Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-08-2024 12:57:00 |
Składania : | 21-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-08-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Starachowice,14.08.2024 r.
</el:nasz_znak>
<el:adresat>
<el:instytucja>
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Gmina Starachowice zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie Usługi ochrony osób i mienia w Centrum Przedsiębiorczości przy al. Zgodnej 2 w Starachowicach przez 7 dni w tygodniu od godziny 21.00 do godziny 5.00.
I. Zamawiający: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice
II. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie właściwej ochrony fizycznej osób i mienia w Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach oraz obserwacja monitoringu obiektu.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało opisane w załączniku nr 1 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” do zapytania ofertowego i stanowić będzie integralną część projektu umowy.
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zmawiającym umowę na warunkach
określonych
w projekcie umowy, który stanowi załącznik
nr 2
do zapytania ofertowego.
Zadania
ochronne realizowane są przez pracowników ochrony w oparciu o
przepisy określone
w Ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22
sierpnia 1997 r. (j.t. Dz. U. 2021, poz.1995). Pracownicy
ochrony wykonując swoje zadania muszą posiadać licencję
pracownika ochrony fizycznej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na okoliczność wystąpienia zdarzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
III. Termin
realizacji zamówienia: od
dnia 1 września 2024 roku do dnia 30 listopada 2024 roku,
przez
7 dni w tygodniu od godziny 21.00 do godziny 5.00
IV. Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:
Cena- 100% brutto.
V. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.
Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.
Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 3.
VI. Badania ofert:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Oferta zostanie odrzucona jeśli:
jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym
Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
Termin składania ofert- 21.08.2024 r. do godz. 10:00
VIII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisaniu umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
IX. Osoby uprawnione do kontaktów:
Referat Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 14, tel. 41 322 10 74
Informacji technicznych udzielą
Dariusz Minda tel. kom. 661-184-334- konserwator obiektu .
Załączniki:
Zał. nr 1- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zał. nr 2- Projekt umowy
Zał. nr 3- Formularz ofertowy
2024-08-22 08:53 | Ewa Góźdź |
Starachowice,
21.08.2024
r. Raport z otwarcia ofert W wyniku postępowania „Zapytania Ofertowego” na wykonanie usługi ochrony osób i mienia w Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach przez 7 dni w tygodniu od godziny 21.00 do godziny 5.00 w dniu 21.08.2024 r. otwarto złożone oferty. Ilość prawidłowo złożonych ofert – 3 szt. L.p. Nazwa firmy Adres Cenna brutto [zł] 1 Agencja Ochrony GOBLIN SECURITY Łukasz Łuczak Plac Jana Kilińskiego 7 lok.10 95-100 Zgierz 26 996,04 zł 2 STW System Sp. z o.o. ul. Ściegiennego 252 25-116 Kielce 31 177,32 zł 3 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o. ul. Sokola 14 39-400 Tarnobrzeg 33 210,45 zł W związku z powyższym Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez firmę Agencja Ochrony GOBLIN SECURITY Łukasz Łuczak w wysokości brutto 26 996,04 zł brutto (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych 04/100), jako najkorzystniejszej cenowo. |
Komunikaty