Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-03-2024 11:13:00 |
Składania : | 26-04-2024 14:00:00 |
Otwarcia : | 26-04-2024 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny do dnia 26.04.2024 do godz. 14.00.
Oferty należy składać jako dokumenty podpisane elektronicznie.
W przypadku braku podpisu elektronicznego w celu potwierdzenia ważności oferty Wykonawca zostanie wezwany do dostarczenia oryginału dokumentów w terminie jednostronnie wskazanym przez Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepodpisania umowy z wybranym wykonawcą bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania nieznacznych korekt do wzoru umowy (nie mających wpływu na termin realizacji, zakres obowiązków stron oraz cenę umowną) przed podpisaniem umowy po uprzednim poinformowaniu wybranego wykonawcy.
2024-04-23 12:19 | Olga Szulik | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W oparciu o zapis "Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny" informuję, że postępowanie zostało unieważnione. |
2024-04-22 07:46 | Olga Szulik |
Szanowni
Państwo, w związku ze zgłoszonymi problemami technicznymi Zamawiający wydłuża termin na złożenie oferty do dnia 26.04.2024 r. do godz. 14.00 |
2024-04-04 12:11 | Olga Szulik |
Zamawiający informuje, że termin złożenia ofert został wydłużony do dnia 22.04.2024 r. |
2024-04-02 09:22 | Olga Szulik |
Szanowni
Państwo,
poniżej odpowiedzi na zadane przez potencjalnego oferenta pytania wraz z odpowiedziami Zamawiającego: Pytanie nr 1: Zamawiający w etapie I stawia wymóg "wykonania szczegółowej inwentaryzacji terenu (w tym inwentaryzacja wysokościowa i inwentaryzacja zieleni) oraz istniejącego obiektu basenu". Czy z uwagi na rodzaj zamówienia inwentaryzacja terenu będzie dotyczyła wyłącznie nadziemnych obiektów budowlanych czy również urządzeń, sieci i instalacji podziemnych? ODPOWIEDŹ: Inwentaryzację należy przeprowadzić w takim zakresie, aby możliwe było uwzględnienie w koncepcji zagospodarowania terenu wszystkich aspektów związanych z obecnością ujawnionych w terenie elementów istniejącego zagospodarowania oraz infrastruktury podziemnej (np. studnie, szafki przyłączeniowe itp.). Zamawiający przypomina, ze w zakres zamówienia wchodzi również pozyskanie mapy do celów projektowych oraz uzgodnień z gestorami sieci. Pytanie nr 2: Zamawiający w etapie I stawia wymóg "wykonania szczegółowej inwentaryzacji terenu (w tym inwentaryzacja wysokościowa i inwentaryzacja zieleni) oraz istniejącego obiektu basenu". Czy zakres inwentaryzacji budynku dotyczy wyłącznie pomieszczeń, przegród zewnętrznych i wewnętrznych budynku, czy ma dotyczyć również instalacji obiektu w celu późniejszego wykorzystania przy projekcie rozbudowy? ODPOWIEDŹ: Inwentaryzację instalacji należy przeprowadzić w takim zakresie, aby możliwe było prawidłowe wykonanie koncepcji rozbudowy obiektu z uwzględnieniem ujawnionych elementów instalacji w budynku, w tym m.in. zaprojektowanie lokalizacji pomieszczeń technicznych, pomieszczeń przyłączy itp. Pytanie nr 3: Zamawiający w etapie I stawia wymóg "wykonania szczegółowej inwentaryzacji terenu (w tym inwentaryzacja wysokościowa i inwentaryzacja zieleni) oraz istniejącego obiektu basenu". Czy zamawiający posiada wiedzę odnośnie kubatury lub powierzchni istniejącego budynku, który ma zostać poddany rozbudowie celem oszacowania zakresu inwentaryzacji? ODPOWIEDŹ: Kubatura pływalni: 16 088,0 m3 Powierzchnia użytkowa: 2 246,26 m2 |
Komunikaty