Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa gaśnic

Termin:
Zamieszczenia : 27-09-2024 16:39:00
Składania : 04-10-2024 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez  formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia kwoty posiadanych środków finansowych.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel. 261 312 908, 727 013 188 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest przesłanie potwierdzonego zamówienia. 

Warunki zamówienia:
Realizacja zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia.
Przed dostarczeniem towaru proszę o kontakt telefoniczny na nr 727 013 188 lub 261 312 908
Proszę o wystawienie faktury z terminem płatności minimum 21-30 dni oraz wysłanie na adres  e-mail Kancelarii Jawnej 21 WOG ul. E. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg :  21wog@ron.mil.pl lub po wcześniejszym uzgodnieniu h.omieczynski@ron.mil.pl
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę pieniężną w wysokości 20% wartości brutto zamówienia w przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia lub odstąpienia przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,5 % wartości brutto zamówienia za każdy dzień zwłoki po terminie dostawy, jednak łącznie nie więcej niż wartość brutto brakującego towaru.
3. W przypadku otrzymania przedmiotu dostawy z wadami jakościowymi lub brakami ilościowymi Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia wadliwego towaru i żądania wymiany na wolny od wad w terminie do 5 dni roboczych. Nie wywiązanie się z terminu jest równoznaczne z rozpoczęciem naliczenia kary pieniężnej w wysokości 0,5 % wartości brutto wadliwego towaru, jednakże nie mniej niż 50 zł za każdy dzień zwłoki i nie więcej niż wartość brutto brakującego towaru.
Za transport asortymentu odpowiada Wykonawca.
4. Wykonawca wyraża zgodę, aby Zamawiający potrącił wysokość naliczonej kary umownej od kwoty wynikającej z faktury wystawionej przez Wykonawcę z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia/umowy
5. W przypadku braku możliwości potrącenia kary umownej, o której mowa w pkt. 2 kwota jest płatna w terminie 14 dni od otrzymania noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego.
6. Łączna wysokość kar umownych za zwłokę nie może przekroczyć 20% wartości brutto zamówienia. 


Ponadto:

1. Zamawiający nie dopuszcza dokonanie wyboru oferty na podstawie ofert częściowych,

2. Zamawiający udzieli informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty wybranej na podstawie kryterium ceny ofert,

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyn.

4. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie zaoferowanych cen, np. w przypadku złożenia ofert z taką samą ceną, lub negocjacji zakresu ilościowego zamówienia jeżeli zaistnieje konieczności lub wystąpi możliwość jego zwiększenia. W przypadku przeprowadzenia procedury negocjowania ilości zamówienia formularz ofertowy co do ilości zamówienia będzie miał charakter informacyjny, jednakże z ceną jednostkową obowiązującą dla oferty bez możliwości jej zmiany.

6. Negocjacje mogą być przeprowadzone w formie wymiany informacji mailem lub faksem.

7. Zakup dotyczy produktów fabrycznie nowych z gwarancją określoną przez producenta.

8. Inne wymogi: Zamawiający odrzuci oferty, które w przypadku weryfikacji przez Zamawiającego produktu złożonej oferty nie spełni wymogów opisu przedmiotu zamówienia lub dostawca na prośbę Zamawiającego nie przedstawi dowodów potwierdzającego zgodność produktu.

Miejsce dostawy;

82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15, magazyn żywnościowy;


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 727 013 188,  261 312 908.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Gaśnica proszkowa 12kg typu PD12GA Gaśnica przeznaczona do gaszenia pożarów grup ABC. Gwarancja min. 3 lata od daty zakupu. 4 szt. 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Kwiatkowskiego 15
82-300, Elbląg
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2761 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Kary umowne - 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę pieniężną w wysokości 20% wartości brutto zamówienia w przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia lub odstąpienia przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,5 % wartości brutto zamówienia za każdy dzień zwłoki po terminie dostawy, jednak łącznie nie więcej niż wartość brutto brakującego towaru. 3. W przypadku otrzymania przedmiotu dostawy z wadami jakościowymi lub brakami ilościowymi Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia wadliwego towaru i żądania wymiany na wolny od wad w terminie do 5 dni roboczych. Nie wywiązanie się z terminu jest równoznaczne z rozpoczęciem naliczenia kary pieniężnej w wysokości 0,5 % wartości brutto wadliwego towaru, jednakże nie mniej niż 50 zł za każdy dzień zwłoki i nie więcej niż wartość brutto brakującego towaru. Za transport asortymentu odpowiada Wykonawca. 4. Wykonawca wyraża zgodę, aby Zamawiający potrącił wysokość naliczonej kary umownej od kwoty wynikającej z faktury wystawionej przez Wykonawcę z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia/umowy 5. W przypadku braku możliwości potrącenia kary umownej, o której mowa w pkt. 2 kwota jest płatna w terminie 14 dni od otrzymania noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego. 6. Łączna wysokość kar umownych za zwłokę nie może przekroczyć 20% wartości brutto zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 107