- Ofertę sporządzić należy w języku polskim,
- Oferta winna być złożona przez osobę upoważnioną.
- Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus dostępną pod adresem platformazakupowa.pl.
· Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
· Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
· Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.
· Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.
· Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
Termin złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 12.11.2024 r. (wtorek), godz. 10:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Kryterium oceny ofert :
CENA 100 %
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu oferty.
OPIS WYMAGAŃ KONIECZNYCH (warunki wejścia):
Lp. |
Warunki konieczne: |
Spełnienie warunku/ przedłożenie dokumentu: |
1. |
Posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości lub dysponuje taką osobą zgodnie z Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 17 września 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o gospodarce nieruchomościami Obwieszczenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 września 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie nadawania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości |
Centralnym Rejestrze Rzeczoznawców Majątkowych
|
Odrzucenie oferty:
Odrzuca się ofertę:
- wykonawcy, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu;
- jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub cenę rażąco niską;
- jeżeli została złożona w innej formie niż wymagana.
Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.
Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W ofercie poprawia się
- oczywiste omyłki rachunkowe;
- oczywiste omyłki pisarskie;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
Wybór oferty najkorzystniejszej
·
Zamawiający
wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
· Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Upublicznienie wyników postępowania
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:
· wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty
· wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.
Unieważnienie postępowania
Postępowanie unieważnia się, jeżeli:
· nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;
· przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;
· cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;
· wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
· zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;
O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach.
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
W sprawie przedmiotu zamówienia: Radosław Chechłacz, tel: 22 738 15 75
Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?