Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 15/IX/2024 Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa przy ul. Centralnej 53, ul. Centralnej 41a, ul. Galicyjskiej 1, ul. Reymonta 20

Anna Kosowska-Kotaba
Zarząd Dróg Miasta Krakowa
Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2024 08:34:00
Składania : 27-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 27-09-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 163.42 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
SWZ 15_IX_2024.pdf pdf 903.02 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 1 Formularz oferty.docx docx 25.95 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 897.13 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków.docx docx 18.7 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 4 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 19.26 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 5 Oświadczenie o zakresie.docx docx 20.26 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 6 Wykaz usług.docx docx 17.68 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 7 Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 585.98 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 8 Szczególowy zakres usług.zip zip 1867.3 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 9 Tabela cenowa.doc doc 110 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 10 Zobowiązanie.docx docx 18.27 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 11 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.docx docx 19.78 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
Zał. nr 12 Oświadczenie o aktualności informacji.docx docx 18 2024-09-18 08:34:00 Postępowanie
pytania i odpowiedzi 23.09.2024.pdf pdf 381.4 2024-09-23 09:32:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-23 09:32 Anna Kosowska-Kotaba Pytania i odpowiedzi 23.09.2024r.

pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 410