Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-18-2024 Remont elewacji frontowej budynku WSA w Radomiu.

Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2024 13:17:00
Składania : 24-05-2024 11:00:00
Otwarcia : 24-05-2024 11:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie znajdującego się w Radomiu przy ul. Juliusza Słowackiego 7, polegających na:

1)     wymianie istniejących wypraw tynkarskich i powłok malarskich elewacji frontowej;

2)     naprawie frontowych attyk dachowych i elementów sztukaterii elewacyjnej;

3)     demontażu i ponownym montażu listwy nakrywowej okładziny cokołu budynku;

4)     wymianie konstrukcji istniejącego zadaszenia wejścia głównego do budynku;

5)     wymianie istniejących punktów świetlnych systemu oświetlenia elewacji frontowej, na elewacyjne oświetlacze diodowe. 

2.      Szczegółowy zakres prac objętych umową zawiera:

1)     program robót budowlanych będący opisem przedmiotu zamówienia (OPZ);

2)     przedmiar robót.

3.  Budynek, w którym mają być wykonane prace remontowe położony jest w obrębie układu urbanistyczno-architektonicznego miasta Radomia, wpisanego do rejestru zabytków byłego województwa radomskiego prawomocną decyzją WKZ w Radomiu z dnia 14.09.1989 r., pod nr rejestru 410/A/89.

4.      Warunki realizacji prac określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

 

WARUNEK UDZIAŁU

Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, iż dysponuje kluczowym personelem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  który spełnia następujące wymagania:

Kierownik robót (1 osoba) wymagane kwalifikacje:

uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz wpis na listę samorządu zawodowego.

 

WIZJA LOKALNA.

1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji prac remontowych.

2.  Miejsce realizacji prac remontowych jest zlokalizowane w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, Wydział Zamiejscowy VIII w Radomiu 26-600 Radom, ul. Juliusza Słowackiego 7.

3.      Złożenie oferty przez wykonawcę bez odbycia wizji lokalnej - skutkuje odrzuceniem złożonej oferty.

4.      Zamawiający wyznacza termin ogólnodostępnej wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu:

1)     I termin          - 15 maja 2024 r.     - godz. 10.00.

2)     II termin        - 22 maja 2024 r.     - godz. 10.00.

5. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej w ww. terminie, zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl na co najmniej jeden dzień roboczy przed wyznaczonym terminem, wypełniony wniosek stanowiący załącznik nr 5.

6.      Zamawiający w dniu przeprowadzenia wizji lokalnej potwierdzi wykonawcy fakt odbycia wizji lokalnej na druku stanowiącym załącznik nr 6.

7.  W wyjątkowej sytuacji leżącej po stronie wykonawcy, gdy odbycie wizji lokalnej nie będzie możliwe w terminach określonych w ust. 4, zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przez wykonawcę w innym terminie, w takim przypadku wykonawca zobowiązany jest przesłać na adres e-mail wskazany w ust. 5 stosowny wniosek. Po przesłaniu wniosku przez wykonawcę, w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy, przedstawiciel zamawiającego wyznaczy termin wizji lokalnej powiadamiając o tym fakcie wykonawcę.

8.  W celu dochowania przez wykonawcę należytej staranności profesjonalisty zgodnie z wymogami art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego, zamawiający zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej na zasadach określonych w ust. 7, możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.

9.   Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.

10.  Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.

11.  W związku z wyznaczeniem obowiązku przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej, zamawiający wyznacza termin składania ofert odpowiednio dłuższy przy uwzględnieniu czasu niezbędnego do zapoznania się przez wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty.

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy. 


Załączniki:

załącznik nr 1 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

załącznik nr 2 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

załącznik nr 3 - Program robót budowlanych stanowiący Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

załącznik nr 4 - Przedmiar robót (w formacie .PDF oraz .PRDX)

załącznik nr 5 - Wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej.

załącznik nr 6 - Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej.

 

Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

 

48 36 89 927/697-349-271 Dawid Wietrzyński    - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia/wizji lokalnej. 


22 553-78-65 Piotr Kosicki                                - sprawy proceduralne.
22 553-78-66 Magdalena Jańczuk                   - sprawy proceduralne.

W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

-        tel. 22 101 02 02

-        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-05-10 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 5 Wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej.docx docx 14.36 2024-05-10 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 6 Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej.docx docx 12.7 2024-05-10 13:17:00 Postępowanie
Dokumentacja projektowa + Przedmiar robót.7z 7z 3185.96 2024-05-10 13:17:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 Projektowane Postanowienia Umowy .pdf pdf 330.97 2024-05-10 13:17:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Koszt wykonania prac remontowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie w Warszawie znajdującego się w Radomiu przy ul. Juliusza Słowackiego 7 wyliczony na podstawie kosztorysu ofertowego zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz warunkami umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Oświadczam, że akceptuje warunki płatności, określone w § 8 Projektowanych Warunków Umowy - 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, wystawionej na podstawie podpisanego przez strony umowy protokołu odbioru końcowego - proszę potwierdzić wpisując: "POTWIERDZAM" (0)
3 Dodatkowe koszty - Oświadczam że uwzględniłem wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy w tym w szczególności koszty zajęcia pasa drogowego. Proszę potwierdzić wpisując "POTWIERDZAM" (0)
4 Termin realizacji umowy - Oświadczam, że deklaruje termin realizacji umowy 8 tygodni od dnia zawarcia umowy - proszę potwierdzić wpisując "POTWIERDZAM" (0)
5 Oświadczenie 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z Projektowanymi Postanowieniami Umowy (PPU), zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "POTWIERDZAM" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: "POTWIERDZAM" (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "POTWIERDZAM" (0)
8 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "POTWIERDZAM" (0)
9 Oświadczenie 5 - Oświadczam, że przed złożeniem oferty odbyłem obowiązkową wizję lokalną miejsca realizacji przedmiotu umowy i nie wnoszę z tego tytułu zastrzeżeń - proszę potwierdzić wpisując: "POTWIERDZAM" (0)
10 Oświadczenie 6 - Oświadczam, że dysponuje Kierownikiem Robót (1 osoba), który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - proszę potwierdzić wpisując: "POTWIERDZAM" oraz załączyć skan uprawnień i zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wyznaczonego Kierownika Robót. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Oświadczenie 7 - Oświadczam, że udzielam gwarancji oraz rękojmi na wykonane prace na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego - proszę potwierdzić wpisując: "POTWIERDZAM" (0)
12 Kosztorys ofertowy - Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego (zapisanego/zeskanowanego w formacie .PDF), wyliczonego na podstawie załączonego przedmiaru robót. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 265