Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 6/SZKOL/2024/BU Dostawa materiałów piśmienniczych, artykułów biurowych, urządzeń biurowych oraz kalendarzy.

Agnieszka WÓJTOWICZ
10 Brygada Logistyczna w Opolu
Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2024 09:05:00
Składania : 01-10-2024 14:00:00
Otwarcia : 01-10-2024 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy o postępowaniu nr 6/SZKOL/2024/BU prowadzonym przez 10 Brygadę Logistyczną w Opolu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym i zapraszamy do złożenia ofert. 

Złożenie oferty nie jest równoważne z jej przyjęciem, a oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Zamawiający zastrzega możliwość:

  • unieważnienia postępowania w każdym czasie, również z innych przyczyn aniżeli brak środków finansowych, bez konieczności informowania potencjalnych Wykonawców
  • zmiany ilości asortymentu lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert przedłużenia terminu składania ofert oraz terminu związania ofertą
  • przekazania informacji o wszczętym postępowaniu wybranemu Wykonawcy/Wykonawcom
  • prowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami
  • wezwania o złożenie ofert dodatkowych jeżeli złożono identyczne oferty
  • wezwania do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty lub innych dokumentów, a także wezwania do ich uzupełnienia lub poprawienia


W przypadku pytań prosimy o kontakt elektroniczny, poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub telefoniczny:

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

kpt. Tomasz KOWALSKI, tel.: 261625125

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularze asortymentowo cenowe.xls xls 61 2024-09-23 09:05:00 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 115.03 2024-09-23 09:05:00 Postępowanie
Propozycja współpracy - formularz ofertowy.docx docx 22.89 2024-09-23 09:05:00 Postępowanie
Załącznik 3do zapytania Projekt umowy.pdf pdf 228.25 2024-09-23 09:05:00 Postępowanie
zapytanie.pdf pdf 172.14 2024-09-23 09:05:00 Postępowanie
AKTUALIZACJA_zapytanie.pdf pdf 248.21 2024-09-26 12:11:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-26 12:11 Natalia Będlewska Zamawiający informuje o zmianie dot.:

Miejsce i termin na złożenie oferty przez Wykonawcę
Było:
Do 27 września 2024 r. w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową openNexus
Jest:
Do 01 październik 2024 r. w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową openNexus

AKTUALIZACJA_zapytan [...].pdf

2024-09-26 11:33 Natalia Będlewska Pytanie od Wykonawcy: pakiet 1 poz. 31 - zakreślacz - Prosimy o zmianę tej pozycji gdyż opis wskazuje za zakraślacz Stabilo który posiada końcówkę 2-5mm i niema możliwości ponownego napełnienia.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza oferowanie zakreślaczy o grubości od 2 do 5 mm
2024-09-26 09:47 Natalia Będlewska Pytania od Wykonawcy: Pakiet 1 poz. 19 - segregator A5 prosimy o zmianę tej pozycji gdyż segregator obustronny pokryty folia polipropylenowej nie posiada dolnych okuć, a segregator który ma dolne okucia posiada wyklejkę papierową. Poproszę o odpowiedź.
Odpowiedź: informuję, że Zamawiający w części 1 poz. 19 dopuszcza oferowanie segregatora A5 posiadającego wewnątrz wklejkę papierową, pozostałe parametry pozostają bez zmian.
2024-09-25 12:35 Natalia Będlewska Pytanie od Wykonawcy:
Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczące części 2 pozycji 6 tj. Dziurkacz. Podany opis wskazuje tylko na jednego producenta firmę Leitz, który obecnie nie posiada tego produktu w swojej ofercie i wycofał go na stałe. W związku z powyższym czy Zamawiający dopuszcza zmianę opisu na dziurkacz bez wzmocnionej metalowej obręczy przy zachowaniu pozostałych wymagań Zamawiającego. W przypadku nie wyrażenia zgody uprzejmie proszę o wskazanie produktu wzorcowego.

Odpowiedź:
w odpowiedzi na zadane zapytanie Zamawiający informuje, że związku z tym iż nie posiadał w trakcie wykonania opisu przedmiotu zamówienia informacji, że zamieszczony opis mógł by ze względu na ograniczoną dostępność produktu prowadzić do istotnego ograniczenia możliwego do zaoferowania asortymentu oraz że mógł prowadzić do wskazania asortymentu wyłącznie jednego producenta,
Zamawiający dopuszcza zmianę opisu przedmiotu zmieniając jednocześnie wymagania stawiane opisanym parametrom wskazanego urządzenia biurowego, tj. dopuszcza oferowanie asortymentu, który nie posiada wzmocnionej metalowej obręczy, przy zachowaniu pozostałych parametrów.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 28 listopada 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 210