- Strona główna
- Postępowanie ID 1000161
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZGNŁ.271.3.2024 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań pn.: Zakres I Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim Zakres II Modernizacja infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Gródek Krajeński
Wystawiający
-
UżytkownikWojciech Miniszewski
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-17 14:23:00
-
Składania2024-10-31 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-31 09:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu jest:
Związek Gmin Nakło nad Notecią - Łobżenica
ul. Ks. P. Skargi 7
89-100 Nakło nad Notecią
tel.(52) 386 79 01, fax (52) 386 79 02
e-mail: zgnl@zgnl.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Powiat Nakielski
NIP: 558-18-81-765
Regon 526070097
Na podstawie umowy nr 1/2024 z dnia 5.06.2024 r. Gmina Nakło nad Notecią świadczy w niniejszym postępowaniu pomocnicze działania zakupowe na rzecz Zamawiającego i jest jego pełnomocnikiem, zgodnie z art. 37 ust. 2, 3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.)
Dane pełnomocnika:
Gmina Nakło nad Notecią
ul. Ks. Skargi 7
89-100 Nakło nad Notecią
tel.(52) 386 79 01, fax (52) 386 79 02
e-mail: sekretariat@umig.naklo.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Powiat Nakielski
NIP: 5581768632
Regon: 092350895
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-13
11:31:52
|
Gracjana Malagowska |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
Załączniki |
2024-10-31
12:28:00
|
Wojciech Miniszewski |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-10-31
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zaplanował na sfinansowanie zamówienia kwotę 220.000,00 zł |
2024-10-24
08:38:23
|
Gracjana Malagowska |
Modyfikacja
SWZ
-
zmiana
terminu
składania
i
otwarcia
ofert
oraz
związania
ofertą
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?