Na naszej stronie internetowej poświęconej COVID-19 można znaleźć informacje o przetargach dotyczących zapotrzebowania na sprzęt medyczny.

Konferencja w sprawie przyszłości Europy jest dla Ciebie szansą na przedstawienie swoich pomysłów i kształtowanie przyszłości Europy. Zabierz głos!

Dostawy - 59312-2022

03/02/2022    S24

Polska-Koszalin: Wyposażenie różne

2022/S 024-059312

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie
Krajowy numer identyfikacyjny: PL422
Adres pocztowy: Komunalna 5
Miejscowość: Koszalin
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Kod pocztowy: 75-724
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Pieńkowska
E-mail: Anna.Pienkowska@pgkkoszalin.pl
Tel.: +48 943484432
Faks: +48 943484434
Adresy internetowe:
Główny adres: http://pgkkoszalin.pl/
Adres profilu nabywcy: http://pgkkoszalin.pl/
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

„Sukcesywna dostawa trumien w podziale na 12 zadań ”.

Numer referencyjny: 03
II.1.2)Główny kod CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa trumien w podziale na 12 zadań. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA Trumny mają być wykonane z drewna litego dębowego, sosnowego, olchowego lub innego drewna miękkiego. Dno i wieko trumny wybite wewnątrz na całej powierzchni białą ozdobną tkaniną (typu adamaszek, atłas, jedwab sztuczny). Brzeg trumny obszyty koronką w kolorze białym lub biało-złotym o szerokości min. 10 cm z możliwością wypuszczenia jej na zewnątrz lub schowania. Każda trumna musi posiadać poduszkę o wymiarach min. 30cm x 40cm i grubości min. 10 cm z materiału takiego samego jak obicie, metalizowany krzyż na wieko położony luzem w trumnie z zestawem umożliwiającym jego montaż, minimum cztery metalowe wkręty ozdobne do zamknięcia wieka. Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 1-Trumny dębowe naturalne

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Trumny dębowe naturalne

a) Trumna naturalna: wykonana z drewna dębowego litego, kolor naturalnego dębu, lakierowana. b) Trumna dębowa cieniowana: wykonana z drewna dębowego litego,

kolor jasnego dębu z ciemniejszymi smugami, lakierowana. c) Trumna dębowa

z rzeźbieniami: wykonana z drewna dębowego litego, boki lub inne elementy trumny zdobione rzeźbieniami w drewnie (symbole religijne, kwiaty, palmy itp.), lakierowana. d) Trumna dębowa owalna: wykonana z drewna dębowego litego, dla osób tęższych, waga trumny do 70 kg, mocne uchwyty dostosowane do wagi trumny z ciałem, wieko wypukłe w kształcie owalnym, lakierowana. e) Trumna dębowa owalna z dzielonym wiekiem: wykonane z drewna dębowego litego, dla osób tęższych, waga trumny do 70 kg, mocne uchwyty dostosowane do wagi trumny z ciałem, wieko wypukłe w kształcie owalnym, lakierowana, otwierane wieko podzielone na dwie części dębowa f)Trumna dębowa z powłoką poliestrową: kolor wiśnia, orzech, mahoń, brunatny, wykonana z litego drewna dębowego, malowana specjalnymi lakierami tworzącymi bardzo dobrą jakość powłoki poliestrowej.

Zadanie nr 1 TRUMNY DĘBOWE:

a. Trumna dębowa naturalna - 80 szt.

b. Trumna dębowa cieniowana - 45 szt.

c. Trumna dębowa z rzeźbieniami - 45 szt.

d. Trumna dębowa owalna - 50szt.

e. Trumna dębowa owalna, dzielone wieko - 20 szt.

f. Trumna dębowa z powłoką poliestrową w kolorze wiśnia, orzech, mahoń, brunatny - 40 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 2-Trumny sosnowe

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Trumny sosnowe

Trumny wykonane z drewna sosnowego.

a) Trumna sosnowa naturalna: kolor naturalny, lakierowana, wykonana

z drewna litego,

b) Trumna sosnowa cieniowana: kolor jasny z ciemniejszymi smugami, lakierowana, wykonana z drewna litego,

c) Trumna sosnowa rzeźbiona: zdobiona rzeźbieniami w drewnie na wieku lub bokach, lakierowana, wykonana z drewna litego

d) Trumny sosnowe o niższym standardzie (gatunek II) wykonane z drewna sosnowego, wybite wewnątrz tkaniną tańszą oraz okucia i antaby wykonane z tańszych materiałów.

Zadanie nr 2 TRUMNY SOSNOWE:

a. Trumna sosnowa naturalna - 30 szt.

b. Trumna sosnowa cieniowana - 15 szt.

c. Trumna sosnowa z rzeźbieniami - 25 szt.

d. Trumna sosnowa o niższym standardzie gatunek II - 15szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 3-Trumny olchowe

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Trumny olchowe

a) Trumna wykonana z drewna olchowego litego w kolorze naturalnym,

b) Trumna wykonana z drewna olchowego litego cieniowana – jasna z ciemnymi smugami,

c) Trumna wykonana z drewna olchowego litego jasna lub ciemna z zdobnymi rzeźbieniami w drewnie

Zadanie nr 3 TRUMNY OLCHOWE:

a. Trumna olchowa naturalna - 80 szt.

b. Trumna olchowa cieniowana z ozdobami - 70 szt.

c. Trumna olchowa jasna lub ciemna z ozdobami rzeźbionymi - 50 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie Nr 4 trumny pokryte powłoką poliestrową z różnego rodzaju drewna

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Trumny olchowe

a) Trumna wykonana z drewna olchowego litego w kolorze naturalnym,

b) Trumna wykonana z drewna olchowego litego cieniowana – jasna z ciemnymi smugami,

c) Trumna wykonana z drewna olchowego litego jasna lub ciemna z zdobnymi rzeźbieniami w drewnie

Zadanie nr 3 TRUMNY OLCHOWE:

a. Trumna olchowa naturalna - 80 szt.

b. Trumna olchowa cieniowana z ozdobami - 70 szt.

c. Trumna olchowa jasna lub ciemna z ozdobami rzeźbionymi - 50 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 5-Trumny z drewna miękkiego poza sosnowym i olchowym

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Trumny z drewna miękkiego poza sosnowym i olchowym

a) Trumna z drewna miękkiego jasne lub ciemne,

b) Trumny z drewna miękkiego o niższym standardzie wykonane z drewna miękkiego wybite wewnątrz tkaniną tańszą oraz z okuciami i antabami wykonanymi z tańszych materiałów.

Zadanie nr 5 TRUMNY Z DREWNA MIĘKKIEGO POZA SOSNOWYM I OLCHOWYM

a. Trumna z drewna miękkiego jasna lub ciemna - 30 szt.

b .Trumna o niższym standardzie gatunek II - 15 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 6-Trumny kremacyjne

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Trumny kremacyjne

nie lakierowane , bez uchwytów i antab, wyposażone w stopki umożliwiające podniesienie o wymiarach – długość 2.00 - 2,10 cm, szerokość 60-70 cm, wysokość ok. 65 cm, wykonane z drewna miękkiego.

a) z jednostronnym wybiciem, z poduszką

b) bez wybicia

Zadanie nr 6 TRUMNY KREMACYJNE:

a) z jednostronnym wybiciem z poduszką– 350 szt.

b) bez wybicia - 150 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 7-trumny kremacyjne (większe od standardowych)

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

trumny kremacyjne (większe od standardowych)

według parametrów i opisów zgłoszonych przez zamawiającego.

Zadanie nr 7 TRUMNY KREMACYJNE O NIETYPOWYCH WYMIARACH - 45 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 8-trumny kremacyjne kartonowe

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

trumny kremacyjne kartonowe

Wymiary-długość 195-200 cm, szerokość 60-65 cm, wysokość30-35 cm,

nośność do 130 kg.

a) z wybiciem z poduszką

b) bez wybicia

Zadanie nr 8 trumny kremacyjne kartonowe:

a) z wybiciem z poduszką – 50 szt.

b) bez wybicia – 50 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 9-Trumny ekshumacyjne

Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Trumny ekshumacyjne

barwione bejcą, lakierowane, wymiary orientacyjne – długość 60 cm, - 120 cm szerokość ok. 30 cm, wysokość ok. 30 cm, zamykane na wkręty, wykonane

z drewna miękkiego, bez poduszki wewnątrz.

Zadanie nr 9 TRUMNY EKSHUMACYJNE - 40 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 10-Trumny dziecięce

Część nr: 10
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Trumny dziecięce

wymiary: a. długość 60 cm -120 cm b. długość 140 cm – 180, szerokość

40 - 55 cm, wysokość 40-50 cm, kolor biały, lakierowane, wybite wewnątrz białą tkaniną z poduszeczką, wykonane z drewna litego.

Zadanie nr 10 TRUMNY DZIECIĘCE:

a. długość 60cm-120 cm – 20 szt.

b. długość 140 cm -180 cm -10 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 11-trumny dębowe nietypowe (większe od standardowych)

Część nr: 11
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

trumny dębowe nietypowe (większe od standardowych)

według parametrów i opisów zgłoszonych przez zamawiającego.

Zadanie nr 11 TRUMNY DĘBOWE O NIETYPOWYCH WYMIARACH - 20 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie nr 12-trumny sosnowe nietypowe (większe od standardowych)

Część nr: 12
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39290000 Wyposażenie różne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Komunalny Zakład Pogrzebowy ul. Gnieźnieńska 44, 75-736 Koszalin.

II.2.4)Opis zamówienia:

trumny sosnowe nietypowe (większe od standardowych)

według parametrów i opisów zgłoszonych przez zamawiającego.

Zadanie nr 12 TRUMNY SOSNOWE O NIETYPOWYCH WYMIARACH - 12 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uwaga !! Nie dopuszcza się cieniowania trumien i zastąpienie rzeźbień poprzez wypalanie powierzchni zewnętrznej oraz maskowanie połączeń technologicznych za pomocą rażących cieniowań lub dodatkowych ozdób, ćwierćwałków itp. Drewno musi być odpowiednio sezonowane, a lakier całkowicie wyschnięty.

Waga 40 – 70 kg , wymiary zewnętrzne: długość 200 – 210 cm, szerokość 60 – 80 cm, wysokość 45 – 65 cm.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej:

1.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże ,że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie : co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 550 tysięcy złotych netto odpowiadającej dostawie trumien opisanych w Rozdziale VI przedmiotowej SWZ tj. „Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia”. • Uwaga !! W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz

z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. po dwa zdjęcia kolorowe poszczególnego asortymentu ( dla każdego zadania, na które składa ofertę ) w ujęciach pozwalających ocenę wizualną produktu. Zamawiający wezwie do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w/w zgodnie z art. 107 ust.2 ustawy Pzp.Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia

6.1 Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

6.2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021, poz. 275 z późń. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

6.3.Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

6.4. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia o których mowa w:

• w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;

• w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;

• w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;

• w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

– Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:

7.1 zamiast dokumentu, o której mowa w ust. 6.1., składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w ust. 6.1.

7.2 zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 6.3., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

ciąg dalszy treści rozpoczetej powyżej 8 Dokument, o którym mowa w ust. 7.1. powinien być wystawiony nie wcześniej

niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w ust. 7.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

9 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się

do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 8. stosuje się odpowiednio.

10 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w JEDZ dane umożliwiające dostęp do tych środków, a także wówczas gdy podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

11 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający lub Pełnomocnik Zamawiającego posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

12 Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

13 W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

2.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są

w załączniku nr 6 do SWZ ;

3.Wzór umowy zostanie uzupełniony o niezbędne informacje dotyczące w szczególności Zamawiającego, osób skierowanych do realizacji zamówienia.

4.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

5.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym

w projektowanych postanowieniach umowy w załączniku nr 6 do SWZ.

6.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
Procedura przyspieszona
Uzasadnienie:

Uzasadnienie:

Skrócenie terminu składania ofert jest niezbędne ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości usług pogrzebowych .

Ilość klientów zlecających pochówki w czasie panującej pandemii znacznie wzrosła.

Akcesoria pogrzebowe są niezbędne do przeprowadzania zleconych pochówków w sposób , niepowodujący wydłużenia czasu oczekiwania na pochówek.

Zgodnie z art. 138 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający może wyznaczyć termin składania ofert krótszy niż termin określony w ust. 1, nie krótszy jednak niż 15 dni od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, w następujących przypadkach: jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia i skrócenie terminu składania ofert jest uzasadnione”.

Mając na uwadze powyższą możliwość Zamawiający wyznacza termin składania ofert 15 dni.

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 18/02/2022
Czas lokalny: 08:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 18/05/2022
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 18/02/2022
Czas lokalny: 08:30
Miejsce:

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

styczeń 2023 rok.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Stosowane będą zlecenia elektroniczne
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp:1.1. art. 108 ust. 1 pkt 1 - będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,b) handlu ludźmi, o którym mowa w art.189a Kodeksu karnego,c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, lub w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa wart.165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;1.2. art. 108 ust. 1 pkt 2 jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1;1.3. art. 108 ust. 1 pkt 3 wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;1.4. art. 108 ust. 1 pkt 4 wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;1.5. art. 108 ust. 1 pkt 5 jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;

1.6. art. 108 ust. 1 pkt 6 jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,Zamawiający przewiduje wykluczenie w art. 109 ust. 1 pkt. 4

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587777
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587777
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1.Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp przysługują Wykonawcy, oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.

2.Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

3.Odwołanie przysługuje na:

• niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;

• zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy Pzp.

4.Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

5.Odwołanie wnosi się w terminie:

• 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

• 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ust. 5.1.

6.Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów na stronie internetowej.

7.Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

8.W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.

9.Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".

10.Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.

11.Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul.Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587777
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/01/2022