Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OZ/261/22-WS/W/2024 Wykonanie aktualizacji instrukcji eksploatacji dla instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,96 kWp zabudowanej na dachu budynku administracyjnego zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Pokoju 13 oraz dla instalacji fotowoltaicznej o mocy 199,8 kWp zabudowanej na zadaszeniu poletka osadowego na terenie oczyszczalni ścieków Halemba Centrum w Rudzie Śląskiej przy ul. Młyńskiej 100

PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej Oddział: Dział Administracji i Organizacji Zasobów
Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2024 14:06:00
Składania : 30-09-2024 11:00:00
Otwarcia : 30-09-2024 11:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie aktualizacji instrukcji eksploatacji dla instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,96 kWp zabudowanej na dachu budynku administracyjnego zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Pokoju 13 oraz dla instalacji fotowoltaicznej o mocy 199,8 kWp zabudowanej na zadaszeniu poletka osadowego na terenie oczyszczalni ścieków Halemba Centrum w Rudzie Śląskiej przy ul. Młyńskiej 100.

I. Tryb postępowania - przetarg nieograniczony

II. Przedmiot Zamówienia - 

1. Wykonanie aktualizacji instrukcji eksploatacji dla instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,96 kWp zabudowanej na dachu budynku administracyjnego zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Pokoju 13.

2. Wykonanie aktualizacji instrukcji eksploatacji dla instalacji fotowoltaicznej o mocy 199,8 kWp zabudowanej na zadaszeniu poletka osadowego na terenie oczyszczalni ścieków Halemba Centrum w Rudzie Śląskiej przy ul. Młyńskiej 100.

Instrukcję eksploatacji należy dostosować do wymogów formalnych stawianym instrukcjom eksploatacji źródła wytwórczego.

Podstawy prawne opracowania instrukcji.

1. Prawo energetyczne Dz.U. 2024 poz. 266 - Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy.

2. Prawo budowlane Dz.U. 2023 poz. 682 - Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 10 marca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy.

3. Kodeks Pracy Dz.U. 2023 poz. 1465 - Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy.

4. Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, Dz. U. 2019.1830. z późniejszymi zmianami (obwieszczenie z 2021r.)

5. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Dz.U. 2003.169.1650.

6. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robot budowlanych, Dz.U. 2003.47.401.

7. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r.     w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz.719).

8. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. Nr 199, poz. 1228).

9. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie rodzajów prac wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej, Dz.U. 1996.62.287.

10. Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.

11. Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy, Dz.U. 2018.1286.

12 Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, Dz. U. 2019.1830. z późniejszymi zmianami (obwieszczenie z 2021r.).

Wytyczne opracowania instrukcji.

Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, Dz. U. 2019.1830. z późniejszymi zmianami (obwieszczenie z 2021r.), § 4. 1.:

Prace eksploatacyjne należy prowadzić zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia energetycznego, zawierającą w szczególności:

1. charakterystykę urządzenia energetycznego lub grupy urządzeń energetycznych;

2. opis w niezbędnym zakresie układów automatyki, pomiarów, sygnalizacji, zabezpieczeń i sterowań;

3. zestaw rysunków, schematów i wykresów z opisami, zgodnymi z obowiązującym nazewnictwem w języku polskim;

4.opis czynności związanych z uruchomieniem, obsługą w czasie pracy i zatrzymaniem urządzenia energetycznego w warunkach normalnej pracy tego urządzenia;

5. zasady postępowania w razie awarii oraz zakłóceń w pracy urządzenia lub grup urządzeń energetycznych;

6. wymagania w zakresie eksploatacji urządzenia energetycznego oraz terminy przeprowadzania przeglądów, prób i pomiarów;

7. wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych dla danego urządzenia lub grupy urządzeń energetycznych;

8. identyfikację zagrożeń dla zdrowia i życia ludzkiego oraz dla środowiska naturalnego związanych z eksploatacją danego urządzenia lub grupy urządzeń energetycznych oraz zasady postępowania pozwalające na eliminację podanych zagrożeń;

9. organizację prowadzenia prac eksploatacyjnych;

10. wymagania dotyczące środków ochrony zbiorowej lub indywidualnej, zapewnienia asekuracji, łączności oraz innych technicznych lub organizacyjnych środków ochrony, stosowanych w celu ograniczenia ryzyka zawodowego, zwanych dalej „środkami ochronnymi”;

11. wymagania kwalifikacyjne dla osób zajmujących się eksploatacją danego urządzenia lub grupy urządzeń energetycznych. 

III. Termin realizacji zamówienia - od daty zawarcia umowy do dnia 24.10.2024 r.

IV. Warunki wymagane od Wykonawców (warunki współpracy) - zgodnie z załączonym Projektem Umowy

V. Warunki udziału w postępowaniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:

1)    będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a)    udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,

b)    handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,

c)     o którym mowa w art. 228-230aart. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1599 i 2185) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 826),

d)    finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,

e)    o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego,  lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,

f)     powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

g)    przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,

h)    o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;

2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;

3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne  lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

4)  wobec którego prawomocnie  orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;

6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

7) w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.

Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 

Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.

VI. Wykaz załączników
- Formularz Ofertowy 
- Projekt Umowy 
- Klauzule RODO

VII. Do oferty należy dołączyć 
- Podpisany Formularz Ofertowy 

VIII. Kryterium oceny ofert: 

1)    Zamawiający wyznaczył następujące kryterium wyboru ofert i jego znaczenie: cena oferty – 100%.

2)  Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Zaproszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

3) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4)  Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach

IX. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta (formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami) musi być przygotowana w języku polskim, złożona w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania
  3. Wykonawca może złożyć ofertę: jako skan podpisanej wersji papierowej (w formacie PDF) lub załączyć dokumenty sporządzone elektronicznie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
  4. Formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi oświadczenia Wykonawcy, muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie ze sposobem reprezentacji wskazanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bądź wynikającą z innego dokumentu),
  5. Każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty,
  6. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, informacje i oświadczenia wymagane w niniejszym postępowaniu.
  7. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego postępowania.

Ewentualne pytania związane z obsługą platformy należy kierować do  Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail:cwk@platformazakupowa.pl

X. Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.

XI. Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

XII. CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  (Formularz ofertowy)

XIII. Warunki płatności - zgodnie z Projektem Umowy

XIV. Sposób realizacji zamówienia - podstawą realizacji zamówienia będzie wynik postępowania oraz podpisana umowa z wybranym Wykonawcą.

XV. Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami na etapie przygotowania i składania ofert są:  
- sprawy formalne - Iwona Rother, Monika Mikoszek nr tel. 32/34-24-269, przetargi@pwik.com.pl  

XVI. Tryb oceny ofert -  
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej. 
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.

XVII. Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:

  1. pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
  2. Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
  3. korespondencja prowadzona jest w języku polskim, 
  4. w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.

XVIII. Jawność oferty / tajemnica przedsiębiorstwa:

  1. Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 2 z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może w szczególności zastrzec następujących informacji: nazwy (firmy), ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
  2. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę.
  3. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez  Zamawiającego”.
  4.  Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania, w tym ofert musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem

XIX. Miejsce i termin otwarcia ofert oraz tryb oceny ofert:

  1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11.05 w budynku nr 2, pok. nr 2, na komputerze Zamawiającego, po pobraniu z Platformy zakupowej złożonych ofert.  
  2. Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający zamieści na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu) w sekcji „Komunikaty” informacje dotyczące: firm Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie (nazwa, miejscowość), cen zawartych w ofertach.
  3. Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny.
  4. Zamawiający zbada wyłącznie ofertę najkorzystniejszą. W przypadku odrzucenia tej oferty, badaniu będą podlegały kolejne najkorzystniejsze oferty.
  5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, w trakcie analizy oferty Zamawiający może wezwać do przedłożenia dodatkowych dokumentów, w tym łączącej Strony umowy Konsorcjum. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego. 
  6. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny (Zamawiający zastrzega, iż nie jest zobligowany do skorzystania z powyższego uprawnienia). Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
    Przez rażąco niską cenę, Zamawiający rozumie cenę, która jest niższa o co najmniej 30% od wartości szacunkowej zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub od średniej arytmetycznej cen ofert niepodlegających odrzuceniu. 
  7. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w pkt. c), Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
  8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada wymogom niniejszego postępowania; b) jej treść jest nieczytelna tj. została wypełniona odręcznym pismem uniemożliwiającym jego prawidłowe odczytanie; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d)   została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania; e)   została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; f)    Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą; h)   nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego; i)    jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób; j)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  9. Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego ofertę odrzucił. Informacja ta będzie zawierać uzasadnienie czynności odrzucenia.

XX. Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.

XXI. Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy:

  1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powiadomieni zostaną o wyborze oferty poprzez stronę www.platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronę z ogłoszeniem o postępowaniu), w zakładce „Komunikaty”.  Informacja powyższa zawierać będzie dane wyłonionego Wykonawcy (nazwę, miejscowość) oraz cenę ofertową. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wraz z zawiadomieniem o wyniku przetargu otrzyma wskazówki dotyczące miejsca i terminu podpisania umowy. 
  2. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy, wybór ofert zostanie przeprowadzony ponownie spośród ofert złożonych, o ile nie zostały one odrzucone. 

    XXII. Zamknięcie przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz postępowania przygotowującego umowę 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu lub zakończenia postępowania przygotowującego umowę, bez podania przyczyn i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania oraz zwrotu kosztów przygotowania i złożenia ofert.
  2.  Informację o zamknięciu przetargu lub zakończeniu postępowania przygotowującego umowę Zamawiający zamieszcza na stronie www.platformazakupowa.pl/pn/pwik  (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu), w zakładce „Komunikaty”.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób). 

Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl 

Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
dokumentacja do postępowania nr OZ 22.zip zip 752.14 2024-09-18 14:06:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Formularz Ofertowy - W tym miejscu należy załączyć Formularz ofertowy wymagany przez Zamawiającego w Zaproszeniu do złożenia oferty, stanowiący ofertę Wykonawcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa winna być zamieszczona w odrębnym pliku i określać przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 241