Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7013.1.2024.DN Zakup i montaż czterech zielonych wiat przystankowych

Dorota Nitka
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 11-06-2024 09:38:00
Składania : 18-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 18-06-2024 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

KSL.7013.1.2024.DN                                                                                                                                   Krosno, dnia 10 czerwca 2024 r.

 

 

OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

 

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624,  www.krosno.pl

 

ogłasza

że udzieli zamówienia na wykonanie dostawy pn.:

„Zakup i montaż czterech zielonych wiat przystankowych”

 

1. Przedmiot zamówienia:

1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

44212321 - Wiaty autobusowe.

 

1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i montaż czterech zielonych wiat przystankowych na terenie miasta Krosna w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1.

 

2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.

 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

4.  Termin wykonania zamówienia.

1)         rozpoczęcie zadania: od dnia podpisania umowy,

2)         zakończenie zadania: 31.10.2024 r.

 

5.  Warunki udziału w postępowaniu.

            O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

            Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 2 podobnych dostaw o wartości co najmniej 30 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.

            Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 5),

b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 3).

6.  Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

8. Kryterium oceny ofert:

Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena - 100%

Zamawiający poinformuje wykonawców na ich adresy e-mail podane w ofercie lub za pośrednictwem plarformazakupowa.pl o złożonych ofertach oraz zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy

 

9. Termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 18 czerwca 2024 r., do godziny 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 czerwca 2024 r. o godz. 10.10

 

10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.

1)      pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,

2)      drogą elektroniczną przez platformę zakupową,

3)      Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5,  pok. Nr 216 w godz. 7:30 do 15:30 tel. 13 47 43 665.

 

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

12. Gwarancja:

1)      Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonanie i montaż wiat przystankowych autobusowych oraz pozostałych elementów wyposażenia, na okres 3 lat od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca niezależnie od gwarancji, o której mowa powyżej, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady i braki w przedmiocie Umowy. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy.

2)      Okres gwarancji jakości ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Termin naprawy gwarancyjnej (wymiany) ustala się na 14 dni roboczych.

3)      Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań w okresie gwarancji jakości wymieni przedmiot umowy na nowy lub usunie ewentualne wady, to termin gwarancji jakości biegnie na nowo od chwili przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu lub usunięcia wad.

 

13. Uwagi:

1.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - zakup wiat 10.06.2024.doc doc 66.5 2024-06-11 09:38:00 Postępowanie
wysokość liter Centur Gothic.pdf pdf 8.3 2024-06-11 09:38:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 5029.5 2024-06-11 09:38:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 - Układ warstw konstrukcyjnych zielonego dachu.docx docx 217.09 2024-06-11 09:38:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 - Wykaz wiedzy i doświadczenia.doc doc 50 2024-06-11 09:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna ODO.docx docx 14.81 2024-06-11 09:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Druk oferty.docx docx 15.77 2024-06-11 09:38:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i montaż czterech zielonych wiat przystankowych Zgodnie z OPZ 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3468 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 31.10.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 215