Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-04-2024 09:25:00 |
Składania : | 05-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 05-06-2024 10:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-07-04 13:32 | Justyna Gruszczyńska | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert |
2024-06-06 13:29 | Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
dokonuje
sprostowania
nazwy
Wykonawcy
podanej
w
informacji
z
otwarcia
ofert
(pismo
nr
WZP-1443/798/24
z
dnia
05.06.2024
r.).
Prawidłowa
nazwa
Wykonawcy
to
Orfix
Polska
Sp.
z
o.o.
Sp.
k.,
z/s
w
Gdańsku. |
2024-06-05 11:25 | Justyna Gruszczyńska | Informacja z otwarcia ofert |
2024-06-05 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
wynosi:
543
124,84
PLN
brutto,
w
tym
na: - zadanie nr 1: 121 770,00 PLN brutto; - zadanie nr 2: 244 204,20 PLN brutto; - zadanie nr 3: 144 771,00 PLN brutto; - zadanie nr 4: 27 626,62 PLN brutto; - zadanie nr 5: 4 753,02 PLN brutto. |
2024-05-23 09:17 | Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
1,
6
oraz
art.
137
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 1 zadanie 2 czy pudełka 31x10x10 cm również mają posiadać etykiety voidowopapierowe. Jeśli tak to w jakieś ilości. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SWZ Rozdz. II pkt 1 ppkt 4, zdanie ostatnie: „pudełko dostarczone wraz z czterema etykietami papierowovoidowymi z napisem POLICJA o rozmiarze szerokość 5 cm (+/- 2 mm), długość 13 cm (+/- 3 mm)”. Ponadto Zamawiający informuje, że rozmiar pudełka kartonowego (załącznik nr 5 do SWZ Rozdz. II pkt 1) wynosi 30 x 10 x 10 cm (długość x szerokość x wysokość). Pytanie nr 2 zadanie 1 - czy dopuszczają Państwo zastosowanie rozmiarów standardowych jeśli chodzi o kopertę osuszającą, a mianowicie rozmiar 135x255 zamiast niestandardowego 135x280 mm, co pozowali uniknąć kosztów dodatkowych wykrojników. Odpowiedź: W odpowiedzi na pytanie Zamawiający dokonuje następujących zmian w treści SWZ: - Załącznik nr 1 do SWZ pkt I poz. 2, kol. 2 tabeli otrzymuje brzmienie: Koperta osuszająca 135 x 255 mm (przemysłowo określana jako torebka papierowo-foliowa). - Załącznik nr 5 do SWZ Rozdz. I pkt 2 otrzymuje brzmienie: Koperta osuszająca 135 x 255 mm (przemysłowo określana jako torebka papierowo-foliowa) oraz Rozdz. I pkt 2 ppkt 1 otrzymuje brzmienie: rozmiar zewnętrzny 135 x 255 mm. W związku z powyższym Zamawiający przekazuje w załączeniu uaktualniony załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto Zamawiający dokonuje następujących zmian w treści SWZ. I. Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 02.09.2024 r. II. Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Termin składania ofert upływa w dniu 05.06.2024 r. o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar. III. Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 05.06.2024 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert. Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron. W załączeniu uaktualniony załącznik nr 1 do SWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. WZP-1322-798-24 Pyta [...].pdf |
Komunikaty