- Strona główna
- Postępowanie ID 934712
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZST-E 3/35/2024 Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-30 18:02:00
-
Składania2024-06-14 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-06-14 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-06-20
10:43:15
|
Zamówienia Publiczne |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Dziękuję wszystkim Wykonawcom za przygotowanie i złożenie ofert. Z poważaniem, Marek Wojtasz - Dyrektor ZST-E CKU w Przygodzicach Załączniki |
2024-06-14
10:46:25
|
Zamówienia Publiczne |
Dzień
dobry,
Zamawiający przedstawia informację z otwarcia ofert. Dziękuję za ich przygotowanie i złożenie. Rozpoczyna się teraz etap oceny ofert. Z poważaniem, Marek Wojtasz - Dyrektor ZST-E CKU w Ostrowie Wielkopolskim Załączniki |
2024-06-14
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający planuje wydać na realizację zamówienia 220 000 zł brutto. |
2024-05-30
18:12:26
|
Zamówienia Publiczne |
Szanowni
Państwo,
jest to drugie postępowanie na wyłonienie Wykonawcy wymiany okien w Zespole Szkół Transportowo-Elektrycznych w Ostrowie Wielkopolskim. Pierwsze znajduje się pod tym linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/919808 W trakcie pierwszego postępowania zostały zadawane pytania, na które Zamawiający udzielał odpowiedzi, więc zainteresowanych wykonawców proszę o zapoznanie się z sekcją komunikatów publicznych pierwszego postępowania. Zakres zamówienia się nie zmienił, lecz wydłużeniu uległa data zakończenia prac oraz zmniejszona została kwota wadium. Przed złożeniem ofert proszę jednak o analizę całości załączonych dokumentów w bieżącym postępowaniu. Z poważaniem, Marek Wojtasz - Dyrektor ZST-E CKU w Ostrowie Wielkopolskim. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?