Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-02-2024 10:12:00 |
Składania : | 07-02-2024 10:10:00 |
Otwarcia : | 07-02-2024 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu
Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.
Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania ofert na:
"Dostawę fabrycznie nowych ergonomicznych Podkładek pod mysz ."
podkładkę piankową/gumową pod mysz, wyposażona w ergopad, tj. podpórkę pod nadgarstek z antypoślizgowym spodem. o wymiarach uniwersalnych, nie mniejszych niż 20x23 cm,
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający
wymaga:
- warunki
płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin
realizacji: do 5 dni od złożenia zamówienia;
- dodatkowe
koszty związane z dostawą: po stronie Wykonawcy;
- dostawa
zamówienia pod adres: Prowod Sp. z o. o. - Biuro Zarządu, ul. Janiny Kłopockiej
3, 45-920 Opole;
- Zamawiający wymaga złożenia oferty na cały zakres zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane elementy zamówienia;
- Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą Kosztorys szczegółowy, z którego będzie wynikała cena ofertowa, opracowany na podstawie załącznika do niniejszego zapytania ofertowego.
- Dla pozycji
Kosztorysu, w których wpisano konkretnego producenta/model/rodzaj artykułu
Zamawiający wymaga dostarczenia dokładnie takiego artykułu. W pozycjach gdzie
wpisano przykładowych producentów należy zaoferować produkt któregoś z tych
producentów. W razie jakichkolwiek pytań dot. zakresu zamówienia należy
kontaktować się z Zamawiającym,
- Należy
wycenić jedynie pozycje kosztorysu, dla których podano ilości artykułów.
Klauzula
informacyjna RODO udostępniona została pod adresem: klauzula-informacyjna-dla-oferentow-platformy-zakupowej.pdf
(prowod.pl)
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02
02
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że
oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia
lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty