Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ON.2713.7.2024 Budowa żłobka w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 21-03-2024 14:35:00
Składania : 12-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 12-04-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

 Szanowni Państwo,  

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu, SWZ wraz z załącznikami  związanymi z przedmiotem niniejszego zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

  

   1.     Komunikacja w niniejszym postepowaniu - w tym składanie oferty, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.

Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eupowyższe nie dotyczy składania oferty, z tym, że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.

 

    2.     Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:

a)     „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty lub wniosku.

b)     „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego

 

    3.     Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

a)     tel. 22 101 02 02,

b)     e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

 

   4.     Przypominamy, że ofertę, oświadczenia, wykaz opatruje się w formie elektronicznej (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub osobistym.

 

    5.     Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Budowa żłobka w Rawiczu wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą” nr ON.2710.7.2024 prowadzonym w trybie podstawowym ;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu.

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.Ogłoszenie o zamówieniu ON. 2710.7.2024.pdf pdf 157.09 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
3. formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 249 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
4. oświadczenie - spełnienie warunków - zał. nr 2.doc doc 207 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
5.oświadczenie - wykluczenie - zał. nr 3.doc doc 227 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4.doc doc 211 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5.doc doc 214.5 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 215.5 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
9. wykaz robót budowlanych - zał. nr 7.doc doc 214.5 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
10. projekt umowy - zał. nr 8 .pdf pdf 361.8 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
11. dokumentacja projektowa z załącznikami - zał. nr 9.zip zip 191083.85 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
12. Specyikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych nał. nr 10.zip zip 2636.06 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
13. przedmiar i kosztorys zerowy - zał. nr 11.zip zip 2359.39 2024-03-21 14:35:00 Postępowanie
2. SWZ -7.pdf pdf 858.85 2024-03-21 14:35:33 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 7_2710 z dnia 03.04.2024r. GK.pdf pdf 69.63 2024-04-03 13:53:33 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 1_2710.7 - zmiana terminu GK.pdf pdf 432.38 2024-04-03 13:53:33 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 09.04.2024.pdf pdf 69.61 2024-04-09 13:30:13 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 2_2710.7 + zmiana terminu z dnia 09.04.2024.pdf pdf 516.65 2024-04-09 13:30:13 Publiczna wiadomość
Załączniki do opinii geotechnicznej - do wyjasnień nr 2 z dnia 09.04.2024.zip zip 3410.11 2024-04-09 13:30:13 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert -2710.7.pdf pdf 344.73 2024-04-12 13:48:36 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert - AKTUALNA gk.pdf pdf 354.82 2024-04-12 14:45:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-12 14:45 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania aktualną informację z otwarcia ofert uzupełnioną o pominięte oferty od od 11-14.

informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-12 13:48 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 12.04.2024 roku

informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-12 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 2 008 007,56 zł brutto.
2024-04-09 13:30 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 2 - odpowiedź na zapytania oraz zmiana terminu składania ofert, wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

wyjaśnienie nr 2_271 [...].pdf

Załączniki do opinii [...].zip

2024-04-03 13:53 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 1 - zmiana terminu składania ofert, wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

wyjaśnienie nr 1_271 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3237