Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Kt-III.2380.21.2024 Dostawa i naprawa urządzeń nagłaśniających i sygnalizacyjnych do pojazdów służbowych KWP w Łodzi - Postępowanie z wyłączenia stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych

Natalia Ferenc
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 25-09-2024 11:54:00
Składania : 02-10-2024 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi - Wydział Transportu zaprasza do składania ofert
na dostawy i usługi naprawy urządzeń nagłaśniających i sygnalizacyjnych do pojazdów służbowych KWP w Łodzi.   

Postępowaniu prowadzone przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Kryterium wyboru oferty:


- DLA DOSTAWY CENA 40% ,    TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA 10%
- DLA USŁUGI CENA 40%    ,     TERMIN WYKONANIA USŁUGI 10%


Termin składania ofert do dnia 02.10.2024r. do godz. 1500

Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie informacji zawartych
przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym - zał. Nr 1.

Realizacja zamówienia od dnia podpisania umowy na okres 12 miesięcy.


Zamawiający Wymaga załączenia dokumentów:

1.  wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1,

2.  wypełniony wykaz asortymentowo – cenowy na dostawy urządzeń nagłaśniających
     i sygnalizacyjnych – załącznik nr 2A,

3.  wypełniony wykaz asortymentowo – cenowy na usługi urządzeń nagłaśniających
     i sygnalizacyjnych – załącznik nr 2B,

4.  podpisany załącznik nr 3 – RODO;



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. Nr 1 - Formularz Ofertowy.doc doc 60 2024-09-25 11:54:00 Postępowanie
Zał. Nr 2A - Wykaz asortymentowo-cenowy DOSTAWY.xlsx xlsx 19.62 2024-09-25 11:54:00 Postępowanie
Zał. Nr 2B - Wykaz asortymenowo-cenowy NAPRAWY.xlsx xlsx 19.15 2024-09-25 11:54:00 Postępowanie
Zał. Nr 3 - RODO.pdf pdf 81.58 2024-09-25 11:54:00 Postępowanie
Zał. Nr 4 - Wzór Umowy.pdf pdf 394.89 2024-09-25 11:54:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 164.28 2024-09-25 11:54:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena dostawy Wartość oferty netto dla dostaw (zgodny z wartością z Formularza ofertowego - zał nr 1) 1 dostawa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi (III)
ul. Stokowska 21/25
92-104, Łódź
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 40% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Cena usługi 40% Wartość oferty netto dla usług (zgodny z wartością z Formularza ofertowego - zał nr 1) (0)
3 Termin dostawy 10% Termin dostawy zamówienia /nie może być dłuższy niż 3 dni robocze/ (0)
4 Termin usługi 10% Termin wykonania usługi /nie może być dłuższy niż 3 dni robocze/ (0)
5 Formularz ofertowy - Należy załączyć wypełniony i podpisany zał. nr 1 - Formularz ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wykaz asortymentowo-cenowy na dostawy - Należy załączyć wypełniony i podpisany zał. nr 2A - Wykaz asortymentowo-cenowy na dostawy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Wykaz asortymentowo-cenowy na usługi - Należy załączyć wypełniony i podpisany zał. nr 2B - Wykaz asortymentowo-cenowy na usługi (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 RODO - Należy załączyć podpisany zał. nr 3 - RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 54