- Strona główna
- Postępowanie ID 1009746
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zakup i dostawa pojemników nierdzewnych GN i garnków
Wystawiający
-
UżytkownikHenryk OMIECZYŃSKI
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-04 09:37:00
-
Składania2024-11-09 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-09 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w
trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia
kwoty posiadanych środków finansowych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel. 261 312 908, 727
013 188
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest przesłanie potwierdzonego zamówienia.
Warunki zamówienia: | ||||||||||||
Realizacja zamówienia wynosi do 12 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. | ||||||||||||
Przed dostarczeniem towaru proszę o kontakt telefoniczny na nr 727 013 188 lub 261 312 908 | ||||||||||||
Proszę o wystawienie faktury z terminem płatności minimum 21-30 dni oraz wysłanie na adres e-mail Kancelarii Jawnej 21 WOG ul. E. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg : 21wog@ron.mil.pl lub po wcześniejszym uzgodnieniu h.omieczynski@ron.mil.pl | ||||||||||||
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę pieniężną w wysokości
20% wartości brutto zamówienia w przypadku odstąpienia od realizacji
zamówienia lub odstąpienia przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,5 % wartości brutto zamówienia za każdy dzień zwłoki po terminie dostawy, jednak łącznie nie więcej niż wartość brutto brakującego towaru. 3. W przypadku otrzymania przedmiotu dostawy z wadami jakościowymi lub brakami ilościowymi Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia wadliwego towaru i żądania wymiany na wolny od wad w terminie do 5 dni roboczych. Nie wywiązanie się z terminu jest równoznaczne z rozpoczęciem naliczenia kary pieniężnej w wysokości 0,5 % wartości brutto wadliwego towaru, jednakże nie mniej niż 50 zł za każdy dzień zwłoki i nie więcej niż wartość brutto brakującego towaru. Za transport asortymentu odpowiada Wykonawca. 4. Wykonawca wyraża zgodę, aby Zamawiający potrącił wysokość naliczonej kary umownej od kwoty wynikającej z faktury wystawionej przez Wykonawcę z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia/umowy 5. W przypadku braku możliwości potrącenia kary umownej, o której mowa w pkt. 2 kwota jest płatna w terminie 14 dni od otrzymania noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego. 6. Łączna wysokość kar umownych za zwłokę nie może przekroczyć 20% wartości brutto zamówienia. |
Ponadto:
1. Zamawiający nie
dopuszcza dokonanie wyboru oferty na podstawie ofert częściowych,
2. Zamawiający udzieli informacji o wyborze najkorzystniejszej
oferty wybranej na podstawie kryterium ceny ofert,
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez
podania przyczyn.
4. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie
zaoferowanych cen, np. w przypadku złożenia ofert z taką samą ceną, lub
negocjacji zakresu ilościowego zamówienia jeżeli zaistnieje konieczności lub wystąpi
możliwość jego zwiększenia. W przypadku przeprowadzenia procedury negocjowania
ilości zamówienia formularz ofertowy co do ilości zamówienia będzie miał
charakter informacyjny, jednakże z ceną jednostkową obowiązującą dla oferty bez
możliwości jej zmiany.
6. Negocjacje mogą być przeprowadzone w formie wymiany informacji
mailem lub faksem.
7. Zakup dotyczy produktów fabrycznie nowych z gwarancją określoną
przez producenta.
8. Inne wymogi: Zamawiający odrzuci oferty, które w przypadku weryfikacji przez Zamawiającego produktu złożonej oferty nie spełni wymogów opisu przedmiotu zamówienia lub dostawca na prośbę Zamawiającego nie przedstawi dowodów potwierdzającego zgodność produktu.
Miejsce
dostawy;
82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15, magazyn żywnościowy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 727 013 188, 261 312 908.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?