-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1007685
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ŁI-ZZ.284.1.59.2023 odbiór i utylizacja elektroodpadów
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Ptaszyńska
-
Organizacja
-
OddziałŁączności i Informatyki
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-29 13:08:00
-
Składania2024-11-08 12:52:00
-
Otwarcie ofert2024-11-08 14:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Poszukujemy firmy do odbioru, transportu i utylizacji odpadów elektrycznych i elektronicznych w postaci sprzętu teleinformatycznego i telekomunikacyjnego z jednostek organizacyjnych Policji z terenu miasta Opola.
Zakres usługi:
1. Jednorazowy odbiór z wyniesieniem z pomieszczeń znajdujących się w obiektach Policji
2. Załadunek na pojazd użyty do wywozu odpadów,
3. Wywiezienie z terenu jednostki Policji,
4. Zważenie (obecność przedstawiciela Zamawiającego),
5. Wystawienie kwitu wagowego odbioru odpadów,
6. Wystawienie dokumentu PZ (przyjęcie zewnętrzne),
7. Wystawienie karty przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami (BDO).
Termin
wykonania: do 22
listopada 2024
Planowana do wywozu ilość wytworzonych odpadów (ilości orientacyjne):
Łączna ilość sprzętu to 592 sztuki, w tym komputery, drukarki, monitory, skanery, zasilacze, radiotelefony, modemy, odbiorniki, telefony, nadajniki, anteny, urządzenia wielofunkcyjne, czytniki kart itd.
Adres odbioru:
KWP Opole, ul. Korfantego 2, 45-075 Opole. Parter. Wjazd dla pojazdu o szer. max 2,7 m, wys. max. 2,7 m, brak rampy
Kryterium wyboru Wykonawcy: Najwyższa łączna cena za 1 tonę wyżej wymienionego złomu.
Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów tj. kosztów transportu, załadunku jak też innych dodatkowych opłat związanych z utylizacją złomu.
Zamawiający informuje, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się złożeniem zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
• tel. 22 101 02 02
• e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?