Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GR.271.8.2024 Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu „Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica”

Dariusz Korulczyk
Gmina Kąkolewnica
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2024 10:56:00
Składania : 31-05-2024 12:00:00
Otwarcia : 31-05-2024 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.pdf pdf 433.64 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
SWZ dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.pdf pdf 969.73 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 1 Wzór umowy dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.pdf pdf 332.36 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 2 Formularz oferty dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.doc doc 267.5 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 2 Formularz oferty dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.pdf pdf 479.22 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 3 Oświadczenie wstępne dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.doc doc 125 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 3 Oświadczenie wstępne dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.pdf pdf 201.79 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 4 OPZ - Formularz cenowy dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.docx docx 7253.79 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 4 OPZ - Formularz cenowy dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.pdf pdf 3068.09 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 5 Oświadczenie o grupie kapitałowej dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.doc doc 122.5 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 5 Oświadczenie o grupie kapitałowej dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.pdf pdf 187.13 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 6 Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.doc doc 127 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 6 Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.pdf pdf 216.89 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 7 Zobowiązanie innych podmiotów dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.doc doc 122 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zał. 7 Zobowiązanie innych podmiotów dostawa pomocy dydaktycznych 17-05-2024.pdf pdf 216.36 2024-05-17 10:56:00 Postępowanie
Zmiana SWZ.pdf pdf 438.35 2024-05-23 20:34:11 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA dostawa pomocy dydaktycznych 23-05-2024.pdf pdf 43.44 2024-05-23 20:39:30 Publiczna wiadomość
Wyjasnienie SWZ.pdf pdf 633.42 2024-05-28 12:39:39 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert_dostawa pomocy dydaktycznych_31-05-2024.pdf pdf 696.16 2024-05-31 15:02:38 Publiczna wiadomość
przetarg_informacja_o_wyborze_ofert_strona_postep_cz1-25_21-06-2024.pdf pdf 814.47 2024-06-21 10:09:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-21 10:09 Dariusz Korulczyk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

przetarg_informacja_ [...].pdf

2024-05-31 15:02 Dariusz Korulczyk Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-31 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to:
Część 1 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwijających z matematyki w SP w ramach ZO w Kąkolewnicy – 4.721,27 złotych brutto.
Część 2 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć przyrodniczych w SP w ramach ZO w Kąkolewnicy – 11.499,67 złotych brutto.
Część 3 Zakup 8 szt. robotów do realizacji zajęć z robotyki w SP w ramach ZO w Kąkolewnicy – 10.977,60 złotych brutto.
Część 4 Zakup wyposażenia do realizacji zajęć logopedycznych w SP w ramach ZO w Kąkolewnicy – 3.397,71 złotych brutto.
Część 5 Wyposażenie sali integracji sensorycznej w SP w ramach ZO w Kąkolewnicy – 14.950,09 złotych brutto.
Część 6 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwijających z matematyki w SP w Turowie – 4.566,04 złotych brutto.
Część 7 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć przyrodniczych w SP w Turowie – 11.061,58 złotych brutto.
Część 8 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć z j. angielskiego w SP w Turowie – 3.901,05 złotych brutto.
Część 9 Zakup robotów do realizacji zajęć z robotyki w SP w Turowie – 5.468,80 złotych brutto.
Część 10 Zakup klocków do zajęć z programowania w SP w Turowie – 8.859,92 złotych brutto.
Część 11 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć logopedycznych w SP w Turowie – 1.891,33 złotych brutto.
Część 12 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć z robotyki i programowania w SP w Żakowoli Poprzecznej – 19.797,54 złotych brutto.
Część 13 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających z przyrody w SP w Żakowoli Poprzecznej – 6.175,79 złotych brutto.
Część 14 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających i dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki SP w Żakowoli Poprzecznej – 6.264,28 złotych brutto.
Część 15 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających i dydaktyczno-wyrównawczych z j. angielskiego w SP w Żakowoli Poprzecznej – 3.015,27 złotych brutto.
Część 16 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć logopedycznych w SP w Żakowoli Poprzecznej – 3.350,03 złotych brutto.
Część 17 Wyposażenie sali integracji sensorycznej w SP w Żakowoli Poprzecznej – 14.950,09 złotych brutto.
Część 18 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji rozwijających zajęć przyrodniczych w SP w ramach ZO w Brzozowicy Dużej – 7.788,51 złotych brutto.
Część 19 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających i dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w SP w ramach ZO w Brzozowicy Dużej – 2.780,52 złotych brutto.
Część 20 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć logopedycznych w SP w ramach ZO w Brzozowicy Dużej – 3.559,06 złotych brutto.
Część 21 Zakup 8 szt. robotów do realizacji zajęć z robotyki w SP w ramach ZO w Brzozowicy Dużej – 10.937,60 złotych brutto.
Część 22 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających i dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w SP w ramach ZO w Polskowoli – 6.155,91 złotych brutto.
Część 23 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających i dydaktyczno-wyrównawczych z j. angielskiego w SP w ramach ZO w Polskowoli – 3.057,05 złotych brutto.
Część 24 Zakup robotów i klocków LEGO do zajęć z robotyki i programowania w SP w ramach ZO w Polskowoli – 14.328,74 złotych brutto.
Część 25 Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji kółka chemiczno-fizycznego w SP w ramach ZO w Polskowoli – 7.438,17 złotych brutto.
2024-05-28 12:39 Dariusz Korulczyk Wyjaśnienie SWZ

Wyjasnienie SWZ.pdf

2024-05-23 20:39 Dariusz Korulczyk OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE O ZMIANIE [...].pdf

2024-05-23 20:34 Dariusz Korulczyk Zmiana SWZ

Zmiana SWZ.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 897