Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: "Wesołe niedziele" Program animacji i atrakcji plenerowych dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji

Termin:
Zamieszczenia : 16-05-2024 12:40:00
Składania : 03-06-2024 11:00:00
Otwarcia : 03-06-2024 11:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Zadanie polega na zapewnieniu programu animacji i atrakcji plenerowych dla dzieci i młodzieży.

Przedsięwzięcie ma zostać zrealizowane w Parku Miejskim im. Józefa Wybickiego w Nowym Dworze Mazowieckim. Atrakcje i animacje mają być dostępne dla dzieci i młodzieży bez dodatkowych opłat w dniach 7, 14, 21, 28 lipca oraz 4, 11, 18, 25 sierpnia 2024 roku w godz. od 15.00 do 19.00.

Zaproponowane atrakcje i animacje powinny w sposób bezpieczny i ciekawy umożliwiać dzieciom spędzanie czasu wolnego na świeżym powietrzu. Zachęcamy, aby program animacji zawierał konkursy z drobnymi nagrodami. Program musi być dostosowany do dzieci w różnym wieku i zapewniać atrakcje i animacje prowadzone jednocześnie w kilku strefach wydzielonych w Parku Miejskim.  Wydarzenie musi prowadzić konferansjer – animator przy użyciu mikrofonu. Konferansjer musi być obecny w trakcie całego wydarzenia (tj. w godz. 15:00-19:00). Wymagamy, aby organizowanym wydarzeniom towarzyszyło nagłośnienie i muzyka. Koszty ZAiKS po stronie Oferenta. Umożliwiamy podłączenie urządzeń do zasilania elektrycznego. Prosimy o składanie ofert zawierających opisy proponowanego programu, wykorzystywanych urządzeń i przeprowadzanych animacji wraz z wyszczególnieniem kosztów. Wymagamy, aby każdego dnia animacji dla dzieci były bezpłatnie dostępne przynajmniej dwa urządzenia zabawowe (tzw. dmuchańce, Euro-Bungee itp.). Prosimy także o załączenie ewentualnych referencji i materiałów przedstawiających zrealizowane przez Państwa wydarzenia, których adresatem były dzieci i młodzież. Wykonujący zadanie będzie zobowiązany do tworzenia relacji fotograficznej i tekstowej z każdego dnia wydarzenia oraz przesyłania jej do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC, NW. Wykonawca zobowiązany jest do wydruku 3 banerów (95 cm x 390 cm - 2 szt., oraz 115 cm x 480 cm - 1 szt.).

Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wydarzenia w zgodzie z aktualnie obowiązującymi przepisami epidemiologicznymi, w tym także do zapewnienia środków dezynfekujących.

Wykonawca, który przystąpi do realizacji zamówienia oświadcza, iż posiada niezbędny sprzęt wraz z certyfikatami dopuszczającymi do użytkowania w miejscach publicznych przez ludzi w tym przez dzieci, a także kwalifikacje do wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób korzystających z dostarczonych urządzeń w trakcie ich użytkowania.

Zamawiający informuje, iż w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków i zjawisk atmosferycznych, animacje przewidziane danego dnia mają prawo zostać odwołane na 24 godziny przed ich rozpoczęciem, przez Zamawiającego. W takiej sytuacji wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone.

Przedsięwzięcie ma zostać przeprowadzone w części Parku, którą okalają ulice: Warszawska, Kościuszki, Wybickiego, Lotników. Park Miejski im. Józefa Wybickiego, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

Niniejsze postępowanie może zostać unieważnione

Kryterium wyboru ofert: 50% cena, 50% atrakcyjność programu.

Termin składania upływa 3 czerwca 2024 roku o godz. 11.00.

Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego:

Martyna Oleśkiewicz tel. 22 51 22 204, martyna.oleskiewiczi@nowydwormaz.pl;

Anna Jurkowska tel. 22 51 22 109, anna.jurkowska@nowydwormaz.pl


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2024-05-27 12:29 Martyna Oleśkiewicz W związku z napływającymi pytaniami Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zadania planuje przeznaczyć maksymalnie 80 000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy 00/100 zł) brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wesołe niedziele - program animacji Należy podać cenę całkowitą, uwzględniając wszystkie koszty. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Atrakcyjność programu 50% Atrakcyjność programu (0)
3 Dodatkowe informacje - (opcjonalnie) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 393