Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SAT.2600.11.16.2024; Zakup i dostawa śodków czystości dla PSSE w Ostrowi Mazowieckiej

Termin:
Zamieszczenia : 25-09-2024 11:45:00
Składania : 01-10-2024 12:00:00
Otwarcia : 01-10-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie  zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) nie stosuje się przedmiotowej ustawy.

 

1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:

1) złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert;

2) wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej;

3) konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca.

 

2. W przypadku pytań:

1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" w terminie do 01.10.2024 r. godz. 9:00;

2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00       tel. 22 101 02 02          e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 



3. Zamawiający:

1) zastrzega sobie prawo do zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania;

2) w toku badania i oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców, którzy nie złożyli do ofert wymaganych oświadczeń, bądź załączone dokumenty zawierają błędy o ich uzupełnienie/wyjaśnienie w określonym przez Zamawiającego terminie pod rygorem nieuwzględnienia złożonej oferty w przedmiotowym postępowaniu;

3) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie (przed zawarciem umowy).

 

4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:

1) zostanie złożona po terminie;

2) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;

3) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

 

5. Zasady wyboru Wykonawcy:

1) wybór Wykonawcy nastąpi po analizie złożonych ofert wg kryterium cenowego (waga 100%);

2) Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów;

3) jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;


6. Informacja o sposobie porozumiewania się:

1) Oferent i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej;

2) Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na platformie zakupowej.


7. Podstawą realizacji przedmiotu niniejszego postępowania jest złożenie zamówienia przez Zamawiającego w formie wiadomości na platformie zakupowej wysłanej do Oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.



Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna dla Wykonawców lub Zleceniobiorców.pdf pdf 119.76 2024-09-25 11:45:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ręcznik papierowy ZZ - opakowanie min. 3000; - celulozowy (biały); - 2 warstwy 20 opak. - (0)
2 Odświerzacz powietrza 400 ml - 10 szt. - (0)
3 Proszek do białego Opakowanie 5 kg 1 opak. - (0)
4 Mydło w płynie ABE Opakowanie 5L 12 szt. - (0)
5 Ściereczki z mikrfibry 40 cm x 40 cm - 20 szt. - (0)
6 Domestos Opakowanie 5 L 4 szt. - (0)
7 Płyn do zmywania Ludwik Opakowanie 5L 5 szt. - (0)
8 Płyn do szyb Clin Opakowanie 500 ml 10 opak. - (0)
9 Mleczko do czyszczenia Cif Opakowanie 300 g 10 szt. - (0)
10 Papier toaletowy Big Rola Celulozowy, Katrin, biały; opakowanie 12 rolek/szt. 10 opak. - (0)
11 Ścierka WAFFLE window - 15 szt. - (0)
12 Dezopol Med VC410 Opakowanie 1L 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od daty złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].pdf

(0)
6 Wykonawca akceptuje wystawianie i przysłanie faktur VAT w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania faktur w formie elektronicznej na następujący adres e-mail : faktury.psse.ostrow.maz@sanepid.gov.pl - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 99