- Strona główna
- Postępowanie ID 1008749
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
„Wykonanie opinii geotechnicznej oraz dokumentacji geologiczno-inżynierskiej”
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Woźnicka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-30 12:53:00
-
Składania2024-11-07 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-07 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Pruszków, dnia 28.10.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
Przedmiot (cel zamówienia): dokumentacja geologiczno-inżynierska.
Opis przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie opinii geotechnicznej oraz dokumentacji geologiczno-inżynierskiej”
Zamówienie obejmuje (zakres prac):
W związku z planowaną inwestycją polegającą na
rozbudowie i przebudowie budynku Zespołu Szkół nr 1
im. S. Staszica przy ul. Promyka 24/26 w Pruszkowie, niezbędne jest wykonanie
opinii geotechnicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej oraz określenia przydatności podłoża gruntowego dla inwestycji. Odwierty geologiczne należy wykonać na
potrzeby zbadania warunków gruntowych, poziomu wód gruntowych pod rozbudowę i
przebudowę istniejącego budynku szkoły. Projektowana
część będzie zawierała kondygnację podziemną oraz kondygnacje nadziemne (wys.
budynku max. 20 m).
Liczba koniecznych odwiertów min. 9 szt.
W załączeniu mapa poglądową z zaznaczeniem:
- kolorem zielonym zakres rozbudowy i przebudowy;
- kolorem czerwonym miejsca, w których proponujemy wykonanie odwiertów;
- MPZP.
Termin realizacji zamówienia: do 10 grudnia 2024 r.
Cena oferty:
w cenę należy wliczyć wszelkie koszty
towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu,
ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy
geodezyjnej itp.,
a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również
należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić
zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie
ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty.
- Ofertę sporządzić należy w języku polskim,
- Oferta winna być złożona przez osobę upoważnioną.
- Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus dostępną pod adresem platformazakupowa.pl.
· Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
· Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
· Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.
· Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.
· Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
Termin złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 07.11.2024 r. (czwartek), godz. 11:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Kryterium oceny ofert :
CENA 100 %
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu oferty.
OPIS WYMAGAŃ KONIECZNYCH (warunki wejścia):
Lp. |
Warunki konieczne: |
Spełnienie warunku/ przedłożenie dokumentu: |
1. |
Posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geologii w zakresie, o którym mowa w art. 50 ustawy Prawo geologiczne i górnicze: kategoria VII – określanie warunków geologiczno-inżynierskich na potrzeby: zagospodarowania przestrzennego, posadawiania obiektów budowlanych, z wyjątkiem posadawiania obiektów budowlanych zakładów górniczych oraz budownictwa wodnego, lub dysponuje taką osobą. |
Kopia świadectwa nadania uprawnień zawodowych wg warunku koniecznego. |
Odrzucenie oferty:
Odrzuca się ofertę:
- wykonawcy, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu;
- jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub cenę rażąco niską;
- jeżeli została złożona w innej formie niż wymagana;
- jeżeli wykonawca podlega pod Art. 109 ust. 1 pkt. 5 oraz pkt. 7 PZP.
Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.
Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W ofercie poprawia się
- oczywiste omyłki rachunkowe;
- oczywiste omyłki pisarskie;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
Wybór oferty najkorzystniejszej
·
Zamawiający
wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
· Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Upublicznienie wyników postępowania
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:
· wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty
· wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.
Unieważnienie postępowania
Postępowanie unieważnia się, jeżeli:
· nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;
· przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;
· cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;
· wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
· zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;
O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach.
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
W sprawie przedmiotu zamówienia: Marta Cygan, tel: 22 738 15 37
e-mail: (marta.cygan@powiat.pruszkow.pl)
Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2) Mapy
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-12
13:51:28
|
Anna Woźnicka | Informujemy, iż Zarząd Powiatu Pruszkowskiego unieważnia postępowanie nr 1008749 na Wykonanie opinii geotechnicznej oraz dokumentacji geologiczno-inżynierskiej z powodu niedoprecyzowanego sformułowania zamówienia |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?