- Strona główna
- Postępowanie ID 998118
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OM/10/2024 „Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o.”
Wystawiający
-
UżytkownikSzymon Łakota
-
Organizacja
-
OddziałWydział ds. Utrzymania Obiektu i Zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-14 14:33:00
-
Składania2024-10-24 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-24 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-04
11:44:40
|
Szymon Łakota |
Tychy,
dnia
04.11.2024
r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DODATKOWYCH „Ochrona obiektów stanowiących własność Master Odpady I Energia Sp. z o.o.” Data otwarcia: 04.11.2024 r. Oferta: 1. Agencja Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych „Alan” Sp. z o.o., ul. Budowlanych 35, 43-100 Tychy. Cena oferty brutto: 1.015.367,15 zł. 2. Konsorcjum Firm: Era Sp. z o.o., ul. Katowicka 16b, 41-500 Chorzów i Novia Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 34, 41-500 Chorzów, cena oferty brutto: 1.114.232,40 zł. – brak oferty dodatkowej 3. Konsorcjum firm: Time Group Polska Sp. z o.o, ul. Plac Wolności 2, 41-400 Mysłowice oraz SKY One Sp. z o.o, ul. Plac Wolności 2, 41-400 Mysłowice oraz Ochrona Juwentus Sp. z o.o., ul. Poloneza 91, 02-826 Warszawa, cena oferty brutto: 1.018.734,02 zł. – brak oferty dodatkowej |
2024-10-24
12:53:20
|
Szymon Łakota |
Tychy,
dnia
24.10.2024
r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT „Ochrona obiektów stanowiących własność Master Odpady I Energia Sp. z o.o.” Data otwarcia: 24.10.2024 r. Oferta: 1. Agencja Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych „Alan” Sp. z o.o., ul. Budowlanych 35, 43-100 Tychy. Cena oferty brutto: 1.153.130,54 zł. 2. Konsorcjum Firm: Era Sp. z o.o., ul. Katowicka 16b, 41-500 Chorzów i Novia Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 34, 41-500 Chorzów, cena oferty brutto: 1.114.232,40 zł. 3. Konsorcjum firm: Time Group Polska Sp. z o.o, ul. Plac Wolności 2, 41-400 Mysłowice oraz SKY One Sp. z o.o, ul. Plac Wolności 2, 41-400 Mysłowice oraz Ochrona Juwentus Sp. z o.o., ul. Poloneza 91, 02-826 Warszawa, cena oferty brutto: 1.018.734,02 zł. |
2024-10-24
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | 1.194.567,79 |
2024-10-21
14:12:30
|
Szymon Łakota |
Tychy
dnia,
21.10.2024
r.
WYKONAWCY Dotyczy postępowanie przetargowego na : „Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o.” Szanowni Państwo, Na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśniamy: W związku z udzielonymi wyjaśnieniami proszę o doprecyzowanie: "Zamawiający wymaga instalacji sprzętu, o którym mowa w punkcie 3 przedmiotu zamówienia wyłącznie w kasie (1 sztuka)" - czy w związku z ww. odpowiedzią ilość sprzętu opisanego w SWZ pozostaje bez zmian, tj.: - zasilacz buforowy 2 sztuki - radiolinia RA -200 - 1 sztuka - radiolinia Gorke - 1 sztuka - pilot Gorke - 1 sztuka -obudowa centrali - 2 sztuki - akumulator centrali 7 Ah - 2 sztuki. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, iż wymaga w/w zestawu. Proszę o doprecyzowanie odpowiedzi udzielonej na pytanie nr 7 - Zamawiający wymaga 15 punktów rozmieszczonych na terenie Zakładu służących do kontroli obchodów, natomiast nie udzielił odpowiedzi ilu urządzeń wymaga. Odpowiedź: Dowolny system umożliwiający kontrolę pracowników w minimum 15 punktach na Składowisku oraz Zakładzie. System ten ma umożliwiać potwierdzenie Zamawiającemu, iż pracownik dokonał obejścia minimum 15 punktów. Obecnie Zamawiający posiada 17 takich punktów. Z wyrazami szacunku |
2024-10-21
08:47:18
|
Szymon Łakota |
Tychy
dnia,
18.10.2024
r.
WYKONAWCY Dotyczy postępowanie przetargowego na : „Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o.” Szanowni Państwo, Na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśniamy: 1. Dotyczy zapisów SWZ Zamawiający wymaga zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej co najmniej 3-osobowej. Wnioskujemy zmianę wymogu na grupę 2-osobową. Takim wymogiem Zamawiający znacząco ogranicza konkurencję, ponieważ praktycznie żadna firma działająca na rynku ochrony osób i mienia nie posiada grup interwencyjnych o składzie 3-osobowym. Odpowiedź: Zamawiający wymaga: - co najmniej 2 grupami interwencyjnymi z minimalną ilością 2 osób na grupę z czego pracownicy grupy interwencyjnej (ogółem minimum 4 pracowników) muszą posiadać wpis na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony oraz być zatrudnionymi w ramach umowy o pracę. 2. Dotyczy zapisów SWZ – załącznik nr 6 Zamawiający wymaga złożenia załącznika nr 6 do SWZ jako podmiotowego środka dowodowego potwierdzają-cego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W treści dokumentu jest wymóg podania rodzaju alkomatu, jego daty produkcji oraz podstawy dysponowania – dane te nie mają odzwierciedlenia w opisie warunków udziału w postępowaniu. W związku z tym prosimy o wyjaśnienie jaki dane ma zawierać załącznik nr 6 i jedno-czesne dostosowanie treści dokumentu do wymogów SWZ. Odpowiedź: Zamawiający wykreśla w/w wymóg i nie wymaga posiadania alkomatu. 3. Dotyczy zapisów SWZ – przedmiot zamówienia punkt 24 Proszę o doprecyzowanie ilu pracowników ma świadczyć usługę od godziny 13:00 do godziny 6:00 na posterunku brama nr 2 – Składowisko. Odpowiedź: Od godziny 13:00 do godziny: 6:00 – brama nr 2 – Składowisko – 1 pracownik 4. Dotyczy zapisów SWZ – przedmiot zamówienia punkt 3 Prosimy o potwierdzenie, że instalacja sprzętu o którym mowa w punkcie 3 przedmiotu zamówienia będzie do-konana w kasie (1 sztuka) oraz budynku administrowania składowiskiem ( 1 sztuka). Odpowiedź: Zamawiający wymaga instalację sprzętu o którym mowa w punkcie 3 przedmiotu zamówienia wyłącznie w kasie (1 sztuka) 5. Dotyczy zapisów SWZ – przedmiot zamówienia punkt 3 W związku z wymogiem instalacji urządzeń służących do sygnalizacji włamania i napadu proszę o informację czy wykonawca ma zainstalować również centralę alarmową wraz z czujnikami ruchu oraz klawiaturą? W przypadku odpowiedzi twierdzącej proszę o wskazanie miejsca instalacji na rzucie obiektu. Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga instalacji w/w urządzenia. 6. Dotyczy zapisów SWZ W związku z wymogiem podłączenia systemu alarmowego Zamawiającego do Centrum Monitorowania Sygnałów Alarmowych prosimy o podanie liczby central, które należy podłączyć oraz ich modelu i producenta. Odpowiedź: Zamawiający wymaga podpięcia 1 sztukę centralki firmy „Satel” – centrala Integra 256. Centrala jest własnością Zamawiającego. 7. Dotyczy zapisów SWZ W związku z koniecznością instalacji elektronicznego systemu kontroli pracy pracowników ochrony proszę o podanie ilu urządzeń systemu kontroli wymaga Zamawiający? Czy ma być to tylko 1 urządzenie? Odpowiedź: Zamawiający wymaga minimum 15 elektronicznych systemów kontroli ochrony rozmieszczonych na terenie Zakładu. 8. Dotyczy zapisów SWZ Proszę o doprecyzowanie jakiej wysokości polisy w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wymaga Zamawiający – w SZW jak wymóg posiadania polisy na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł, natomiast w projekcie umowy jest mowa o polisie w wysokości nie mniejszej niż 6 000 000 zł. Odpowiedź: Zamawiający wymaga posiadania polisy na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł. (zarówno jako warunek i do umowy). 9. Dotyczy zapisów SWZ Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy świadczący usługę posiadali wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Odpowiedź: Zamawiający wymaga tylko wyłącznie dla: - Pracownicy grupy interwencyjnej (ogółem minimum 4 pracowników) muszą posiadać wpis na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony oraz być zatrudnionymi w ramach umowy o pracę. Pracownicy grupy interwencyjnej maja być codziennie minimum 2 razy - pomiędzy godziną 22:00, a 6:00 w celu dokonania wizji Składowiska i Zakładu. 10. Dotyczy zapisów SWZ Proszę o podanie planowanego terminu rozpoczęcia świadczenia usługi, gdyż określenie tego terminu jest niezbędne do dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oferty. Odpowiedź: Cenę należy skalkulować dla maksymalnie 12 pełnych miesięcy. Zamawiający planuje zawrzeć umowę od 1.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. (w przypadku zawarcia umowy w innym terminie opłata będzie naliczona proporcjonalnie do miesięcy w jakich była świadczona usługa). 11. Dotyczy zapisów PPU Proszę o potwierdzenie, że w związku z zapisami §13 projektu umowy Zamawiający zwaloryzuje wynagrodzenie wykonawcy począwszy do 01.01.2025 r. Odpowiedź: Zamawiający zwaloryzuje wynagrodzenie zgodnie z prawem. Ponadto Zamawiający zmienia zapis w SWZ: I. Przedmiot zamówienia pkt 1 z: Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w obiekcie w minimum 5 miejscach wyznaczonych przez zamawiającego elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów, a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony Wykonawca będzie udostępniał upoważnionemu pracownikowi MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. po zakończonym miesiącu. na następujący zapis: Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w obiekcie w minimum 15 miejscach wyznaczonych przez zamawiającego elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów, a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony Wykonawca będzie udostępniał upoważnionemu pracownikowi MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. po zakończonym miesiącu. oraz -było: Wykonawca zapewni wsparcie przez wszystkie dni tygodnia, 24 godziny na dobę, co najmniej 3-osobowej grupy interwencyjnej wyposażonej w radiową łączność z pracownikami z ochrony. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony środki łączności bezprzewodowej wewnętrznej oraz środki łączności alarmowej zewnętrznej. Po zmianie: Wykonawca zapewni wsparcie przez wszystkie dni tygodnia, 24 godziny na dobę, co najmniej 2-osobowej grupy interwencyjnej wyposażonej w radiową łączność z pracownikami z ochrony. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony środki łączności bezprzewodowej wewnętrznej oraz środki łączności alarmowej zewnętrznej. Ze względu na zmianę zapisów w SWZ oraz udzielonymi wyjaśnieniami zmieniamy następujące terminy: Termin otwarcia ofert na dzień 24.10.2024 r. na godzinę 10:00 Termin składania ofert na dzień 24.10.2024 r. na godzinę 10:05. Z wyrazami szacunku |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?