- Strona główna
- Postępowanie ID 1004352
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zakup wyposażenia biurowo-informatycznego w ramach zadania pn. „Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią poprzez rozbudowę Nakielskiego Ośrodka Kultury o Powiatową i Miejską Bibliotekę Publiczną”.
Wystawiający
-
UżytkownikMateusz Kędzierski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-23 14:31:00
-
Składania2024-11-06 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-06 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowo-multimedialnego składającego się z komputerów, oprogramowania, urządzeń biurowo-informatycznych w ramach zadania pn. „Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią poprzez rozbudowę Nakielskiego Ośrodka Kultury o Powiatową i Miejską Bibliotekę Publiczną”. Przedmiot zamówienia podzielony został na 17 części, opisanych w niżej wymienionych załącznikach do postępowania:
1) CZĘŚĆ I – Komputery stacjonarne do czytelni wraz z oprogramowaniem biurowym – 4 szt. – Załącznik nr 4a,
2) CZĘŚĆ II – Oprogramowanie – panel zdalny – 1 szt. – Załącznik nr 4b,
3) CZĘŚĆ III – Telefony stacjonarne – 6 szt. – Załącznik nr 4c,
4) CZĘŚĆ IV – Drukarki kolorowe atramentowe A4 – 2 szt. – Załącznik nr 4d,
5) CZĘŚĆ V – Drukarki monochromatyczne laserowe A4 – 2 szt. – Załącznik nr 4e,
6) CZĘŚĆ VI – Projektor z uchwytem – 1 szt. – Załącznik nr 4f,
7) CZĘŚĆ VII – Ekran do projektora – 1 szt. – Załącznik nr 4g,
8) CZĘŚĆ VIII – Serwer – 1 szt. – Załącznik nr 4h,
9) CZĘŚĆ IX – Zasilacz awaryjny – 1 szt. – Załącznik nr 4i,
10) CZĘŚĆ X – Przełączniki sieciowe switch – 1 szt. – Załącznik nr 4j,
11) CZĘŚĆ XI – Router – 1 szt. – Załącznik nr 4k,
12) CZĘŚĆ XII – Listwa zasilająca – 1 szt. – Załącznik nr 4l,
13) CZĘŚĆ XIII – Listwa patch panel – 2 szt. – Załącznik nr 4m,
14) CZĘŚĆ XIV – Wkładki SPF+ – 4 szt. – Załącznik nr 4n,
15) CZĘŚĆ XV – Patchcordy – 30 szt. – Załącznik nr 4o,
16) CZĘŚĆ XVI – Punkt dostępu / Acces Point – 3 szt. – Załącznik nr 4p,
CZĘŚĆ XVII – Czytniki kodów kreskowych – 3 szt. – Załącznik nr 4r.
1. Terminy realizacji zamówienia:
Realizacja zamówienia – maksymalnie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający planuje podpisanie umowy do 14 dni od dnia ogłoszenia wyboru ofert.
2. Płatności:
Wynagrodzenie ryczałtowe, płatność wynagrodzenia jedną fakturą, płatną po dokonaniu odbioru. UWAGA! Płatność faktury przewidziana jest nie wcześniej niż w miesiącu styczeń 2025 r.
Szczegółowe wymagania, specyfikacje, wzór umowy oraz inne wytyczne Zamawiajacego opisane zostały w załącznikach do niniejszego postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52-386-79-87.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-20
09:35:41
|
Mateusz Kędzierski |
Zamawiający
załącza
informację
z
otwarcia
i
wyboru
ofert.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?