- Strona główna
- Postępowanie ID 1004177
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
IP.271.23.2023 Dostawa materiału do posypywania na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2024/2025
Wystawiający
-
UżytkownikSebastian Szczepaniak
-
Organizacja
-
OddziałReferat Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-23 13:51:00
-
Składania2024-10-28 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-28 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 27 73 998.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-05
13:21:01
|
Sebastian Szczepaniak |
Zamawiający
zawiadamia,
że
wybiera
w
postępowaniu:
1)
w
ramach
części
nr
1
-
Dostawa
soli
drogowej
(1-6
mm)
w
opakowaniach
BigBag
1000
kg,
ofertę
złożoną
przez
Wykonawcę:
SOL
ONE
Sp.
z
o.o.,
76-042
Rosnowo
11/12.
Cena
wybranej
oferty
wyniosła
10
885,50
PLN
brutto,
termin
realizacji
zamówienia:
do
dnia
31.03.2025
r.,
termin
płatności:
30
dni;
2)
w
ramach
części
nr
2
-
Dostawa
soli
drogowej
(1-6
mm)
w
workach
25
kg,
ofertę
złożoną
przez
Wykonawcę:
AneVa
Mariusz
Klejnowski,
88-100
Inowrocław,
ul.
Krucza
13.
Cena
wybranej
oferty
wyniosła
811,80
PLN
brutto,
termin
realizacji
zamówienia:
do
dnia
31.03.2025
r.,
termin
płatności:
30
dni;
3)
w
ramach
części
nr
3
-
Dostawa
piasku
(0-2
mm),
ofertę
złożoną
przez
Wykonawcę:
PPHU
Kris
Damian
Czarnik,
Zaborów
206
A,
38-100
Strzyżów.
Cena
wybranej
oferty
wyniosła
37
023,00
PLN
brutto,
termin
realizacji
zamówienia:
do
dnia
31.03.2025
r.,
termin
płatności:
30
dni.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?