- Strona główna
- Postępowanie ID 971196
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2024/2025
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Bernat
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-22 16:01:00
-
Składania2024-08-30 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-30 09:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-17
11:43:11
|
Marcin Bernat |
W
załączeniu
przekazujemy
informację
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2024-10-07
19:51:56
|
Marcin Bernat |
W
załączeniu
przekazujemy
informacje
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
w
postępowaniu
Załączniki |
2024-09-04
08:08:45
|
Marcin Bernat |
W
załączeniu
przekazujemy
informacje
o
ofertach
złożonych
w
postępowaniu
po
weryfikacji
prawidłowości
ofert
Załączniki |
2024-08-31
09:06:25
|
Marcin Bernat |
W
załączeniu
przekazujemy
informacje
o
ofertach
złożonych
w
postępowaniu
Załączniki |
2024-08-30
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację zamówienia
wynosi: Część 1. Bartnica , Świerki , Ludwikowice Kłodzkie, Sokolec, Bieganów A Bartnica brutto: 38 880,00 zł; B Świerki brutto: 97 200,00 zł; C Ludwikowice Kł. brutto: 81 000,00 zł D Sokolec brutto: 116 640,00 zł; E Bieganów brutto: 38 880,00 zł; Część 2 Jugów dolny , Jugów górny A Jugów dolny brutto: 87 480,00 zł B Jugów górny brutto: 92 340,00 zł Część 3 Przygórze, Wolibórz, Dzikowiec, A Przygórze brutto: 36 936,00 zł; B Wolibórz brutto: 58 320,00 zł; C Dzikowiec brutto: 55 080,00 zł Część 4 Nowa Wieś, Czerwieńczyce, Bożków Nowa Wieś, Czerwieńczyce, Bożków brutto: 58 320,00 zł; Część 5. Dworki, Krajanów, Sokolica, Włodowice A Dworki, Krajanów, Sokolica brutto: 81 000,00 zł; B Włodowice brutto: 43 740,00 zł; Część 6. Schody Ludwikowice brutto: 16 200,00 zł; Część 7. Parking Urząd brutto: 16 200,00 zł; |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?