- Strona główna
- Postępowanie ID 897957
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP-05/24-USL/04 Usługi promocji w Internecie
Wystawiający
-
UżytkownikUrszula Sochacka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-20 15:20:00
-
Składania2024-03-28 23:59:00
-
Otwarcie ofert2024-03-29 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-24
09:21:06
|
Agnieszka Szczepańska |
Na
podstawie
art.
253
p.z.p.,
Wojewódzki
Urząd
Pracy
w
Łodzi
informuje
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonym
w
trybie
podstawowym
bez
przeprowadzania
negocjacji
na
„Usługi
promocji
w
Internecie”
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy - APLAN MEDIA Sp. z o.o., ul. W. Wróblewskiego 18, 93-578 Łódź, który zaoferował przeprowadzenie kampanii promocyjnej na Facebooku w cenie brutto 23.468,40 zł (za 1 miesiąc obsługi) oraz realizację „success story” 1 beneficjenta w cenie 5.904,00 zł/szt. (jednostkowa cena brutto) Wykonawca zadeklarował także uzyskanie wyższych wskaźników dot. efektywności kampanii promocyjnej tj. min. 56 000 kliknięć, aktywności dotyczącej postów na poziomie min. 56 000 oraz min. 2 400 polubień Zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy, który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ., tj. który uzyskał od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 22,83 pkt., w kryterium efektywność 24,00 pkt., jakość: 29,00 pkt a ogółem: 75,83 pkt. W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli również Wykonawcy: 1. NAURIS Dominik Marzec, ul. Topazowa 2, 05-077 Warszawa, który zaoferował przeprowadzenie kampanii promocyjnej na Facebooku w cenie brutto 24.000,00 zł (za 1 miesiąc obsługi) oraz realizację „success story” 1 beneficjenta w cenie 13.530,00 zł/szt. (jednostkowa cena brutto) Wykonawca zadeklarował także uzyskanie wyższych wskaźników dot. efektywności kampanii promocyjnej tj. min. 56 000 kliknięć, aktywności dotyczącej postów na poziomie min. 56 000 oraz min. 2 400 polubień, Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 4 p.z.p., jako niezgodna z przepisami ustawy oraz nieważna na podstawie odrębnych przepisów, z uwagi na brak wymaganego podpisu. Zgodnie z treścią SWZ w przedmiotowym postępowaniu ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., wykonawcy winni złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 781 §1 k.c. do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zgodnie z art. 73 § 1 k.c. w związku z art. 63 ust. 1 p.z.p, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej dla danej czynności prawnej formy jest nieważna. Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny, który ma moc prawną taką jak podpis własnoręczny. Jest poświadczony certyfikatem umożliwiającym weryfikację składającego podpis. Oferta została podpisana podpisem Autenti Classic. Dokumenty zostały opatrzone podpisem elektronicznym zabezpieczonym pieczęcią Autenti. Otrzymane dokumenty, podpisane na platformie Autenti, powinny zawierać dodatkową stronę – kartę podpisów, na której zwizualizowane są wszystkie podpisy i pieczęci złożone w procesie sygnowania, złożona oferta ich nie posiada. Kwalifikowany podpis elektroniczny na platformie Autenti jest składany w formacie zgodnym ze standardem PAdeS i w oparciu o kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego. Pole walidacji powinno wskazywać konkretnego podpisującego ma podstawie jego kwalifikowanego certyfikatu. Kwalifikowany podpis elektroniczny powinien zawierać: - informację o osobie podpisującej, które pochodzą z certyfikatu podpisującego, - wskazanie, że jest to kwalifikowany podpis elektroniczny, - numer seryjny umieszczony w certyfikacie podpisującego – w szczególności może być to numer PESEL, numer dowodu osobistego lub numer paszportu. Kwalifikowany podpis elektroniczny powinien zawierać również Europejski znak zaufania, który może być, zgodnie z prawem UE, stosowany jedynie w stosunku do kwalifikowanych usług zaufania. Zamawiający dokonał weryfikacji podpisu uzyskując komunikat, iż nie została ona podpisana. Zamawiający zwrócił się także do Biura Obsługi Klienta platformy Autenti, uzyskując informację, iż właściwym będzie dokonanie badania podpisu złożonego na przesłanej ofercie na stronie https://puesc.gov.pl/wer, co też uczynił, otrzymując raport o treści: „Wynik nieważny/nieprawidłowy, Komunikat błędu: Dokument nie jest podpisany” Biorąc powyższe pod uwagę, oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z ustawą i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 p.z.p. 2. EUVIC MEDIA Sp. z o.o., ul. Czerska 12, 00-732 Warszawa, który zaoferował przeprowadzenie kampanii promocyjnej na Facebooku w cenie brutto 20.833,35 zł (za 1 miesiąc obsługi) oraz realizację „success story” 1 beneficjenta w cenie 8.000,00 zł/szt. (jednostkowa cena brutto) Wykonawca zadeklarował także uzyskanie wyższych wskaźników dot. efektywności kampanii promocyjnej tj. min. 56 000 kliknięć, aktywności dotyczącej postów na poziomie min. 56 000 oraz min. 2 400 polubień, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 22,25 pkt., w kryterium efektywność: 24,00 pkt., jakość: 19,00 pkt a ogółem: 65,25 pkt. 3. „Agencja Reklamowa DSK” Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 10, 02-737 Warszawa, który zaoferował przeprowadzenie kampanii promocyjnej na Facebooku w cenie brutto 14.637,00 zł (za 1 miesiąc obsługi) oraz realizację „success story” 1 beneficjenta w cenie 7.995,00 zł/szt. (jednostkowa cena brutto) Wykonawca zadeklarował także uzyskanie wyższych wskaźników dot. efektywności kampanii promocyjnej tj. min. 56 000 kliknięć, aktywności dotyczącej postów na poziomie min. 56 000 oraz min. 2 400 polubień Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 4 p.z.p., jako niezgodna z przepisami ustawy oraz oraz nieważna na podstawie odrębnych przepisów, z uwagi na brak podpisu wymaganego przepisami. Zgodnie z treścią SWZ w przedmiotowym postępowaniu ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., wykonawcy winni złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 781 §1 k.c. do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny, który ma moc prawną taką jak podpis własnoręczny. Jest poświadczony certyfikatem umożliwiającym weryfikację składającego podpis. Zgodnie z art. 73 § 1 k.c. w związku z art. 63 ust. 1 p.z.p, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej dla danej czynności prawnej formy jest nieważna. Zamawiający dokonał weryfikacji podpisu przesłanej oferty, uzyskując komunikat, iż nie została ona podpisana, wobec czego oferta złożona przez Wykonawcę podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 4 p.z.p.. 4. MEDIA OPERATOR Sp. z o.o., ul. W. Roździeńskiego 2A, 41-946 Piekary Śląskie, który zaoferował przeprowadzenie kampanii promocyjnej na Facebooku w cenie brutto 9.840,00 zł/mc (za 1 miesiąc obsługi) oraz realizację „success story” 1 beneficjenta w cenie 5.500,00 zł/szt (jednostkowa cena brutto) Wykonawca zadeklarował także uzyskanie wyższych wskaźników dot. efektywności kampanii promocyjnej tj. min. 56 000 kliknięć, aktywności dotyczącej postów na poziomie min. 56 000 oraz min. 2 400 polubień, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 40,00 pkt., w kryterium efektywność: 24,00 pkt., jakość: 9,00 pkt a ogółem: 73,00 pkt. 5. INTERACTIVEVISION Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 14B, 35-105 Rzeszów, który zaoferował przeprowadzenie kampanii promocyjnej na Facebooku w cenie brutto 15.000,00 zł/mc (za 1 miesiąc obsługi) oraz realizację „success story” 1 beneficjenta w cenie 8.000,00 zł/szt (jednostkowa cena brutto) Wykonawca zadeklarował także uzyskanie wyższych wskaźników dot. efektywności kampanii promocyjnej tj. min. 56 000 kliknięć, aktywności dotyczącej postów na poziomie min. 56 000 oraz min. 2 400 polubień, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 26,83 pkt., w kryterium efektywność: 24,00 pkt., jakość: 16,00 pkt a ogółem: 66,83 pkt. 6. HESNA Mateusz Chęclewski, ul. J. Zeylanda 7 lok. 5, 60-808 Poznań, który zaoferował przeprowadzenie kampanii promocyjnej na Facebooku w cenie brutto 10.799,00 zł/mc (za 1 miesiąc obsługi) oraz realizację „success story” 1 beneficjenta w cenie 4.434,00 zł/szt (jednostkowa cena brutto) Wykonawca zadeklarował także uzyskanie wyższych wskaźników dot. efektywności kampanii promocyjnej tj. min. 56 000 kliknięć, aktywności dotyczącej postów na poziomie min. 56 000 oraz min. 2 400 polubień Oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p jako niezgodna z warunkami zamówienia, w szczególności z zapisami pkt 8 ppkt 3 Części I SWZ, zgodnie z którymi: „Próbne opracowanie musi zostać dołączone do formularza oferty, ponieważ służyć będzie ocenie oferty w kryterium umiejętności redaktorskie. Oznacza to, że w stosunku do próbnego opracowania nie będzie miał zastosowania art. 26 ust. 3 p.z.p. tj. nie będzie ono mogło być uzupełnione, a jego brak będzie skutkował odrzuceniem oferty”. Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Załączniki |
2024-03-29
13:53:41
|
Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
5
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
zostały
złożone
następujące
oferty: 1. NAURIS Dominik Marzec, ul. Topazowa 2 , 05-077 Warszawa, cena brutto kampanii na Facebooku: 24.000,00 zł/mc, cena brutto realizacji „success story” 13.530,00 zł/szt., 2. EUVIC MEDIA Sp. z o.o., ul. Czerska 12, 00-732 Warszawa, cena brutto kampanii na Facebooku: 20.833,35 zł/mc, cena brutto realizacji „success story” 8.000,00 zł/szt., 3. „Agencja Reklamowa DSK” Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 10, 02-737 Warszawa, cena brutto kampanii na Facebooku: 14.637,00 zł/mc, cena brutto realizacji „success story” 7.995,00 zł/szt., 4. MEDIA OPERATOR Sp. z o.o., ul. W. Roździeńskiego 2A, 41-946 Piekary Śląskie, cena brutto kampanii na Facebooku: 9.840,00 zł/mc, cena brutto realizacji „success story” 5.500,00 zł/szt., 5. APLAN MEDIA Sp. z o.o., ul. W. Wróblewskiego 18, 93-578 Łódź, cena brutto kampanii na Facebooku: 23.468,40 zł/mc, cena brutto realizacji „success story” 5.904,00 zł/szt., 6. INTERACTIVEVISION Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 14B, 35-105 Rzeszów, cena brutto kampanii na Facebooku: 15.000,00 zł/mc, cena brutto realizacji „success story” 8.000,00 zł/szt., 7. HESNA Mateusz Chęclewski, ul. J. Zeylanda 7 lok. 5, 60-808 Poznań, cena brutto kampanii na Facebooku: 10.799,00 zł/mc, cena brutto realizacji „success story” 4.434,00 zł/szt. Załączniki |
2024-03-28
23:59:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
4
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
kwota
przewidziana
na
sfinansowanie
danego
postępowania
wynosi:
210.000,00
zł
brutto. Przedmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na usługi promocyjne w Internecie i mediach społecznościowych. |
2024-03-25
14:54:37
|
Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
284
ust
2
i
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
SWZ: Pytanie 1 „Jaki jest szacunkowy budżet realizacji zamówienia?” Odpowiedź: Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 170.731,71 zł netto. Pytanie 2 „Jaki jest budżet, jaki Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia?” Odpowiedź: Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 p.z.p. informację o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia udostępnia się najpóźniej przed otwarciem ofert. Przepisy nie nakładają obowiązku wskazania tej kwoty wcześniej niż przed otwarciem ofert. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?