Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wydruk i dostarczenie materiałów informacyjno-edukacyjnych w ramach kampanii dotyczącej Programu polityki zdrowotnej w zakresie profilaktyki i wczesnego wykrywania osteoporozy wśród mieszkańców miasta Płocka w latach 2023-2025

Nina Jaworska-Jankowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2024 11:33:00
Składania : 25-03-2024 08:00:00
Otwarcia : 25-03-2024 10:00:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. "Wydruk i dostarczenie materiałów informacyjno-edukacyjnych w ramach kampanii dotyczącej Programu polityki zdrowotnej w zakresie profilaktyki i wczesnego wykrywania osteoporozy wśród mieszkańców miasta Płocka w latach 2023-2025

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawierają: opis przedmiotu zamówienia oraz istotne warunki umowy.

II. Termin realizacji zamówienia -  W ciągu 5 dni roboczych od dnia przesłania do oferenta projektów graficznych, najpóźniej do dnia 30.04.2024r.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (w przypadku, gdy cena oferty nie jest jedynym kryterium, należy w pisać inne kryteria oceny ofert, np. gwarancja) 

IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VI. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

IX. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

X. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: pracownicy Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych: Nina Jaworska-Jankowska tel. 24 367-17 07, e-mail: nina.jankowska@plock.eu, Iwona Reńda tel. 24 367-17-07, e-mail: iwona.renda@plock.eu



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn……………………….   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis przedmiotu zamówienia 2024.odt odt 43.3 2024-03-13 11:33:00 Postępowanie
istotne warunki umowy.odt odt 68.92 2024-03-13 11:33:00 Postępowanie
Broszura_informacyjna_Osteoporoza_Jak_dbać_o_zdrowie_kości_Plock.pdf pdf 4554.72 2024-03-19 14:41:05 Przedmiot zamówienia
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-03-13 11:33:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-03-13 11:33:00 Kryterium

Komunikaty

2024-03-26 12:09 Nina Jaworska-Jankowska
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, iż jako najkorzystniejszą wybrano ofertę: NOWE HORYZONTY Radosław Margielski, Agencja Wydawniczo-Reklamowa 05-420 Józefów ul. Marszałka Piłsudskiego 126/2 - cena za całość zamówienia: 5.104,06 zł brutto. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2024-03-26 12:08 Nina Jaworska-Jankowska Informacja o złożonych ofertach: Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, iż do terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęło 6 ofert:
1) Mediakolor sp. z o.o. - cena za całość zamówienia: 6.128,55 zł brutto;
2) Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki 41-200 Sosnowiec ul. Podjazdowa 2/31 - cena za całość zamówienia: 7.867,08 zł brutto;
3) PHU OLEJNIK PIOTR OLEJNIK 01-318 Warszawa ul. Eugeniusza Szwankowskiego 2 m 3 - cena za całość zamówienia: 8.106,86 zł brutto;
4) ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA - cena za całość zamówienia: 7.248,08 zł brutto;
5) NOWE HORYZONTY Radosław Margielski, Agencja Wydawniczo-Reklamowa 05-420 Józefów ul. Marszałka Piłsudskiego 126/2 - cena za całość zamówienia: 5.104,06 zł brutto;
6) Ragnarok Studio Natalia Guzik-Ryś 30-683 Kraków ul. Nowosądecka 31/02 - cena za całość zamówienia: 7.826,86 zł brutto.
2024-03-19 14:39 Nina Jaworska-Jankowska Zamawiający informuje, że zmianie uległ opis przedmiotu zamówienia w zakresie wydruku broszury; nastąpiła korekta liczby stron broszury, prawidłowa liczba stron broszury wynosi 48. Po złożeniu format broszury to A 5.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w postępowaniu przyjmuje się, że oferent wyliczył cenę wydruku broszury o liczbie 48 stron.
Wobec powyższego wydłuża się termin składania ofert do dnia 25.03.2024r. do godz. 8:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 broszura format A4 składana na 2 części, papier kredowy 135g, druk obustronny, FULL KOLOR, liczba stron 48.

Broszura_informacyjn [...].pdf

2673 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
2 plakat A3 format: 297x420 mm, papier kredowy 135g, druk dwustronny, FULL KOLOR. 25 szt. - (0)
3 plakat B2 format: 480x680 mm, papier kredowy 135g, druk jednostronny, FULL KOLOR, 50 szt. - (0)
4 plakat informacyjny plakat informacyjny dotyczący zadania finansowanego lub dofinansowanego z państwowych funduszy celowych, którego wzór został określony w Załączniku do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07.05.2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych: „Wzory tablic informacyjnych i plakatów informacyjnych” pkt 4 Plakaty informacyjne, pkt 4.2. Wzór plakatu informacyjnego dotyczącego zadania finansowanego lub dofinansowanego z państwowych funduszy celowych; o wymiarach 297x420 mm, nakład 1 szt., papier kredowy 135g, druk jednostronny, FULL KOLOR, W treści plakatu należy wpisać : DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU MEDYCZNEGO Dofinansowanie programów polityki zdrowotnej realizowanych przez gminy w obszarze edukacji w zakresie osteoporozy i wczesnego wykrywania osteoporozy DOFINANSOWANIE 738 000,00 ZŁ CAŁKOWITA WARTOŚĆ 922 500,00 ZŁ DATA PODPISANIA UMOWY grudzień 2023 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 436