- Main page
- Proceeding ID 1002567
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
MKUO ProNatura ZO/122/24 Dostawa kalendarzy dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Bartkowiak
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-10-21 14:12:00
-
Placing offers2024-10-29 12:00:00
-
Opening of offers-
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2024-10-28
09:12:34
|
Agata Bartkowiak |
W
związku
z
pytaniami
do
treści
zapytania
ofertowego
Zamawiający
udziela
poniższych
wyjaśnień:
Pytanie 1.Czy planują Państwo powierzenie całego zamówienia jednemu Wykonawcy czy podział na zadania? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia na części. Pytanie 2. Ad 1 i 2 Kalendarz książkowy A5 dzienny i B5 tygodniowy. Czy tłoczone logo może być nieco mniejsze niż podane wymiary minimalne 90 x 40 mm? Jeśli będzie to logo PRO NATURA pokazane na stronie zapytania to będzie ono dobrze czytelne przy mniejszym rozmiarze, a koszt matrycy przekraczającej powierzchnię 30 cm² jest dwukrotnie niższy niż koszt matrycy tej powierzchni nie przekraczającej. Rok ma wymiary 35 x 9 mm a więc nieco inne niż opisane w zapytaniu. Odpowiedź: Podane przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym wymiary minimalne tłoczenia logotypu to nie 90 x 40 mm. Zamawiający wyjaśnia, iż szerokość logotypu musi mieć minimum 40 mm a maksimum 90 mm, są to podane widełki szerokości, a zatem minimalna szerokość logotypu musi mieć 40 mm. Wysokość logotypu, zgodnie z treścią zapytania ofertowego, ma być proporcjonalna do szerokość tak, by logotyp nie był zniekształcony. Zamawiający dopuszcza szerokość roku: 35 mm, bo podana w zapytaniu ofertowym minimalna szerokość tego tłoczenia to 30 mm. Jeśli chodzi o wysokość Zamawiający wymaga zgodnie z treścią zapytania minmum 12 mm. Pytanie 3. A może udostępniają Państwo matrycę do toczenia kalendarzy i nie trzeba jej kosztu wliczać w cenę produktu? Odpowiedź: Zamawiający nie posiada swojej matrycy logotypu ani roku. Pytanie 4. Wygląd kalendarza Czy może być to kalendarz taki jak w załączniku do odpowiedzi. Odpowiedź: Wygląd kalendarium kalendarza A5 dziennego jest zgodna z treścią zapytania ofertowego i spełnia oczekiwania Zamawiającego. Pytanie. 5 Czy kalendarz może mieć wstążkę w kolorze ecru, zbliżonym do koloru papieru kalendarium? Odpowiedź: Kolor wstążki, zgodnie z treścią zapytania ofertowego, do wyboru przez Zamawiającego już po podpisaniu umowy, na etapie projektowania. Pytanie 6. Kalendarze pochodzą z ogólnie dostępnych stanów magazynowych i nie ma możliwości ich rezerwacji. Kiedy planują Państwo ogłoszenie wyników konkursu ofert? Odpowiedź: Zgodnie z treścią zapytania ofertowego termin składania ofert jest do 28.10.2024 r. do godziny 10:00. Po otwarciu ofert zgodnie z treścią zapytania ofertowego Zamawiający poprosi o przesłanie próbek Wykonawcę z najkorzystniejszą ofertą. Jednakże w związku z wpłynięciem zapytań do treści zapytania Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 29.10.2024 r. do godziny 12:00. Pytanie 7. Ad 4 (w opisie pracy nie ma numeru 3) kalendarz trójdzielny. Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, że wystąpiła omyłka pisarska, przedmiotem zamówienia jest 5 pozycji. Pytanie 8. Nadruk na pleckach kalendarza. W opisie pracy są dwie sprzeczne z sobą informacje:„… Nadruk kolorowy (reklama/grafika na główce i między kalendariami; projekt i układnadruku do uzgodnienia na etapie projektowania). Plecy bez nadruku…” Czy zatem na pleckach ma być reklama pomiędzy kalendariami czy też nadruku ma nie być? Czy jeśli plecki kalendarza mają być bez zadruku to czy miejsca pomiędzy kalendariami mają być jak najkrótsze? Odpowiedź: Zamawiający rozumie „plecy kalendarza” jako to, co znajduje się po drugiej stronie główki i kalendarium. Po widocznej stronie kalendarza, tej przedniej, poniżej główki, między kalendariami, zgodnie z treścią zapytania ofertowego ma być nadruk. Pytanie 9. Ad 5 kalendarzyk biurkowy. Czy można prosić o przesłanie zdjęcia kalendarzyka, którego wyceny Państwo oczekują? Odpowiedź: Zamawiający nie posiada zdjęcia kalendarza. Pytanie 10. Ad 5 kalendarzyk biurkowy. Czy kalendarium może zawierać trzy miesiące: poprzedni, aktualny i następny? Odpowiedź: Kalendarium na jednej stronie może mieć 3 miesiące: poprzedni, aktualny i bieżący, ale łącznie kalendarz ma mieć i tak 13 kart/stron, tj. 12 z miesiącami + okładka. Pytanie 11. Ad 5 kalendarzyk biurkowy. Czy kalendarium musi być drukowane na papierze kredowym, nie może być na offsetowym? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza papier offsetowy. Załączniki |
Subject of the request
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?