- Main page
- Proceeding ID 996701
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
OR-O.2600.107.2024 Dostawa kopert klejonych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru oraz zwrotnych potwierdzeń odbioru dla Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Wystawiający
-
UżytkownikMaja Olejnik
-
Organization
-
DepartmentWydział Organizacyjny
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-10-11 08:45:00
-
Placing offers2024-10-18 10:00:00
-
Opening of offers-
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dot. dostawy kopert klejonych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i zwrotnych potwierdzeń odbioru dla Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik nr tel. 52 3826403.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących druków i kopert za zwrotnym potwierdzeniem odbioru dla Urzędu Miejskiego w Koronowie:
-Koperty C6 HK o wym. 114mmx162mm ze zwrotką klejoną, półsztywną, jednostronnie drukowaną,
-Zwrotne potwierdzenie odbioru z Kodeksem Postępowania Administracyjnego (Dz. U. 2024 r. poz. 572 z późn. zm.)
Ilość zamawianych artykułów podana jest w załączniku nr 1 "Formularz ofertowy".
Wzory druków stanowią załącznik do niniejszego postępowania. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed złożeniem oferty. Treść zawarta we wzorach nie podlega zmianie.
II. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wszystkie oferowane artykuły będą nowe, wolne od wad technicznych oraz będą kompletne;
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiane materiały własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w stanie nowym i nienaruszonym, w ciągu 14 dni roboczych do Urzędu Miejskiego w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, w godzinach 8:00 – 14:00, w dniach pracy zamawiającego;
3) Ilość druków została wskazana w załączniku nr 1 „Formularz ofertowy”;
4) Okres gwarancji :
a) Wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów z tytułu rękojmi;
b) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
III. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
IV. Terminy i warunki płatności
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
VI. Sposób złożenia oferty
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Oferty do których nie zostanie załączony formularz nie będą brane pod uwagę podczas oceny.
2. W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
VII. Termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie:
do dnia 18.10.2024 r. do godz. 10:00
2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
VIII. Kryteria wyboru oferty
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.
Nazwa kryterium Waga kryterium
CENA 100 %
IX. Pozostałe informacje
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b) Negocjacji;
c) Odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
d) Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty a w razie jakichkolwiek wątpliwości powinien skontaktować się z osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania.
2. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2024-10-22
08:43:43
|
Maja Olejnik |
Dziękuję
za
udział
w
postępowaniu,
informuję,
że
postępowanie
zakończono
wyborem
Wykonawcy. Raport z wyboru ofert stanowi załącznik do niniejszej wiadomości. Załączniki |
Subject of the request
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?