- Strona główna
- Postępowanie ID 1000250
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZNM.29.2024.JW Przygotowanie i dostawa posiłków regeneracyjnych na potrzeby DOZAMEL Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Dziegańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-17 10:40:00
-
Składania2024-10-28 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-28 12:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu DOZAMEL Sp. z o.o. informujemy o ogłoszeniu
postępowania na usługę przygotowania i dostawy posiłków regeneracyjnych na
potrzeby DOZAMEL Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób
realizacji:
1.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowywanie i bieżącą dostawę
posiłków regeneracyjnych, jednodaniowych, mięsnych w okresie od poniedziałku do
piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, do siedziby
Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, zgodnie z Jadłospisem
(Załącznik nr 1 do Ogłoszenia).
2.
Dostawy będą realizowane na adres siedziby Zamawiającego na godz.
9:00
3.
Posiłki dostarczane będą zgodnie z Jadłospisem (Załącznik nr 1 do
Ogłoszenia), w cyklach dwutygodniowych. Po upływie 2 tygodni należy
powtórzyć Jadłospis, z zachowaniem tej samej kolejności. Kolejność
posiłków określona w Jadłospisie może ulec zmianie, po uprzednim uzyskaniu
zgody Zamawiającego.
4.
Wymagana kaloryczność każdego posiłku (1 porcji): min.1000 kcal
(przy czym ilość wkładu mięsnego nie może być mniejsza niż 150g). Informacja o
wartości kalorycznej każdego posiłku musi być umieszczona na opakowaniu.
5.
Dostawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków z
wykorzystaniem produktów dobrej jakości, z gwarancją świeżości artykułów i
produktów, bez używania produktów typu instant lub wysoko przetworzonych dań
gotowych.
6.
Wymagana dzienna liczba dostarczanych posiłków na dzień podpisania
Umowy: 7 porcji.
7.
Maksymalna liczba dostarczanych posiłków wynosi 9. Przewidywana
liczba świadczeniobiorców może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie
realizacji umowy.
8.
Zamawiający może zmienić liczbę zamawianych posiłków, określonych
w ust. 7, w terminie do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dostawę, w zależności
od obecności osób uprawnionych do pobierania posiłków. Minimalna dzienna liczba
dostarczanych posiłków nie będzie mniejsza niż 5 porcji, chyba, że Strony
postanowią inaczej.
9.
Porcja każdego posiłku zapakowana będzie w
osobne opakowanie zgrzewane, natomiast bułki będą zapakowane pojedynczo w
torebkę (papierową lub plastikową).
10.
Szczegółowe wymagania dot. warunków
realizacji przedmiotu zamówienia opisano w Umowie w sprawie zamówienia
(Załącznik nr 2)
11.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) Umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2),
2) Jadłospis (Załącznik nr 1),
3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
4) obowiązujące normy prawne i branżowe.
II. Termin realizacji: Od poniedziałku do
piątku, z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy, rozpoczynając od dnia
następnego po podpisaniu Umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do
Ogłoszenia) do dnia 31.10.2024r.
III. Warunki płatności: wynagrodzenie Dostawcy,
płatne będzie na podstawie wystawionej faktury VAT za faktycznie dostarczone
posiłki w danym miesiącu rozliczeniowym, wystawionych na początku miesiąca
kalendarzowego za miesiąc poprzedni, zgodnie z cenami określonymi w Ofercie Dostawcy.
IV. Termin płatności: 14 dni od daty
dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
V. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW)
1. Warunki udziału w postępowaniu
1)
Termin związania ofertą: Wykonawca
pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, na co najmniej 8 dni przed
upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o
wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy
jednak niż 15 dni. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w poprzednim punkcie,
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
2)
Kryteria wyboru oferty: spośród
złożonych ofert, jako najkorzystniejsza zostanie wskazana oferta, która
odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i będzie zawierała
najkorzystniejszą cenę.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w
Trybie ofertowym, zgodnie z postanowieniami Kodeksu cywilnego oraz wewnętrznymi
regulacjami obowiązującymi w Spółce Dozamel. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do przejścia z Trybu ofertowego do trybu Negocjacji po otwarciu ofert, przy
czym negocjacje prowadzone będą ze wszystkimi lub z wybranymi Wykonawcami,
którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu.
2) Negocjacje będą traktowane jako oddzielne postępowanie i
prowadzone będą pod tym samym numerem sprawy co postępowanie ofertowe. Podstawą
Negocjacji będą złożone oferty, przy czym Wykonawca w Negocjacjach nie może
zaproponować wyższej ceny za wykonanie zamówienia niż wskazana w ofercie, którą
złożył w postępowaniu ofertowym.
3) W trakcie negocjacji Zamawiający będzie miał prawo do dokonania dowolnego wyboru oferty dla niego najkorzystniejszej.
3. Unieważnienie postępowania
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia postępowania w jednym z poniższych przypadków:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej
odrzuceniu;
b) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę,
którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie
Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) Postępowanie obarczone jest wadą
uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
2) Zamawiający ma również prawo do unieważnienia
postępowania bez podania przyczyn.
3) O unieważnieniu postępowania w sprawie udzielenia
zamówienia Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców,
którzy się o nie ubiegali.
4. Zamknięcie postępowania bez wyboru oferty
1) Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez
wyboru oferty.
2) O zamknięciu postępowania bez wyboru oferty
Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy się o
nie ubiegali.
5. Odrzucenie oferty
1) Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli:
a) Treść oferty nie odpowiada wymogom zawartym przez
Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty;
b) Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c) Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia, lub cena oferty nie została jednoznacznie i ostatecznie określona;
d) Oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny a Wykonawca w
terminie 2 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie
omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, lub jej nie dokonał;
e) Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
2) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty Wykonawcę
którego oferta została odrzucona podając uzasadnienie podjętej decyzji.
6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania
Otwarcie ofert zostanie dokonane komisyjnie i nie będzie
jawne.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661 100 041,
w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba).
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-21
12:38:49
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
1
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Przygotowania i dostawa posiłków regeneracyjnych na potrzeby DOZAMEL Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZNM.29.2024.JW Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, iż w postępowaniu jak wyżej, zmianie ulega opis przedmiotu zamówienia, w niżej wymienionym zakresie: Było: 6. Wymagana dzienna liczba dostarczanych posiłków na dzień podpisania Umowy: 7 porcji. Zmienia się na: 6. Wymagana dzienna liczba dostarczanych posiłków na dzień podpisania Umowy: 34 porcji. Było: 7. Maksymalna liczba dostarczanych posiłków wynosi 9. Przewidywana liczba świadczeniobiorców może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie realizacji umowy. Zmienia się na: 7. Maksymalna liczba dostarczanych posiłków wynosi 34. Przewidywana liczba świadczeniobiorców może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie realizacji umowy. Było: 8. Zamawiający może zmienić liczbę zamawianych posiłków, określonych w ust. 7, w terminie do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dostawę, w zależności od obecności osób uprawnionych do pobierania posiłków. Minimalna dzienna liczba dostarczanych posiłków nie będzie mniejsza niż 5 porcji, chyba, że Strony postanowią inaczej. Zmienia się na: 8. Zamawiający może zmienić liczbę zamawianych posiłków, określonych w ust. 7, w terminie do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dostawę, w zależności od obecności osób uprawnionych do pobierania posiłków. Minimalna dzienna liczba dostarczanych posiłków nie będzie mniejsza niż 18 porcji, chyba, że Strony postanowią inaczej. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?