- Strona główna
- Postępowanie ID 1011773
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa mebli roboczych do pracowni konserwacji
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Pawlak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-05 15:08:00
-
Składania2024-11-13 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-13 12:05:00
-
TrybZapytanie o propozycję
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych mebli roboczych do pracowni konserwacji WBP-KK (ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń):
1) Blat do pracowni mokrej - 1 szt.
· Biały
· Wymiary: 227x80 cm, grubość ok. 2 cm.
· Wodoodporny i odporny na działanie rozpuszczalników (np. alkohol, aceton)
· Solidny, aby nie ulegał zniszczeniom mechanicznym podczas zwykłego użytkowania
· Dopuszczalny blat kuchenny
2) Blat do pracowni - 1 szt.
· Biały
· Wymiary: 240x190 cm, grubość ok. 2 cm
· Wodoodporny i odporny na działanie rozpuszczalników (np. alkohol, aceton)
· Solidny, aby nie ulegał zniszczeniom mechanicznym podczas zwykłego użytkowania
3) Wózek biblioteczny – 1 szt.
· Biały lub zbliżony kolor
· Wymiary: wysokość max. 85 cm, szerokość 35 cm, długość 80 cm
· Dwupółkowy, półki lekko pochylone
· Udźwig każdej półki min. 25 kg
· Wyposażony w kółka gumowe umożliwiające przesuwanie i skręcanie
2. Zamawiający dopuszcza złożenie propozycji na 1 lub więcej części.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków zamówienia, w tym
ceny.
4. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do 2
grudnia 2024 r.
5. Termin płatności wynosi 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury.
6. Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie składniki, w tym m.in koszty transportu
i opakowania.
7. W przypadku dostarczenia niekompletnego przedmiotu zamówienia lub dostarczenia mebli niespełniających wymagań Zamawiającego,
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakujące lub poprawione egzemplarze
na własny koszt i ryzyko w terminie 7 dni roboczych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?