- Strona główna
- Postępowanie ID 1000200
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RGGZ.271.1.19.2024 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Szaflary w sezonie zimowym 2024 r. – 2025 r.
Wystawiający
-
UżytkownikJakub Gasik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-17 14:04:00
-
Składania2024-10-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-25 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-07
13:47:12
|
Jakub Gasik |
Nasz
znak:
RGGZ.271.1.19.2024
Szaflary,
dnia
07.11.2024r. Nr przetargu: 19/2024 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na wykonanie zadania.: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE SZAFLARY W SEZONIE ZIMOWYM 2024r.-2025r.” Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: (Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku do wiadomości) Załączniki |
2024-10-25
12:10:28
|
Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.1.19.2024
Szaflary
dnia
25.10.2024r.
Nr
przetargu:
19/2024
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
zamówienia
publicznego
pn.:
„Zimowe
utrzymanie
dróg
gminnych
w
Gminie
Szaflary
w
sezonie
zimowym
2024
r.
–
2025
r.”
W
dniu
25.10.2024
r.
o
godz.
10:30
w
Urzędzie
Gminy
w
Szaflarach,
odbyło
się
otwarcie
ofert
złożonych
w
przedmiotowym
postępowaniu.
Bezpośrednio
przed
otwarciem
ofert
Zamawiający
udostępnił
na
stornie
internetowej
prowadzonego
postepowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000200
informację
o
kwocie,
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
finansowanie
zamówienia,
tj.:
Kwota
przeznaczona
na
sfinansowanie
zamówienia
łącznie:
577
619,35
zł
brutto,
z
czego:
Część
I
–
Zimowe
utrzymanie
dróg
w
miejscowości
Szaflary
132
852,45
zł;
Część
II
–
Zimowe
utrzymanie
dróg
w
miejscowości
Maruszyna
144
404,83
zł;
Część
III
–
Zimowe
utrzymanie
dróg
w
miejscowości
Zaskale
57
761,93
zł;
Część
IV
–
Zimowe
utrzymanie
dróg
w
miejscowości
Skrzypne
98
195,28
zł;
Część
V
–
Zimowe
utrzymanie
dróg
w
miejscowości
Bańska
Wyżna
63
538,13
zł;
Część
VI
–
Zimowe
utrzymanie
dróg
w
miejscowości
Bańska
Niżna
46
209,55
zł;
Część
VII
–
Zimowe
utrzymanie
dróg
w
miejscowości
Bór
34
657,16
zł.
Łącznie
wpłynęły
6
oferty:
•
liczba
z
deszyfrowanych
i
otwartych
ofert:
6
•
dane
z
otwartych
ofert:
(Zestawienie
ofert
znajduje
się
w
załączniku
do
wiadomości)
Załączniki |
2024-10-25
12:06:11
|
Jakub Gasik | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-10-25
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.1.19.2024
Szaflary
dnia
17.10.2024
r. Nr przetargu: 19/2024 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Szaflary w sezonie zimowym 2024 r. – 2025 r.” Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 577 619,35 zł brutto, z czego: Część I – Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Szaflary 132 852,45 zł; Część II – Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Maruszyna 144 404,83 zł; Część III – Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Zaskale 57 761,93 zł; Część IV – Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Skrzypne 98 195,28 zł; Część V – Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Bańska Wyżna 63 538,13 zł; Część VI – Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Bańska Niżna 46 209,55 zł; Część VII – Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Bór 34 657,16 zł. Środki jakie Gmina Szaflary zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Załączniki |
2024-10-18
09:01:40
|
Jakub Gasik |
Znak
sprawy
RGGZ.271.1.19.2024
Szaflary
dnia
18.10.2024r. Nr przetargu 19/2024 https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000200 (strona internetowa prowadzonego postępowania) Zmiany treści SWZ Dotyczy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Szaflary w sezonie zimowym 2024 r. – 2025 r. I. ZMIANY TREŚCI SWZ Działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający zamieszcza zmiany w SWZ, zmiana wprowadzona samodzielnie przez Zamawiającego: 1) W Dziale XV. „Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia” Zapis: Ilość wymaganego sprzętu Wymagane są dwa pojazdy na jedną miejscowość, jeden samochód i jeden ciągnik przy czym przy złożeniu oferty na pięć, sześć części lub wszystkie siedem części, wymagana minimalna ilość to cztery samochody i trzy ciągniki. Zmienia się na: Ilość wymaganego sprzętu Wymagane są dwa pojazdy na jedną miejscowość, jeden samochód i jeden ciągnik przy czym przy złożeniu oferty na cztery, pięć, sześć części lub wszystkie siedem części, wymagana minimalna ilość to cztery samochody i trzy ciągniki. 2) W załączniku nr 5 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia, stanu utrzymania drogi oraz wymaganego sprzętu” Zapis: Ilość wymaganego sprzętu Wymagane są dwa pojazdy na jedną miejscowość, jeden samochód i jeden ciągnik przy czym przy złożeniu oferty na pięć, sześć części lub wszystkie siedem części, wymagana minimalna ilość to cztery samochody i trzy ciągniki. Zmienia się na: Ilość wymaganego sprzętu Wymagane są dwa pojazdy na jedną miejscowość, jeden samochód i jeden ciągnik przy czym przy złożeniu oferty na cztery, pięć, sześć części lub wszystkie siedem części, wymagana minimalna ilość to cztery samochody i trzy ciągniki. Załączniki |
2024-10-18
08:59:52
|
Jakub Gasik |
Ogłoszenie
nr
2024/BZP
00552439/01
z
dnia
2024-10-18 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Dotyczy zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Szaflary w sezonie zimowym 2024 r. – 2025 r. (Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w załączniku) Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?