- Strona główna
- Postępowanie ID 944956
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PZ.271.4.2024 Budowa oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Gminy Brodnica
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-21 15:21:00
-
Składania2024-07-11 10:30:00
-
Otwarcie ofert2024-07-11 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-08-12
15:03:36
|
Zamówienia Publiczne |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w ww. postępowaniu. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 7, złożoną przez wykonawcę: PPHU DROKAN ul. Pomników Przyrody 25, 62-330 Starczanowo. Numer oferty Wykonawca Cena pkt. Termin gwarancji pkt. SUMA pkt. 1. COMPLEX INSTAL Marcin Grygier ul. Józefa Piłsudskiego 5/2, 63-100 Śrem ------------------------- --------------------- --------------- 2. EDMAR Edyta Bartkowiak ul. S.G. Roweckiego 22/4, 63-100 Śrem 56,40 pkt. 40,00 pkt. 96,40 pkt. 3. Przedsiębiorstwo Usługowo- Budowlano- Transportowe Ander-87 Grzegorz Janaszak ul. Poznańska 21, 62-040 Puszczykowo ------------------------- --------------------- --------------- 4. Terlan Sp. z o.o. ul. Lutycka 95, 60-478 Poznań ------------------------- --------------------- --------------- 5. NAVI-EXPERT Przewierty Sterowane s.c. J. Wawrzyniak, B. Frąckowiak Michałowo 32A, 63-820 Piaski ------------------------- --------------------- --------------- 6. SPOCHACZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Ruszkowo 7 A 63-000 Środa Wlkp. ------------------------- --------------------- --------------- 7. PPHU DROKAN ul. Pomników Przyrody 25, 62-330 Starczanowo 60,00 pkt. 40,00 pkt. 100,00 pkt. 8. Przedsiębiorstwo Budowlane KAN-BUD Arkadiusz Wawrzyniak ul. Poznańska 70, 62-740 Tuliszków ------------------------- --------------------- --------------- 9. ZIB-INFRASTRUKTURA Sp. z o.o. ul. Świętojańska 7, 64-310 Lwówek ------------------------- --------------------- --------------- 10. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Budowlanych ECOBUD Jerzy Marciniak ul. Floriana Marciniaka 8, 64-020 Czempiń 45,51 pkt. 40,00 pkt. 85,51 pkt. 11. PUH WER-KOP Maciej Cieślak ul. Rolna 26, 63-200 Jarocin ------------------------- --------------------- --------------- 12. BUD-AN Sp. z o. o. ul. Piekarska 5/4, 62-800 Kalisz 34,84 pkt. 40,00 pkt. 74,84 pkt. 13. RAWO Infrastruktura Sp. z o.o. ul. Targowa 35, 90-043 Łódź ------------------------- --------------------- --------------- Załączniki |
2024-07-11
13:44:39
|
Zamówienia Publiczne |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty: 1. COMPLEX INSTAL Marcin Grygier ul. Józefa Piłsudskiego 5/2, 63-100 Śrem 3 567 000,00 zł 72 miesiące 2. EDMAR Edyta Bartkowiak ul. S.G. Roweckiego 22/4, 63-100 Śrem 3 075 000,00 zł 72 miesiące 3. Przedsiębiorstwo Uslugowo- Budowlano- Transportowe Ander-87 Grzegorz Janaszak ul. Poznańska 21, 62-040 Puszczykowo 3 222 292,50 zł 72 miesiące 4. Terlan Sp. z o.o. ul. Lutycka 95, 60-478 Poznań 5 405 483,61 zł 72 miesiące 5. NAVI-EXPERT Przewierty Sterowane s.c. J. Wawrzyniak, B. Frąckowiak Michałowo 32A, 63-820 Piaski 2 560 340,99 zł 72 miesiące 6. SPOCHACZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Ruszkowo 7 A, 63-000 Środa Wlkp. 5.489.982,00 zł 72 miesiące 7. PPHU DROKAN ul. Pomników Przyrody 25, 62-330 Starczanowo 2 890 500,00 zł 72 miesiące 8. Przedsiębiorstwo Budowlane KAN-BUD Arkadiusz Wawrzyniak ul. Poznańska 70, 62-740 Tuliszków 3 436 824,25 zł 72 miesiące 9. ZIB-INFRASTRUKTURA Sp. z o.o. ul. Świętojańska 7, 64-310 Lwówek 3 426 751,71 zł 72 miesiące 10. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Budowlanych ECOBUD Jerzy Marciniak ul. Floriana Marciniaka 8, 64-020 Czempiń 3 810 540,00 zł 72 miesiące 11. PUH WER-KOP Maciej Cieślak ul. Rolna 26, 63-200 Jarocin 3 868 721,59 zł 72 miesiące 12. BUD-AN Sp. z o. o. ul. Piekarska 5/4, 62-800 Kalisz 4 977 700,00 zł 72 miesiące 13. RAWO Infrastruktura Sp. z o.o. ul. Targowa 35, 90-043 Łódź 3 167 496,00 zł 72 miesiące Załączniki |
2024-07-11
10:30:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 8 421 000,00 zł brutto. |
2024-07-08
14:29:24
|
Zamówienia Publiczne |
Działając
na
podstawie
art.
284
ust.
1
i
ust.
6
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.)
Gmina
Brodnica
udziela
odpowiedzi
na
pytania: Pytanie 1 Wykonawca wnioskuje o zmianę zapisu terminu wykonania umowy, z „od daty zawarcia umowy” na „od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy”. Wskazujemy, że Zamawiający w drafcie umowy §9 ust. 2 mówi o: „Teren budowy zostanie przekazany Wykonawcy w ciągu 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji o uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnych pozwoleń na budowę”. Wykonawca nie posiada wiedzy o jakim czasie mówi się wskazują otrzymanie informacji o uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnych pozwoleń na budowę, przez co wskazywanie terminu realizacji umowy od dnia zawarcia umowy, realnie skraca czas na realizację zadania przez Wykonawcę na niewiadomy okres. W związku z powyższym prosimy o zmianę zapisu §10 ust. 1 lit. a),b) i c), w następujący sposób: „Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie: a) Zadanie 1 - termin realizacji do 3 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy; b) Zadanie 2 w zakresie robót na działce nr 152 obręb Grzybno - termin realizacji do 6 mcy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy, c) Zadanie 2 z wyjątkiem robót na działce nr 152 obręb Grzybno; zadanie 3; zadanie 4 i zadanie 5 - termin realizacji do 20 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy” Odpowiedź: Zamawiający informuje, że w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ dokonuje zmiany w § 10 ust. 1 i otrzymuje on następujące brzmienie: „1. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie: a) Zadanie 1 - termin realizacji do 3 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy; b) Zadanie 2 w zakresie robót na działce nr 152 obręb Grzybno - termin realizacji do 6 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy, c) Zadanie 2 z wyjątkiem robót na działce nr 152 obręb Grzybno; zadanie 3; zadanie 4 i zadanie 5 - termin realizacji do 20 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy.” W pozostałym zakresie treść projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ pozostaje bez zmian. Pytanie 2 W nawiązaniu do treści projektu Umowy §19 ust. 7 wnioskujemy o zmianę, na: „Naliczone kary umowne nie mogą przekroczyć 20% wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 13 ust. 1 umowy.”. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów umowy w tym zakresie. Pytanie 3 Prosimy o informację kwotową bądź procentową w stosunku do wartości zadania, jaki wkład własny posiada Zamawiający w realizacji zadania. Odpowiedź: Zamawiający zgodnie z wymogami Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych wnosi 5 % wkładu własnego. Pytanie 4 W związku z powyższym Wykonawca prosi o zmianę terminu składania ofert na 23.07.2024r. Niniejszy wniosek motywujemy w szczególności, lecz nie wyłącznie szerokim zakresem przedmiotu zamówienia i skomplikowaniem zadania inwestycyjnego. Wskazujemy, że przez rozpoczęty okres urlopowy Wykonawca, ma utrudniony możliwość pozyskania rzetelnie i konkurencyjnie przygotowanych ofert od podwykonawców oraz dostawców. Wykonawca zwracając się z powyższą prośba, ma na celu umożliwienie sobie oraz innym oferentom rzetelne przygotowanie oferty przetargowej. Podkreślając, że Zamawiający godząc się na zmianę terminu składania ofert umożliwia sobie pozyskanie większej ilości rzetelnie przygotowanych i konkurencyjnych ofert przetargowych, tak aby mógł wyłonić Wykonawcę faktycznie i w sposób pełny realizującego jego oczekiwania zarówno co do warunków podmiotowych, jak i co do oferty oraz takiego, który kompleksowo zapoznał się z warunkami opisanymi w dokumentacji przetargowej. Odpowiedź: Zamawiający ogłaszając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w dniu 18.06.2024 r. wyznaczył odpowiednio długi termin na składanie ofert, a dodatkowo w dniu dzisiejszym dokonał jego przesunięcia na dzień 11.07.2024 r. Pytanie 5 Proszę o uzupełnienie dokumentacji o dokumentację geologiczną. Odpowiedź: Zamawiający nie posiada i nie przewiduje konieczności posiadania dokumentacji geologicznej. Przed złożeniem oferty zaleca się odbycie wizji lokalnej w terenie celem zapoznania się usytuowaniem terenu. Pytanie 6 Proszę o uzupełnienie dokumentacji o uzgodnienia dotyczące odtworzenia nawierzchni drogowych. Odpowiedź: Uzgodnienia stanowią załącznik do niniejszych odpowiedzi. Pytanie 7 Czy powyższe zamówienie jest realizowane w formule Zaprojektuj i wybuduj? W Górka-Jaszkowo PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY jest zapis: „Automatykę projektowanej przepompowni należy projektować w uzgodnieniu z Urzędem Gminy w Brodnicy.” Odpowiedź: Zamówienie nie jest realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. System automatyki należy uzgodnić z zarządcą (dzierżawcą) sieci- Spółką Śremskie Wodociągi, w ich standardzie. Jest to niezbędne z punktu widzenia ujednolicenia działania z pozostałymi przepompowniami obsługiwanymi przez Spółkę. Gotowe rozwiązanie po uzgodnieniu ze Spółką Śremskie Wodociągi, należy dostarczyć Zamawiającemu do wiadomości. Specyfikacja przepompowni oraz opis części elektrycznej pompowni ścieków w załączeniu do niniejszej odpowiedzi. Pytanie 8 Proszę o uzupełnienie dokumentacji o projekt elektryczny i AKPiA dla przepompowni. Odpowiedź: Projekt elektryczny nie był wykonywany. Specyfikacja przepompowni oraz opis części elektrycznej pompowni ścieków w załączeniu do niniejszej odpowiedzi. Pytanie 9 Kiedy będzie wykonane podłączenie kanalizacji do wykonywanych w ramach tego zadania przepompowni? Odpowiedź: W najbliższym czasie nie przewiduje się podłączenia kanalizacji Pytanie 10 Czy w zakresie zamówienia jest wykonanie przyłącza elektrycznego do przepompowni ścieków? Jeżeli tak, proszę o uzupełnienie dokumentacji o projekt przyłącza. Odpowiedź: W zakresie zamówienia nie przewiduje się wykonywania przyłącza elektrycznego do przepompowni. Rozruch przepompowni należy wykonać przy pomocy agregatu prądotwórczego, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Spółki Śremskie Wodociągi Pytanie 11 Z uwagi na rozbieżności w dokumentacji projektowej dla zadania 2: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU str. 14 „Proponowane w rozwiązaniu projektowym rury, a także istniejące warunki gruntowe, nie wymagają wykonania wymiany gruntów. Do wypełnienia wykopu wykorzystany może zostać grunt rodzimy, w związku z tym nie będzie zachodzić potrzeba jego wywozu.” W PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY str. 31: „W przypadku sieci wykonywanych w miejscach występowania gruntów nienośnych (grunty organiczne, nasypy niekontrolowane) wymagana jest całkowita wymiana gruntu. Proszę o przekazanie dokumentacji geologicznej lub wyjaśnienie którymi zapisami ma się kierować wykonawca? Odpowiedź: Należy przyjąć pod rury podsypkę min. 15cm i nad rurę obsypkę min. 30cm. Resztę zasypać gruntem rodzimym. Prace te zostały tak przyjęte w przedmiarze. Jednak jeśli okaże się konieczna wymiana gruntu, należy proces ten ustalić z Zamawiającym. Pytanie 12 Proszę o załączenie rysunku wraz z zagospodarowaniem terenów przepompowni. Podanie powierzchni terenu jaki ma zostać utwardzony oraz wymiarów działek jakie mają zostać ogrodzone. Odpowiedź: W załączeniu do niniejszych odpowiedzi znajdują się rysunki zagospodarowania terenu przepompowni. Cały ogrodzony teren przepompowni należy wybrukować kostką. Pytanie 13 Proszę o potwierdzenie że na zadaniu 2 – Grzybno – Żabno oprócz odtworzenia jezdni na odcinku W1-W56 na długości 17 mb należy również odtworzyć chodnik z kostki brukowej na odcinku W1 do W58. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że chodnik należy odtworzyć. Pytanie 14 Zadanie 3 – Brodnica. W związku z koniecznością rozebrania nawierzchni przy szkole podstawowej im. Hymnu Narodowego w Brodnicy oraz chodnika wzdłuż drogi Głównej w Brodnicy. Proszę o udostępnienie uzgodnień odtworzenia wraz z wskazaniem grubości poszczególnych warstw do odtworzenia. Odpowiedź: Uzgodnienia stanowią załącznik do niniejszych odpowiedzi. Pytanie 15 Zadanie 4 – Manieczki. Czy do przepompowni w miejscowości Manieczki należy wykonać dojazd drogi? Jeżeli tak to proszę o uzupełnienie dokumentacji p projekt tego zakresu prac. Odpowiedź: Dojazd do przepompowni należy wykonać z kostki brukowej grubości 8 cm., na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm oraz podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm. Pytanie 16 Zadanie 4 – Manieczki. W związku z koniecznością rozebrania nawierzchni w ulicy Droga Jakubowa. Proszę o udostępnienie uzgodnień odtworzenia wraz z wskazaniem grubości poszczególnych warstw do odtworzenia. Odpowiedź: W załączeniu do niniejszych odpowiedzi Zamawiający zamieszcza przekroje normalne drogi ul. Droga Jakubowa w Manieczkach, dz. nr ewid. 7. Droga jest drogą gminną, wewnętrzną. Pytanie 17 Czy zamawiający posiada zgody na wejścia w tereny prywatne? Odpowiedź: Tak, Zamawiający posiada niezbędne zgody. Pytanie 18 Czy wykonawca będzie ponosił koszty związane z odszkodowaniami za zniszczenie upraw na terenach prywatnych, czy ten koszt jest po stronie zamawiającego? Odpowiedź: Koszty związane z odszkodowaniami za zniszczenie upraw (o ile powstaną) na terenach prywatnych ponosi Wykonawca. Należy przygotować stosowną Umowę pomiędzy Wykonawcą a Właścicielem terenów prywatnych, regulującą kwestię odszkodowania i dostarczyć projekt Zamawiającemu do wiadomości. Załączniki |
2024-07-08
14:23:44
|
Zamówienia Publiczne |
Gmina
Brodnica
na
podstawie
art.
286
ust.
1
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
zmienia
treść
SWZ
w
następującym
zakresie: I. Zmienia się treść punktu 6 SWZ W SWZ było: a) Zadanie 1 - termin realizacji do 3 m-cy od daty zawarcia umowy; b) Zadanie 2 w zakresie robót na działce nr 152 obręb Grzybno - termin realizacji do 6 m-cy od daty zawarcia umowy, c) Zadanie 2 z wyjątkiem robót na działce nr 152 obręb Grzybno; zadanie 3; zadanie 4 i zadanie 5 - termin realizacji do 20 m-cy od daty zawarcia umowy. W SWZ jest: a) Zadanie 1 - termin realizacji do 3 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy; b) Zadanie 2 w zakresie robót na działce nr 152 obręb Grzybno - termin realizacji do 6 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy, c) Zadanie 2 z wyjątkiem robót na działce nr 152 obręb Grzybno; zadanie 3; zadanie 4 i zadanie 5 - termin realizacji do 20 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy. II. Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ W SWZ było: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 07.08.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. W SWZ jest: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 09.08.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. III. Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ W SWZ było: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 09.07.2024 r., godz. 10:30 W SWZ jest: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 11.07.2024 r., godz. 10:30 IV. Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ W SWZ było: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.07.2024 r. o godz. 11:00. W SWZ jest: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.07.2024 r. o godz. 11:00. W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian. Załączniki |
2024-07-08
14:11:26
|
Zamówienia Publiczne |
Gmina
Brodnica
na
podstawie
art.
286
ust.
1
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
zmienia
treść
SWZ
w
następującym
zakresie: I. Zmienia się treść punktu 6 SWZ W SWZ było: a) Zadanie 1 - termin realizacji do 3 m-cy od daty zawarcia umowy; b) Zadanie 2 w zakresie robót na działce nr 152 obręb Grzybno - termin realizacji do 6 m-cy od daty zawarcia umowy, c) Zadanie 2 z wyjątkiem robót na działce nr 152 obręb Grzybno; zadanie 3; zadanie 4 i zadanie 5 - termin realizacji do 20 m-cy od daty zawarcia umowy. W SWZ jest: a) Zadanie 1 - termin realizacji do 3 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy; b) Zadanie 2 w zakresie robót na działce nr 152 obręb Grzybno - termin realizacji do 6 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy, c) Zadanie 2 z wyjątkiem robót na działce nr 152 obręb Grzybno; zadanie 3; zadanie 4 i zadanie 5 - termin realizacji do 20 m-cy od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy. II. Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ W SWZ było: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 07.08.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. W SWZ jest: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 09.08.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. III. Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ W SWZ było: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 09.07.2024 r., godz. 10:30 W SWZ jest: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 11.07.2024 r., godz. 10:30 IV. Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ W SWZ było: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.07.2024 r. o godz. 11:00. W SWZ jest: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.01.2024 r. o godz. 11:00. W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?