Jesteśmy zainteresowani przedstawieniem przez Państwo oferty cenowej na wykonanie badań i pomiarów instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie: stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z zapisem art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo budowlane wraz z usunięciem stwierdzonych usterek, w siedzibie Urzędu Dozoru Technicznego - Oddział w Gliwicach na ul. Robotniczej 4a. Ww. usługa obejmuje również sporządzenie protokołu zawierającego zestawienie wszystkich wykonanych pomiarów. Zakres sługi obejmuje pomiary i usunięcie usterek:
1) obwodów zabezpieczonych bezpiecznikami 3-fazowymi - 111 szt.
2) obwodów zabezpieczonych bezpiecznikami 1-fazowymi - 15 szt.
3) wyłączników różnicowo-prądowych 3-fazowych - 24 szt.
4) wyłączników różnicowo-prądowych 1-fazowych - 310 szt.
5) wyłączników nadmiarowo-prądowych 3-fazowych - 21 szt.
6) wyłączników nadmiarowo-prądowych 1-fazowych - 21 szt.
7) gniazda 1-fazowe pojedyncze - 445 szt.
8) gniazda 1-fazowe podwójne - 127 szt.
9) gniazda 3-fazowe pojedyncze - 12 szt.
10) rezystancja kabli zasilających rozdzielnice - 31 szt.
11) szafki rozdzielcze zasilająco-sterujące urządzeniami ATG IBOX2000 - 5 szt.
12) badanie instalacji odgromowej - 15 szt.
13) usunięcie awarii w sieci gniazdek podpiętych pod zabezpieczenie 201 7/4-1 w obrębie jednego pomieszczenia, gdzie stwierdzono napięcie 58V pomiędzy przewodem N oraz przewodem PE - 1 usługa.
W ofercie należy podać ryczałtową cenę wykonania ww. czynności. Cena usługi winna zwierać koszty dojazdu oraz wszelkie inne koszty, związane z wykonaniem czynności opisanych w punktach od 1 do 13. Termin ważności złożonej oferty - min. 30 dni.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w siedzibie Oddziału UDT w Gliwicach w godz.. 8:00 - 14:00, w celu osobistego zapoznania się z zakresem oraz terenem prac po uprzednim umówieniu wizyty z Panią Jolantą Ryczko, tel.: 600-479-083, /32/ 302-78-06; e-mail: jolanta.ryczko@udt.gov.pl
Dodatkowe informacje:
- zamówienie na świadczenie ww. usługi realizowane będzie w formie pisemnego zalecenia,
- termin płatności wynosić będzie: 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo pod względem formalno-rachunkowym faktury,
- ewentualne pytania prosimy kierować na adres: pawel.laskus@udt.gov.pl,
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty