Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPZ-24/07/24 Wykonywanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 06-08-2024 17:58:00
Składania : 11-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 11-09-2024 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2024-OJS152-00472131-pl-ts.pdf pdf 813.84 2024-08-06 17:58:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 499.08 2024-08-06 17:58:00 Postępowanie
załączniki do SWZ.zip zip 358.04 2024-08-06 17:58:00 Postępowanie
2024-OJS168-00519084-pl-ts.pdf pdf 815.03 2024-08-29 14:38:50 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ 29.08.2024..pdf pdf 683.09 2024-08-29 14:38:50 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_04.09.2024r..pdf pdf 795.2 2024-09-04 14:49:23 Publiczna wiadomość
SWZ_modyfikacja.docx docx 201.13 2024-09-04 14:49:23 Publiczna wiadomość
wyjasnienia treści SWZ.docx docx 183.17 2024-09-04 15:45:22 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - formularz cenowy_modyfikacja..xlsx xlsx 72.97 2024-09-04 15:45:22 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4 - projektowane postanowienia umowy_modyfikacja.docx docx 62.98 2024-09-04 15:45:22 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - formularz cenowy_modyfikacja.(1)-poprawiony w Części 7.xlsx xlsx 73.05 2024-09-05 14:57:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-11 10:00 Komunikat Zamawiającego Szpital Kliniczny Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi łącznie 1 099 750,00 zł, w tym:

Cz. 1 – 500,00 zł brutto,
Cz. 2 – 12700,00 zł brutto,
Cz. 3 – 2500,00 zł brutto,
Cz. 4 – 550 zł brutto,
Cz. 5 – 4400,00 zł brutto,
Cz. 6 – 10500,00 zł brutto,
Cz. 7 – 17500,00 zł brutto,
Cz. 8 – 6500,00 zł brutto,
Cz. 9 – 25400,00 zł brutto,
Cz. 10 – 3000,00 zł brutto,
Cz. 11 – 1000,00 zł brutto,
Cz. 12 – 3650,00 zł brutto,
Cz. 13 – 1400,00 zł brutto,
CZ. 14 – 2450,00 zł brutto,
Cz. 15 – 71190,00 zł brutto
Cz. 16 – 46200,00 zł brutto,
Cz. 17 – 5750,00 zł brutto,
Cz. 18 – 26400,00 zł brutto,
Cz. 19 – 6800,00 zł brutto,
Cz. 20 – 4800,00 zł brutto,
Cz. 21 – 5500,00 zł brutto
Cz. 22 – 12150,00 zł brutto,
Cz. 23 – 18600,00 zł brutto,
Cz. 24 – 71600,00 zł brutto,
Cz. 25 – 6300,00 zł brutto,
Cz. 26 – 89650,00 zł brutto,
Cz. 27 – 13650,00 zł brutto,
Cz. 28 – 7200,00 zł brutto,
Cz. 29 – 10650,00 zł brutto,
Cz. 30 – 10000,00 zł brutto,
Cz. 31 – 21000,00 zł brutto,
Cz. 32 – 3000,00 zł brutto
Cz. 33 – 38500,00 zł brutto,
Cz. 34 – 4400,00 zł brutto,
Cz. 35 – 2200,00 zł brutto,
Cz. 36 – 2200,00 zł brutto,
Cz. 37 – 12000,00 zł brutto,
Cz. 38 – 40800,00 zł brutto,
Cz. 39 – 10200,00 zł brutto,
Cz. 40 – 1300,00 zł brutto,
Cz. 41 – 2500,00 zł brutto,
Cz. 42 – 30240,00 zł brutto,
Cz. 43 – 7800,00 zł brutto,
Cz. 44 – 1750,00 zł brutto,
Cz. 45 – 13650,00 zł brutto,
Cz. 46 – 25000,00 zł brutto,
Cz. 47 – 1100,00 zł brutto,
Cz. 48 – 5250,00 zł brutto,
Cz. 49 – 5700,00 zł brutto,
Cz. 50 – 2800,00 zł brutto,
Cz. 51 – 16900,00 zł brutto,
Cz. 52 – 1750,00 zł brutto,
Cz. 53 – 9000,00 zł brutto,
Cz. 54 – 56400,00 zł brutto,
Cz. 55 – 10000,00 zł brutto,
Cz. 56 – 4900,00 zł brutto,
Cz. 57 – 13800,00 zł brutto,
Cz. 58 – 2300,00 zł brutto,
Cz. 59 – 2300,00 zł brutto,
Cz. 60 – 2950,00 zł brutto,
Cz. 61 – 1100,00 zł brutto,
Cz. 62 – 7700,00 zł brutto,
Cz. 63 – 97200,00 zł brutto,
Cz. 64 – 7600,00 zł brutto,
Cz. 65 – 6500,00 zł brutto,
Cz. 66 – 8150,00 zł brutto,
Cz. 67 – 9600,00 zł brutto,
Cz. 68 – 1050,00 zł brutto,
Cz. 69 – 1000,00 zł brutto,
Cz. 70 – 4350,00 zł brutto,
Cz. 71 – 16500,00 zł brutto,
Cz. 72 – 5000,00 zł brutto,
Cz. 73 – 36000,00 zł brutto,
Cz. 74 – 28800,00 zł brutto,
Cz. 75 – 19020,00 zł brutto.
2024-09-05 14:57 KDP Poliklinika Poprawiony załącznik w Części 7.

Załącznik nr 1 - for [...].xlsx

2024-09-04 15:45 KDP Poliklinika Szanowni Państwo,

W załączeniu wyjaśnienia treści SWZ wraz z modyfikacjami dokumentów.

wyjasnienia treści [...].docx

Załącznik nr 1 - for [...].xlsx

Załącznik nr 4 - pr [...].docx

2024-09-04 14:49 KDP Poliklinika Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłamy zmianę ogłoszenia i SWZ - zmiana terminu na składanie ofert.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ_modyfikacja.docx

2024-08-29 14:38 KDP Poliklinika Szanowni Państwo, Zamawiający udostępnia zmianę treści SWZ oraz zmianę ogłoszenia o zamówieniu.

2024-OJS168-00519084 [...].pdf

Zmiana treści SWZ 29 [...].pdf

2024-08-09 12:05 KDP Poliklinika Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2343