- Main page
- Proceeding ID 1007447
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 1007447 :
21/DIT/RB/ZO/2024 Organizacja miejsc gromadzenia odpadów komunalnych na terenach miejskich przy ul. Księżnej Zofii 1A-1B oraz przy ul. Wiatracznej 4 w Słupsku
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Wysocka
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-10-30 10:25:00
-
Placing offers2024-11-07 09:35:00
-
Opening of offers2024-11-07 09:40:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeConstruction work
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia jest Organizacja miejsc gromadzenia odpadów komunalnych na terenach miejskich przy ul. Księżnej Zofii 1A-1B oraz przy ul. Wiatracznej 4
Księżnej Zofii 1A-1B Wiata posadowiona na działce 15/67 obr. 10.
Wiata: - o wymiarach 7,5m x 4,6m;
- dzielona na dwa boksy;
- drzwi zamykane na klucz po (3 szt.);
- o konstrukcji stalowej malowanej w kolorze RAL 7016.
Ścianki:
- z paneli stalowych malowanych trapezowych w kolorze RAL 7016 lub z płyty obłożonej płytką elewacyjną imitującą klinkier, w odcieniu czerwieni,
Zadaszenie:
- kryte blachą w kolorze RAL 7016
Wiatraczna 4 Wiata posadowiona na działce 7/34 obr. 9.
Wiata: - o wymiarach 8m x 3m,
- drzwi zamykane na klucz (3 szt.),
- o konstrukcji stalowej malowanej w kolorze RAL 7016.
Ścianki:
- z paneli stalowych malowanych trapezowych w kolorze RAL 7016 lub z płyty obłożonej płytką elewacyjną imitującą klinkier, w odcieniu czerwieni,
Zadaszenie:
- kryte blachą w kolorze RAL 7016.
Prace muszą być wykonane zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy, opracowany z załączonym przedmiarem robót, wraz z zestawieniem materiałów. Kosztorys winien zawierać ilość roboczogodzin, stawkę godzinową za roboczogodzinę. Opracowany kosztorys będzie pełnił dla Zamawiającego funkcję pomocniczą oraz pozwoli zapoznać się ze sposobem kalkulacji ceny. Brak załączenia kosztorysu stanowić będzie o odrzuceniu oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 785881070
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
