Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-09-2024 14:02:00 |
Składania : | 03-10-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 03-10-2024 09:10:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Zwracamy się z prośbą o oszacowanie ceny zgodnie z załączonym formularzem kalkulacji cenowej. Po oszacowaniu wartości zamówienia zostanie przygotowane i opublikowane postępowanie o udzielnie zamówienia.
Przedmiot szacowania zamówienia:
Wykonanie (skład, wydruk) oraz dostarczenie materiałów promujących Dolnośląską Mapę Wsparcia Społecznego w formie wizytówek, teczek, naklejek i notesów spiralowych.
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie dolnośląskim” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach działania 4.13 Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).
Wypełniony formularz kalkulacji prosimy przesłać za pośrednictwem platformy zakupowej.pl lub drogą elektroniczną na adres e-mail: r.opas@dops.wroc.pl do dnia 3 października 2024 r. do godz. 09:00.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty