- Strona główna
- Postępowanie ID 996971
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
D10.251.102.B.2024 D10.251.102.B.2024 - Dostawa materiałów szewnych, staplerów, ładunków używanych do zabiegów chirurgicznych, opatrunków, endoprotez oraz różnych wyrobów medycznych dla Copernicus PL Sp. z o.o.
Wystawiający
-
UżytkownikBłażej Schulz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-11 11:51:00
-
Składania2024-11-21 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-21 11:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-21
12:25:00
|
Błażej Schulz |
Zamawiający
przekazuje
informację
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-11-21
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
w
wysokości
6
098
229,52
zł
brutto,
w
tym: Część nr 1: 81 939,52 zł brutto Część nr 2: 204 660,00 zł brutto Część nr 3: 24 708,00 zł brutto Część nr 4: 406 200,00 zł brutto Część nr 5: 550 440,00 zł brutto Część nr 6: 504,00 zł brutto Część nr 7: 135 000,00 zł brutto Część nr 8: 14 200,00 zł brutto Część nr 9: 43 200,00 zł brutto Część nr 10: 2 051 730,00 zł brutto Część nr 11: 2 462 778,00 zł brutto Część nr 12: 99 125,00 zł brutto Część nr 13: 23 745,00 zł brutto |
2024-11-07
11:52:50
|
Błażej Schulz |
Zamawiający
przekazuje
wyjaśnienia
treści
SWZ
oraz
informację
o
zmianie
TSO
i
TZO.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?