Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-09-2024 12:53:00 |
Składania : | 02-10-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 02-10-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania i specyfikacja:
1. Z wybranym Wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego oraz ofertę Wykonawcy.
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
2024-09-26 13:45 | Paulina Zając |
Poniżej
kolejne
pytanie
do
przedmiotowego
postępowania
wraz
z
odpowiedzią: PYTANIE: Witam, Czy zamawiający dopuści następującą zmianę w zapisach umowy 1. § 4 ust. 4 usunąć ten ustęp w całości. ODPOWIEDŹ: Dzień dobry, Zamawiający wyraża zgodę na poniższe zmiany w umowie, jednocześnie dołącza umowę ze wskazanymi zmianami: § 4 ust. 4 W okresie gwarancji WYKONAWCA zobowiązany jest do usunięcia usterki poprzez naprawę lub zastąpienie wadliwego urządzenia nowym produktem nowszej generacji o parametrach technicznych nie gorszych niż zastępowane urządzenie, w terminie 14 dni liczonym od dnia następującego po dniu, w którym dokonano zawiadomienia, o którym mowa § 4 ust. 2. 5. Na czas naprawy WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia ZAMAWIAJĄCEMU monitora zastępczego o parametrach technicznych nie gorszych, niż naprawiane urządzenie w terminie do 2 dni od zawiadomienia, o którym mowa w § 4 ust 2. |
2024-09-26 13:41 | Paulina Zając |
Zamawiający
załącza
umowę
wraz
ze
wskazanymi
zmianami. |
2024-09-26 13:40 | Paulina Zając |
Zamawiający
informuje,
iż
w
dniu
25,09.2024r.
wpłynęły
pytania
do
przedmiotowego
postępowania. Poniżej pytania wraz z odpowiedzią: PYTANIA: Dzień dobry. W opisie przedmiotu zamówienia określono, że wymaga się 5-letniej GWARANCJI PRODUCENTA monitora. Parametry oczekiwanego sprzętu wskazują na model jednego z czołowych producentów, który udziela gwarancji w w/w okresie, jednak producent deklaruje usunięcie usterki w jeden z następujących sposobów: poprzez naprawę lub zastąpienie wadliwego urządzenia produktem nowszej generacji. Możliwe jest także dostarczenie na czas naprawy monitora zastępczego. Serwis odbywa się w trybie drzwi-do-drzwi i opiera się na postanowieniach ustawowych tj. w terminie 14 dni kalendarzowych od dostarczenia wadliwego towaru lub udostępnienia produktu na miejscu. Zgodnie z zapisami projektu umowy (§ 4 ust.4) zamawiający nie przewiduje innego trybu reklamacji poza wymianą sprzętu na nowy. Proszę o potwierdzenie, że zamawiający nie dopuszcza naprawy urządzenia w okresie gwarancji lub zmianę tego zapisu. Zgodnie z zapisami tego samego paragrafu okres na rozpatrzenie reklamacji ma wynosić 3 dni, a jak wskazano powyżej producent deklaruje okres ustawowy. Proszę o potwierdzenie, że zamawiający podtrzymuje ten zapis lub jego zmianę. § 2 ust. 1 umowy określa, że zostaje ona zawarta na okres 3 miesięcy. Proszę wyjaśnić co zamawiający ma na myśli - czy zapisy umowy, w szczególności dotyczące § 4 ust.4, § 5 ust.1a oraz § 6 ust.1 pkt.2 przestaną obowiązywać po upływie 3 miesięcy ? ODPOWIEDŹ: Dzień dobry, Zamawiający wyraża zgodę na poniższe zmiany w umowie, jednocześnie dołącza umowę ze wskazanymi zmianami: § 4 ust. 4 W okresie gwarancji WYKONAWCA zobowiązany jest do usunięcia usterki poprzez naprawę lub zastąpienie wadliwego urządzenia nowym produktem nowszej generacji o parametrach technicznych nie gorszych niż zastępowane urządzenie, w terminie 14 dni liczonym od dnia następującego po dniu, w którym dokonano zawiadomienia, o którym mowa § 4 ust. 2. 5. Na czas naprawy WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia ZAMAWIAJĄCEMU monitora zastępczego o parametrach technicznych nie gorszych, niż naprawiane urządzenie w terminie do 2 dni od zawiadomienia, o którym mowa w § 4 ust 2. § 6 ust. 1 pkt. 2 jeżeli zwłoka w dokonaniu naprawy bądź wymiany zareklamowanego przedmiotu umowy na nowy wolny od jakichkolwiek wad przekroczy termin wskazany w § 4 ust. 4. § 2 ust 1 - zostaje usunięty i zmieniony na : § 2 ust 1 Termin realizacji …….. dni roboczych od dnia podpisania umowy do wskazanej w § 1 ust. 2 lokalizacji na własny koszt i ryzyko w dni robocze w godz. : 08:00- 15:00. |
Komunikaty