- Strona główna
- Postępowanie ID 752302
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa koszenia i pielenia na terenie Z/I Dylów A, Z/I Julków, Z/I Gotartów, SP Wola Kruszyńska, SP Ostrzeszów /2023
Wystawiający
-
UżytkownikRenata Pluskota
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-04-11 13:46:00
-
Składania2023-04-27 11:00:00
-
Otwarcie ofert2023-04-27 11:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-05-25
11:15:25
|
Renata Pluskota |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2023-05-09
13:27:41
|
Renata Pluskota |
Informacja
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2023-04-27
12:51:15
|
Renata Pluskota |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2023-04-27
11:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
przeznacza
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę:
468
400,00
zł
netto
/
505
872,00
zł
brutto, w tym na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 - 119 240,00 zł netto / 128 779,20 zł brutto, Zadanie nr 2 - 95 360,00 zł netto / 102 988,80 zł brutto, Zadanie nr 3 - 106 200,00 zł netto / 114 696,00 zł brutto, Zadanie nr 4 - 83 800,00 zł netto / 90 504,00 zł brutto, Zadanie nr 5 - 63 800,00 zł netto / 68 904,00 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?