Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-10-2024 15:49:00 |
Składania : | 18-10-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2024 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie o propozycję |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.
1. Przedmiotem
zamówienia jest dostawa gadżetów reklamowych dla Wojewódzkiej Biblioteki
Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu:
- torba na zakupy,
bawełniana, kolor: granatowy, gramatura min. 150/m2, z min. 2 uchwytami,
wymiary min. 35 x 40 cm, z nadrukiem kolorowym (CMYK), jednostronnym.
2. Projekt zadruku
powinien zostać przysłany do akceptacji Zamawiającego nie później niż do
25.10.2024 r.
3. Projekt powinien
zawierać napisy: "Kwartalnik Artystyczny", "literatura ponad
wszystko", "kwartalnik.art.pl" oraz logo Książnicy
Kopernikańskiej.
4. Zamawiający wymaga
dostarczenia 100 sztuk toreb.
5. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków zamówienia, w tym ceny i ilości.
6. Zamawiający wymaga
dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od dnia zaakceptowania
projektu zadruku, na adres ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń.
7. Termin płatności
wynosi 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej
faktury.
8. Zaoferowana cena
musi zawierać wszelkie składniki, w tym m.in koszty transportu i opakowania.
9. W przypadku
dostarczenia niekompletnego przedmiotu zamówienia lub niespełniania przez część
dostarczonych gadżetów wymagań Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć
brakujące lub poprawione egzemplarze gadżetów na własny koszt i ryzyko w
terminie 7 dni roboczych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty