Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TTI.2230.96.2024 Wykonanie dostawy i montaż balustrad zewnętrznych Pawilonu M-5 w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2024 11:31:00
Składania : 07-10-2024 10:00:00
Otwarcia : 07-10-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt w godzinach 8.00-12.00


Paweł Bednarz
Specjalista ds. Budowlanych
Dział Inwestycji i Utrzymania Ruchu
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II
ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków
e-mail: p.bednarz@szpitaljp2.krakow.pl
tel.: 12 614 24 61



- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TTI.2230.96.2024 Zapytanie - Wykonanie dostawy i montaż balustrady zewnętrznej Pawilon M-5.doc doc 35 2024-09-23 11:31:00 Postępowanie
Zał. 1 Formularz cenowy.doc doc 30.5 2024-09-23 11:31:00 Postępowanie
Zał. 2 Wzór Umowy -dostawa i montaż balustard zewnętrznych wokól budynku M-5.doc doc 149 2024-09-23 11:31:00 Postępowanie
Zał. 3 Obowiązek informacyjny.doc doc 29.5 2024-09-23 11:31:00 Postępowanie
Zał. 4 Dokumentacja techniczna.zip zip 912.94 2024-09-23 11:31:00 Postępowanie
TTI.2230.96.2024 Zapytanie - Wykonanie dostawy i montaż balustrady zewnętrznej Pawilon M-5.doc doc 35 2024-09-23 11:31:00 Przedmiot zamówienia
Zał. 1 Formularz cenowy.doc doc 30.5 2024-09-23 11:31:00 Przedmiot zamówienia
Zał. 2 Wzór Umowy -dostawa i montaż balustard zewnętrznych wokól budynku M-5.doc doc 149 2024-09-23 11:31:00 Przedmiot zamówienia
Zał. 3 Obowiązek informacyjny.doc doc 29.5 2024-09-23 11:31:00 Przedmiot zamówienia
Zał. 4 Dokumentacja techniczna.zip zip 912.94 2024-09-23 11:31:00 Przedmiot zamówienia
Zał. 1 Formularz cenowy.doc doc 30.5 2024-09-23 11:31:00 Kryterium
Zał. 2 Wzór Umowy -dostawa i montaż balustard zewnętrznych wokól budynku M-5.doc doc 149 2024-09-23 11:31:00 Kryterium
Zał. 2 Wzór Umowy -dostawa i montaż balustard zewnętrznych wokól budynku M-5.doc doc 149 2024-09-23 11:31:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dostawy i montaż balustrad zewnętrznych Pawilonu M-5 w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II Prace Budowlane

TTI.2230.96.2024 Zap [...].doc

Zał. 1 Formularz ce [...].doc

Zał. 2 Wzór Umowy -d [...].doc

Zał. 3 Obowiązek in [...].doc

Zał. 4 Dokumentacja [...].zip

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. 1 Formularz ce [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 2 Wzór Umowy -d [...].doc

(0)
3 Termin realizacji - 10 tygodni od podpisania Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zał. 2 Wzór Umowy -d [...].doc

(0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 rejestr firmy (np. KRS); - CEDIG (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 - wykaz wykonanego co najmniej jednego kontraktu związanego z obróbka blacharską (np. aluminium/nierdzewka/stal) w kwocie 50 000 zł/netto w okresie ostatnich 3 lat - dokument potwierdzający prace (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 119