- Strona główna
- Postępowanie ID 1012598
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DL.4231.73.2024.JTB Udrożnienie i czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju.
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Tarnacka-Brzychcy
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-06 13:55:00
-
Składania2024-11-15 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-15 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1.
Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55
jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty
na zadanie
pn.:
„Udrożnienie
i czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynkach
gminnych mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez
Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór usług w budynkach gminnych mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości według potrzeb w okresie trwania umowy polegających na:
2.1.1. Zadanie 1: Udrożnienie i czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej (wg potrzeb):
Czyszczenie i udrażnianie kolektorów kanalizacji powinno polegać na wprowadzeniu do kanału węża zakończonego specjalną głowicą, z której wypływają strugi wody pod wysokim ciśnieniem wytwarzanym przez pompę zamontowaną na samochodzie typu SC lub SCK. W przypadku występowania zatorów w kolektorze (korzenie, osady, itp.) Wykonawca powinien posiadać dysze (głowice) rotacyjne do rozbijania i wycinania korzeni, osadów wapiennych, tłuszczy oraz dokonać udrożnienia odcinka kanalizacji za ich pomocą. Zakres pracy wycinarki 100÷250 mm.
2.1.2. Zadanie 2: Inspekcja telewizyjna systemów kanalizacyjnych (wg potrzeb):
Inspekcja telewizyjna systemów kanalizacyjnych po wcześniejszym ich oczyszczeniu powinna umożliwiać udokumentowanie: rzeczywistego profilu spadku, odległość kamery od studzienki początkowej, zdeformowania, pęknięcia, uszkodzenia, wrastające korzenie, połączenia rur i ich złącza, rozgałęzienia kanałów, przeszkody utrudniające przepływ ścieków w kanale oraz rejestrację i archiwizację danych. Zakres pracy inspekcji telewizyjnej powinien obejmować średnicę ø150 mm – ø300 mm.
2.1.3. Szacunkowe ilości godzin pracy sprzętu (nie jest to deklarowana ilość):
Lp. |
Usługa |
Szacowane ilości godzin pracy sprzętu |
|
Budynki mieszkalne |
Budynki użytkowe |
||
1 |
Udrożnienie
i czyszczenie kanalizacji |
11,5 |
19,9 |
2 |
Udrożnienie
i czyszczenie kanalizacji |
10,5 |
8,0 |
3 |
Inspekcja telewizyjna kanalizacji od poniedziałku do piątku w godz. 700-1500 |
3,0 |
4,0 |
2.2. Zadanie 1 oraz Zadanie 2 należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
2.3. Szczegółowy zakres prac zawarty został w STWiOR (Załącznik nr 5 do Zaproszenia), a warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia.
2.4.
W przypadku
stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w
STWiOR oraz pozostałych załącznikach
do Zaproszenia,
a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy
je uwzględnić
w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
3.1. Zgłoszenia będą przekazywanie sukcesywnie – wg potrzeb w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
3.2. Dotyczy Zadania 1: Wykonawca powinien przystąpić do realizacji zadania w następujących terminach:
– jeśli otrzyma zgłoszenie od poniedziałku do piątku w godz. 700-1500 – w czasie do 2 godzin od telefonicznego zgłoszenia;
– jeśli otrzyma zgłoszenie od poniedziałku do piątku po godz. 1500, w dni wolne od pracy (sobota, niedziela oraz święta) w czasie do 4 godzin od telefonicznego zgłoszenia.
3.3. Dotyczy Zadania 2: Wykonawca powinien przystąpić do realizacji zadania w terminie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia.
4. OKRES GWARANCJI: na usunięte usterki minimum 1 rok.
5. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
5.1. Posiadanie polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości polisy nie mniejszej niż 50.000,00 zł, zawartej na okres realizowania usług, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień składania ofert. Wykonawca winien posiadać ww. ubezpieczenie przez okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem terminu do którego polisa była zawarta bądź na 5 dni przed datą opłacenia składki, pod rygorem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §7 ust. 1 ppkt c) wzoru umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia), a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
5.2. Wymagania dotyczące posiadanego sprzętu:
1) samochód ciśnieniowy typu SC-K przystosowany do czyszczenia kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z głowicą rotacyjną do rozbijania i wycinania korzeni, osadów wapiennych, tłuszczy o zakresie pracy wycinarki 100÷250 mm;
2)
kamera przeznaczona do przeglądu systemów kanalizacyjnych średnicy
ø150
- ø300
mm z
możliwością rejestracji
i
archiwizacji
danych.
5.3. Po wykonaniu inspekcji kamerą, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w ramach pełnionej usługi płytę CD/DVD oraz raport pisemno-graficzny zinwentaryzowanych odcinków (bez dodatkowych opłat).
6. POSTAĆ OFERTY:
6.1. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o. (www.platformazakupowa.pl). Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
6.2. Ofertę należy złożyć do dnia 15.11.2024 r. do godz. 900.
6.3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli, bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę zgodnie z załączonym do oferty Wykonawcy upoważnieniem (również podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy).
6.4. Podpis winien być czytelny umożliwiający identyfikację osoby go składającej z imienia i nazwiska, a w przypadku podpisu nieczytelnego dodatkowo z pieczątką imienną osoby składającej podpis bądź z czytelnym zapisem imienia i nazwiska tej osoby nad lub pod podpisem.
6.5. Podpisy winny być złożone co najmniej na tych stronach składanego dokumentu, które są istotne dla oceny tego, czy Wykonawca, bądź inny wystawca dokumentu, chciał złożyć oświadczenie o treści wynikającej z dokumentu jako całości np. pierwszej i ostatniej jego stronie, jeżeli układ treści dokumentu wskazuje, że pozostałe strony łączą się w całość pozwalającą uznać, że całość dokumentu składa się na treść oświadczenia jego wystawcy.
6.6.
Kopie dokumentów winny być
uwierzytelnione „za zgodność z oryginałem” przez osoby
uprawnione
do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego
imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę.
6.7. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym.
6.8. Poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej.
6.9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
a) wypełniony Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
b)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
– jeśli
oferta
zostanie podpisana przez osobę upoważnioną
do występowania
w imieniu Wykonawcy;
UWAGA: złożona oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a kserokopie dokumentów uwierzytelnione przez tę osobę „za zgodność z oryginałem”. Jeśli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do jego udzielenia. Jeżeli zostanie dołączona kserokopia pełnomocnictwa, wówczas winno być ono poświadczone notarialnie.
c) wykaz sprzętu, którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia – Załącznik nr 2 do Zaproszenia;
d)
oświadczenie,
iż Wykonawca
będzie
posiadać
opłaconą
polisę
OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, zawartą na okres
realizowania usługi, o wartości polisy nie mniejszej niż 50.000,00
zł,
a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest
ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia wraz
z informacją o ostatecznym terminie dostarczenia kopii polisy,
jednak nie później niż do dnia
podpisania umowy -
zgodnie
z Załącznikiem nr 3
do Zaproszenia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-15
14:00:29
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. W załączeniu Zestawienie ofert cenowych. Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?