- Strona główna
- Postępowanie ID 951515
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WI.2601.29.2024 Dzierżawa 39 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompleksową obsługą serwisową wliczoną w cenę oraz dostawą, instalacją i pełną konfiguracją urządzeń na stacjach roboczych u użytkowników Urzędu Miasta Ostrołęki w zamian za opłatę wyliczoną w oparciu o liczbę wydruków stron formatu A4 i A3 wykonanych na tych urządzeniach.
Wystawiający
-
UżytkownikNina Krajza
-
Organizacja
-
OddziałWydział Informatyki
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-08 11:11:00
-
Składania2024-07-15 16:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 29 7654339, w godzinach: 8:00 do 15:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-16
12:25:29
|
Nina Krajza |
Informacja
o
wyborze
oferty
w
załączniku.
Załączniki |
2024-07-09
10:41:53
|
Krzysztof Łępicki |
Zamawiający
dopuszcza
złożenie
oferty
wraz
z
własnym
systemem
kontroli
druku,
równoważnym
do
systemu
posiadanego
przez
Zamawiającego,
przy
spełnieniu
poniżej
wymienionych
warunków. 1. Rozwiązanie jest kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego kartami Mifare 1k oraz nie generuje kosztów w kolejnych latach użytkowania. (Posiadane przez nas oprogramowanie jest na licencji bezterminowej (posiadane przez zamawiającego oprogramowanie jest na licencji bezterminowej). 2. Oprogramowanie musi być równoważne do posiadanego przez Zamawiającego Systemu Ysoft SafeQ zintegrowanego z LDAP/AD Zamawiającego. 3. Koszt wdrożenia i konfiguracji urządzeń drukujących poniesie Dostawca. 4. Wdrażany system będzie funkcjonował na wydzielonej platformie sprzętowej, dostarczonej przez Dostawcę, lub na dostarczonej przez Dostawcę maszynie wirtualnej. 5. Dostawca udokumentuje legalność oprogramowania dostarczonego z systemem do zamawiającego. 6. System będzie funkcjonował wyłącznie w sieci LAN Zamawiającego, i nie będzie posiadał dostępu do sieci internet. 7. Po zakończeniu obowiązywania umowy, Dostawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu nośniki pamięci stałej zainstalowane na platformie sprzętowej wdrażanego systemu. 8. Zarządzanie wdrażanym systemem operacyjnym na poziome administratora (administrator, root), zostanie przekazane Zamawiającemu. 9. Zarządzanie i administracja systemem wydruku podążającego musi być za pośrednictwem interfejsu webowego. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?