Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-08-2024 20:49:00 |
Składania : | 09-09-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-09-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – wymiany wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) oraz instalacji i opraw oświetleniowych na klatce schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Placu Wolności 20 w Lubawce.
2. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
3. Zamawiający posiada zalecenia i sposób wykonania wymiany WLZ, które stanowią Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
4. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.
5. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
6. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 29.11.2024 r
Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-09 13:14 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert. W załączeniu zestawienie złożonych ofert. |
Komunikaty