- Strona główna
- Postępowanie ID 1009647
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa polegająca na wykonaniu przeglądu połączonego z konserwacją dwóch szaf klimatyzacyjnych SDAV0601A z wbudowanym nawilżaczem wraz ze skraplaczem typu CAP0801 firmy Uniflair znajdujących się w pomieszczeniu węzła teleinformatycznego Szkoły Policji w Katowicach.
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Lieber
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-31 12:25:00
-
Składania2024-11-07 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
CHARAKTERYSTYKA
Usługa
polegającą na wykonywaniu przeglądu technicznego połączonego z konserwacją
dwóch szaf klimatyzacyjnych obejmującą swoim zakresem czynności:
1) sprawdzanie poprawności
styków i połączeń elektrycznych,
2) sprawdzanie drożności
spływu kondensatu,
3) sprawdzanie
prawidłowości funkcjonowania układu regulacji,
4) sprawdzanie parametrów
pracy urządzenia (ciśnienia skraplania i parowania temperatury na ssaniu i
tłoczeniu sprężarki),
5) sprawdzanie szczelności
układu chłodniczego,
6) sprawdzanie poprawności
napełnienia układu czynnikiem chłodniczym,
7) sprawdzanie układu
zabezpieczeń chłodniczych,
8) sprawdzanie
prawidłowości temperatur na wlocie i wylocie z części wewnętrznej klimatyzatora,
9) wymiana filtrów
powietrza urządzenia oraz wymiana cylindrów nawilżacza,
10) czyszczenie wymiennika
ciepła urządzenia,
11) dopełnienie układu
chłodniczego czynnikiem,
12) wykonanie niezbędnych
nastaw i regulacji.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest o nieskładanie oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była
ważna minimum 30 dni.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00, po wcześniejszym
uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
6.
Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie
protokół potwierdzający wykonanie zlecenia.
7.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji lub
licytacji na platformie zakupowej.
KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn, za które
odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w
wysokości 20% wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
Wykonawca ma obowiązek posiadać
oraz dołączyć do oferty dokument potwierdzający współpracę z przedstawicielem
producenta w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych firmą Schneider Electric Polska
sp. z o.o.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć
się wyborem Wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 w godzinach 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 22 listopada 2024 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni
od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?