Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-08-2024 13:42:00 |
Składania : | 03-09-2024 12:14:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21 a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby CUS, wymienionych poniżej.
Wykonawca w cenę artykułu wliczy koszty związane z transportem do Ośrodka oraz koszty rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
II. Termin realizacji zamówienia:
Termin dostawy zamówienia - do dnia 10.09.2024 r.
III. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
IV. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1
1. spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość
realizacji zamówienia;
2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności;
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
V. Płatność.
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności ( MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca : Gmina Starachowice i odbiorca : CUS.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty