Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.20.2024 Sprzątanie jezdni i chodników w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Siechnice w roku 2024

Marta Malinowska
Gmina Siechnice
Termin:
Zamieszczenia : 09-04-2024 15:28:00
Składania : 18-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 18-04-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ.docx docx 26.04 2024-04-09 15:28:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.docx docx 113.9 2024-04-09 15:28:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 464.05 2024-04-09 15:28:00 Postępowanie
Specyfikacje techniczne.pdf pdf 312.55 2024-04-09 15:28:00 Postępowanie
Wykaz jezdni i chodników.xlsx xlsx 28.77 2024-04-09 15:28:00 Postępowanie
Wzór umowy - SPRZĄTANIE ULIC 2024.docx docx 52.29 2024-04-09 15:28:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 101.26 2024-04-09 15:28:00 Postępowanie
Informacja z sesji otwarcia ofert -20.docx docx 218.86 2024-04-18 10:44:04 Publiczna wiadomość
Informacja z sesji otwarcia ofert -20.docx docx 218.82 2024-04-29 10:41:32 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze WYKONAWCY 15052024.pdf pdf 566.53 2024-05-15 14:31:32 Publiczna wiadomość
Sprostowanie zawiadomienia o wyborze.pdf pdf 340.99 2024-05-20 10:08:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-20 10:08 Joanna Tulejko Sprostowanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty


Zamawiający dokonuje sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty z dn. 15.05.2024 r., opublikowanej w dn. 15.05.2024 poprzez poprawienie błędnie wpisanego nr wybranej oferty 3 zamiast 1: „Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę podstawową nr 1 złożoną przez Wykonawcę: Robot 1 B. Orzechowska i Z. Gryglewicz Sp. j. ul. Pomorska 42, 50-219 Wrocław”.
Powyższa zmiana nie ma wpływu na wybór Wykonawcy zadania.

Sprostowanie zawiado [...].pdf

2024-05-15 14:31 Joanna Tulejko Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę nr 3 złożoną przez Wykonawcę: Robot 1 B. Orzechowska i Z. Gryglewicz Sp. j.
ul. Pomorska 42, 50-219 Wrocław.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-04-29 10:41 Marta Malinowska Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami) Zamawiający przedstawia informację z sesji otwarcia ofert dodatkowych, która odbyła się w dniu 29.04.2024 r. o godz. 10:05.

Informacja z sesji o [...].docx

2024-04-18 10:44 Magdalena Stanek Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami) Zamawiający przedstawia informację z sesji otwarcia ofert, która odbyła się w dniu 18.04.2024 r. o godz. 10:05.

Informacja z sesji o [...].docx

2024-04-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 500 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 363